Midsommarhelgen - bildbomb

Fredag
Dagen började vid nio tiden. Frukost och sen att ge kattungarna mat. De går in på sin tionde vecka denna vecka. Härligt. Annonsen ska snart ut på blocket. Och jag ska avmaska och så. Runt tre tiden körde vi till våra bekanta. Fick min studentpresent från deras barnbarn Jennifer, som jag ofta umgicks med när man var liten. Bättre sent än aldrig ;) De var en bok med muffins recept. Perfekt! Vi åt sex rätter denna kvällen - himmel! Snacka om att vi var mätta. Först var de midsommarmat, sen jordgubbar, sen kaka och kaffe, sen när vi kom hem från firandet i grannbyn åt vi jordgubbstårta och sen chips/godis och sist grillade vi revben.... Onödigt mycket mat kanske. Har nu börjat använda stegräknaren varje dag. Går bra de :) Var hemma runt halv ett tiden.

Lördag
Åkte först till mammas kusin, hon som vi hade sittningen hos, där vi köpte med oss lite fikabröd. Då de också bjöd på jordgubbar och glass. Mumma. Tänk vad världen är liten. Man är i Mellbystrand, så ser man människor som bor i en stad. Helt sjukt. Vi satt där fram till tre tiden och hade jättetrevligt. Sedan körde vi till Stefans mamma i Halmstad. Vi handlade på City Gross och körde hem och åt middag, då klockan var halv sex ungefär. Sedan gick vi och hyrde tre filmen; Wallander - Vålnaden, Farsan och Göta Kanal 3. Var på stranden också lite.

Söndag
Idag blev de mest en lugn dag. Innan vi körde hem vid åtta tiden, kollade vi på bio. Beck - levande begravd. Skitbra! En av de bästa jag sett. Och rädd blev man en del gånger. Mer säger jag inte. Har ni sett den?

Väljer denna gång att förminska dem, men de är bara att klicka på bilderna för att se dem i större format.













1 Jennifer:

skriven

naw vilka söta katter:)

2 aww:

skriven

de ebra här, sj? :)

3 Hannah:

skriven

Hej, midsommar var okej.. jodå de är ganska bra, tack :)

4 - Alexandra!:

skriven

Oj, sexrättersmiddag - INTE dåligt, det inte! :D



Åh, jag tycker mig se lite typisk julmat på en av tallrikarna där. Guu, så gott!

5 anna:

skriven

sv; ja min midsommar var fin! Jo jag mår bra sj då?:P

6 Clarafiorella:

skriven

Hejsanhejsan :)

Jodå den var bra, din?^^

7 Johanna:

skriven

Det var en som tipsade mig om att du gör blogg designer. Kan du hjälpa mig och designa min blogg ? :D både din och hennes är jättefina :)

8 Leia:

skriven

Vilken fin header:)

9 therese:

skriven

sv: jaa det är ju skönt om man kan kombinera sina intressen. Du kanske kan göra något frilans, men tror att det kan vara svårt att ha journalistyrket som hobby nu för tiden. Men jag vet inte. :P



Idag är det jobb som står på schemat. Sitter och blickar mot den blå himlen från kontoret. Haha! Vad ska du hitta på idag då? :)

10 isa:

skriven

sv:Hade en underbar midsommar och det är super bra med mig!



fin blogg:)

11 MODE MED MILNE:

skriven

SVAR: Okej. men jag vill nog inte ha en design ännu. Väntar mera till hösten om det ärOK? Har typ nyss bytt! :P sen så har jag inte tagigt header bilder ännu. :P

12 Sabine:

skriven

så söta kissar :D

Kommentera här: