Bakning idag med

Igår var de så varmt!
Så efter maten åkte jag och Stefan till sjön och badade. Botten var kall, ytan var varm. Sen kom knotten senare på kvällen, så vi flydde in till soffan där THE ARK var med på Allsång på Skansen. MUMS! Och Carola förstörde allt genom att vråla sig igenom hela min favorit låt Calleth You, Cometh I. Usch.
Åskan och regnet kom på natten, men de är lika kvavt än.

Klockan åtta blev de bakning
Sockerkaka och tigerkaka. De blir nog jungfrumuffins imon istället. De blev bra i alla fall. Idag blir de lite midsommarmat. Gott.

1 lana:

skriven

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

2 aww:

skriven

de låter bra de ! :)

3 julia =):

skriven

jodå, det är bara bra

hur är det själv? :D

kam

4 anna:

skriven

sv; vad gott:)

Jag är inte så intresserad i twilight och allt det där.. så jag tycker inget speciellt faktiskt, sj då?:P

5 E M M A:

skriven

sv: Så bra :)

ska bara ta det lugnt :P själv?

6 Maria:

skriven

HEj, jo allt är jätte bra med mig, med dig då? =)

kram

7 lovisa:

skriven

gott!

8 Anja:

skriven

sv; jo tack man ska väl inte klaga, har precis slutat jobbet. Själv då? kram

9 Linda:

skriven

sv: tja! jodå men grymt trött, annars så! sjd?

10 Lotta:

skriven

SV: Tack så mycket för erbjudandet, men jag har en kompis som ska hjälpa mig :)

11 Hanna:

skriven

Hej! Vad roligt att du hittat till min blogg å att du tog dej tid att kommentera :)

Me mej är de bara bra, de är ju sommar :P

Hur är det själv?

Ja Wilma är en jämthund, så vi jagar älg med henne :)

Ha de bra!

Kram / H

12 celina:

skriven

åh va gott! :D

ska se eclipse idag !! är så taggad!!

va ska du själv göra ?? :)

13 Emelie:

skriven

Hej!

Allt är bara bra med mig, lite långsamt att vara ensam över dagen men man får väl njuta av tiden ensam :)

Hur är det med dig :)

Kram

14 EmelieCatrine:

skriven

Hejhej! Jo, tack det är bara bra! Hur är det själv?

15 Alexandra:

skriven

Hej! Allt är bra med mig! själv?

Gott det såg ut! :)

16 Eve:

skriven

Det är bara fint här :) sjd? :D Kram :)

17 Anonym:

skriven

är blogg design gratis?

18 - Alexandra!:

skriven

Knott och mygg är hemska små varelser alltså. :P



Guu, så goda de där ser ut!



sv: Åh, okej, då vet jag!



Ja man lär sig ju medan man håller på, man kan ju inte vara proffs från början. :)



Aj då, synd att ni inte hade kanal 9! =/

19 L:

skriven

Tack, det är bra.

Hoppas allt är bra med dig också.

20 Emma Rosell:

skriven

Svar; Hej! Det är bara fint, hur är det själv då? Kram

21 Emma-FOTOBLOGG:

skriven

Jo det funkar,själv då?:)<3

22 Lena:

skriven

Sv: Vad bra :D Idag har jag gjort lite stuff, ehm annars. Ska skriva ett inlägg innan åskan kommer. Själv?



Kram

23 Anonym:

skriven

Jättefin blogg!:)

Gör du bloggdesigners gratis?:)

kram.

24 Julia:

skriven

sv; JAA!! den var jättejätte bra, mycket humor i den & spänning och självklart romans & en extremt het edward ! :D

25 Camilla:

skriven

Hejsan :) Jotack, det är bra, själv då? Ser gott ut det du har bakat!

26 Malin Holst:

skriven

Jag har jobbat hela dagen, pest å pina med feber i kroppen :S Har du gjort idag då? :)

27 ida:

skriven

Hej!

gott det ser ut :P

mvh / Ida

28 Wiwi:

skriven

jo jaamensan allt är fint! :D

ojjj så götta det såg ut!

de måste ja också göra nån dag... baka... tigerkaka är väl rätt "lätt" ändå? ja måste ha lätta grejjer att baka annars blir det inte av.. haha

29 Jeanette:

skriven

hej hej :)

det är bara bra tack! :)

själv?

kramar

30 Hedvig:

skriven

Härligt!:D åh tråkigt att höra :/

Idag har jag precis kommit hem från Italien och nu kollar jag vad som hänt på internet när jag borta;)



Kram

31 linda:

skriven

härligt, samma här!♥

32 SOCKERLOCKAR:

skriven

hej :) jo de går väl upp och ner som vanligt

33 PHOTOS BY NATALIA.:

skriven

sv: ska jobba :D sj?

34 AnnaMalin:

skriven

Hejhej! Det är bara fint här tack, hoppas det är bra med dig med!



Mmm, såg gott ut det där! :-)

35 MATHILDA ღ:

skriven

Ser gott ut :)



36 MODE MED MILNE:

skriven

SAR: Jo, allt är fint med mig. Jag ska gå ut i solen & käka frukost. :D hur är det själv?

37 emma:

skriven

SV; jodå allt är bra :) själv? :D

38 Julia:

skriven

Hej! Vad snällt av dig att vilja göra en twilightdesign åt mig! Du ville att jag skulle adda dig på msn - Grejen är den att min data är så otroligt gammal och så och lägger av hela tiden när man går in på msn..



Det finns en till som vill göra en twilightdesign till mig så jag får välja.. Jätte fin blogg!

39 Anonym:

skriven

ser gott ut :D det är bra med oss, hur är det med dig? =)

40 Katta =):

skriven

sv: härligt! Jag tar det lugnt hemma, njuter av solen. men blir fruktansvärt sugen på att baka något ikväll. själv då?

Ha det bra! Kram

41 emilia:

skriven

hahaha carola!!!

Kommentera här: