Muffinsbak - tre sorter

Gick upp vid sju
La mej i soffan och slumrade till. Hörde då en ljuv stämma på teven, de var Ola Salo :) De ska ju vara med på Allsång på skansen ikväll :D Hade gärna velat vara där, men ska ju se dem den 21 juli. Längtar som f-n.

Bakat tre sorters muffins
Började baka första muffinssorten. Vanliga muffins, med chokladchips i. Finns att köpa på City Gross. De är mamma som bad om att få lite nybakat som vi kan bjuda på när vi får gäster. Ha ha. Ja, de ska man ha de med ;) Så sen bakade jag chokladmuffins med marshmallows och sist muffins med creme fraiche och ananas. Mumsigt. Hoppas de blir goda bara!

Vunnit biljetter
Svärmor sa till mej att skicka på en tävling med att vinna biljetter till Calle Kristiansson när han är på Rockfesten i Varberg. Och självklart ville jag detta. Så både hon och jag skickade. Och hon vinner. Så jag fick biljetterna, men har nu ett dilemma. På lördag ska vi till Liseberg, de går att avboka, men vilket ska man välja? Och med tanke på att Liseberg kan man åka på när som och att vinna biljetter gör man ju inte så ofta. Så vad man ska man göra?

Igår
Då åkte vi in till stan för att umgås med Nicco. Åkte till sjön och åt glass och hade de trevligt. Slutade kanske för tidigt, då Stefan var trött.


Solade lite igår







Pizzabullar, choclate chip muffins, marshmallowmuffins, ananasmuffins.



1 Sabine:

skriven

muffins <3



hihi jaa dom är så underbara :)

du får skaffa dig en egen en vacker dag :)

2 aww:

skriven

jag har designat om bloggen lite ! sj ?

3 lovisa:

skriven

sv: det är bara bra :) Sj?



gott med muffins

4 Emma-FOTOBLOGG:

skriven

Fin blogg!:)<3

5 - Alexandra!:

skriven

Oj, så gott med alla dessa olika muffinsorter! Den med ananas låter spännande, har aldrig ätit muffins med den smaken förr. Hade du i ananas eller hur gjorde du?



sv: Den börjar kl 22.45 på kanal 9 i morgon. :)

6 celina:

skriven

det är jättebra ! hur är med dig själv då ? :D

7 Anonym:

skriven

muffins med creme fraiche och ananas lät lite smått konstigt men för din skull får jag hålla tummarna att de är extremt goda... Jag däremot skulle gått raka benen till chocolate chip muffinsarna.. De ser delicious ut!! vart hittades de receptet?

8 linda:

skriven

hej hur mår du idag? :)

9 fridah:

skriven

hej! det är helt okej, själv då?

10 anna:

skriven

sv; vad bra! Jag har bara tagit det lugnt, sj då?:P

11 Katta:

skriven

Hej!

Alt är bra, själv?

Måste säga att du har en riktigt snygg blogg! Gillar designen!



Kram

12 E M M A:

skriven

sv: bra ;) själv?

13 HelloNicki:

skriven

Hello sweetie! Massa kramar från USA :)

14 PHOTOS BY NATALIA.:

skriven

sv: toppen :D sj?

15 elinn:

skriven

vad gott det där ser ut! :D

okey, jag har städat och ska snart ut en liten stund :)

kram

16 Lena:

skriven

Hejsan!

Det är fint med mig tack, själv då??



:D

17 Malin Holst:

skriven

Nemen hej! :D Jotack bara bra. Med dig då? Kram

18 Kicki (Kicksi):

skriven

Svar: Hejsan på dig! allt är bara bra med mig, själv då? :)

19 SOFIA:

skriven

sv: allt är bra med mig. hur är det själv då?

20 » iѕaвella szerafia. - bloggdesign:

skriven

du var mig en jäkel på att baka :D

21 FILIPPA - frågestund på bloggen!:

skriven

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

ställ några frågor & jag lovar att svara ärligt.



http://filipppadanell.blogg.se

http://filipppadanell.blogg.se

http://filipppadanell.blogg.se

Kommentera här: