Fredagsintervju - Tilda

Ber om ursäkt att fredagsintervjun inte kom upp i fredags, men hade fullt upp med midsommarfirande. Så istället får Tilda sin intervju upplagd här i bloggen idag :)

Snabbfakta

Namn: Tilda Jaremo
Ålder: 15 År
Bor: Göteborg
Civilstånd: Pojkvän
Familj: Mamma, Pappa, Storasyster, Lillebror och Hund.
Gör: Studerar

Varför började du blogga?
- Först hade jag en blogg tillsammans med mina två bästa kompisar, men jag ville testa något nytt. Så då startade jag en egen blogg. Och de är såklart mycket roligare!

Vad har du för syfte med din blogg?
- Syfte hmm, svår fråga. Med min blogg vill jag ge insperation till andra, genom foton och olika saker. Min blogg handlar mest om mina foton jag tar. Alltså innehåller den mycket bilder.

Vad har du för skönhetstips?
- Detta är jag inte så bra på. Men vardagslyx gillar jag!

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- En bra blogg tycker jag ska ge mycket insperation till andra bloggare.

Vilka bloggar läser du?

- Jag läser mina kompisars, Kenzas, och Jennies (din) såklart!

Hur många läsare har du per dag?
- Just nu ligger de runt 80-90.

Vilka är dina förebilder?
- Min mamma är min förebild.

 

1 Sabine:

skriven

så fin bild!

2 Tilda:

skriven

Tack så jätte mycket för att jag fick vara med i din fredagsintervju! De är en grym idé att ha de varje fredag =)

Kommentera här: