Hemma från stan

Vaknade vid kvart över sex
Och jag vet inte hur länge som Stefan hade vatt vaken före mej, eftersom att klockan redan var sju när jag skulle duscha. Jävla människa som inte väckte mej rejält. Ha ha. Men han hann till jobbet och jag kom 1 ½ timme för tidigt till jobbcoachen. Läste ur sista boken av Twilight, som jag nu är besatt av nästintill. Skitbra, så längtar till filmen! Sen då vilade jag en stund.

Inkassering
På jobbcoachen har vi ju en dollartävling. Man kan få dollars för att man bara är där, för att man vatt på anställningsintervju, för att man har gjort ett sammanställt CV och för att man kan ha vatt på besök på företag. Då får man olika antal pappersdollarsedel. Jag har nu 13 stycken sammanlagt. Dessa kan man sen buda på en auktion. Efter de hämtade Stefan mej, vi åt lunch och sen var han snäll och skjutsade hem mej :)




Jag kladdade lite..
1 lashnoblom:

skriven

ifall de va ett kladd så är de verkligen ett snyggt kladd..

kladd för mig är verkligen kladd. typ filurer man inte ens kan igenkänna. och vekrligen inte ett så där snyggt hus. :)

2 Cassandra Olsson:

skriven

okejokej hoppas du sov sött då:)

Ja min dag har varit super bra hittils, självdå?:)

3 MODE MED MILNE:

skriven

SVAR: Okej bra. Men om du är inloggad idag efter nio? :) jag kan inte betala förens på tors om det är Ok? eller så :)

4 Malin:

skriven

svar: Jaha okej skönt. :)

Jag ska nog snart bege mig ut i solen en stund!

5 Alina:

skriven

hej! =) vad ska du hitta på idag då? :)

6 Alexandra:

skriven

OKej, skönt att vila! :)

Har precis kommit hem från en utflykt i solen! :)

Kram

7 sarah:

skriven

okej härligt.. jag har tränat och nu blir det bara slappa tills man får lite energi i sig och då blir det nog och sy lite..själv d?..kram

8 E M M A:

skriven

sv: ska springa lite :P sj?

9 carro:

skriven

Har hjälpt mormor åså, men resten av dagen spörs å se vad som händer :) ska du göra då? (:

10 linda: Mote, shopping og livet i trondheim:

skriven

fin blogg:)

hva gjør du i dag?

11 Hedvig:

skriven

Hehej!:D jodå är bara bra med mig;) hur är de själv?;)

KRAM

12 E m e l i e | Mode och vardag:

skriven

sv: jo men precis. Jag hade inte heller flyttat så långt! Men nu ligger sthlm bara en timme med tåg från mig så jag kan till och med pendla. Men det finns ju alltid något jobb nära :)



Vet faktist inte vad som händer på midsommar än. Finns lite valmöjligheter så får se vad det blir :) Ska du göra då? kram

13 Nikolina:

skriven

sv; jaha okej. Jadu, jag har inte gjort något speciellt idag utan bara njutit av det vackra vädret! Själv då? :)

14 Denise:

skriven

Joo det har vart en bra dag, lite varmt bara :) För dig då?

15 Linda:

skriven

Jo tack det är bara fint med mig..:) Solen skiner och jag är ledig så jag klagar itne :)

16 alexandra:

skriven

Svar: Jag har spelat tennis i ca 2 och 1/2 timme. Nu ska jag snart gå och kolla på en film tror jag :)

17 Nathalie:

skriven

mina planer idag var sola men vi har ingen sol:( själv då?

18 Carolyn:

skriven

Visst skulle det vara kul med en personligare design. själv är jag värdelös på sånt där.

Vad kostar det och hur går man tillväga?

19 lovisa:

skriven

oj vad tidigt du gick upp :O sälv vaknade jag vid 1 ;)

20 Amanda:

skriven

Oj vilket fint hus du gjort! Haha. Typ lite likt mitt drömhus.

Kommentera här: