Snart midsommar

Igår åkte vi en runda till storstaden
Där vi skulle ha en ny teve i köket. Kanske onödigt, men är man en del människor i familjen, så behövs de flera teve apparater, då alla inte vill se på samma. Köpte Wallander - Indrivaren, hoppas den är bra. Sen handlade vi lite på City Gross där vi köpte en liggstol. Kommer upp en bild närmare.

Idag blir de förhoppningsvis klippning
Mammas kusin, som vi var på privat sittningen, ska klippa Stefans långa hår (de är faktiskt långt) ikväll. Får se om detta sker. Jag vill även klippa mina toppar, de har blivit risiga. Ringde igår jobbet som jag sökte och då var på en anställningsintervju för. 200 sökande, yippie! Men jag var i alla fall på intervju :)

Snart midsommar
Vi ska till de bekanta som vi alltid brukar umgås med. Äter god mat och åker sedan till den lilla närliggande by där de har lottdragningen etc. De var där jag vann min stora nalle en gång, var 11 år.
Vad ska ni göra till midsommar?

1 sofia:

skriven

haha ja jag förstod det men internett strulade så kunde inte svara förens efter helgen;)kram

2 Denise:

skriven

sv: Det var ju bra det :) Soligt och fint?

Jag hade tänkt att bara vara ute och sola idag och vänta på att min pojkvän kommer hem :)

Händer det något kul för dig?

3 E m e l i e | Mode och vardag:

skriven

sv: jo det är sant, ganska smart att plugga när det inte finns jobb :)

4 Linnea :>:

skriven

hej hej!

jo det är det, tack detsamma!

5 Millah:

skriven

hej =) min kanon har varit toppen, din då? Kram

6 E M M A:

skriven

sv: vi ska vara med grannarna :P du då?

7 Madeilene:

skriven

åh den är säkert bra.. alla wallander är bra :D eller jag har inte sett alla men alla jag har sett iaf hihi.... och den där emil är ju död nu också :(



sv: ja det är klart det ordnar sig :) vill bara att bebis kommer ut nu hehe! annars är det bra med mig :) längtar till midsommar och lite helg så man får mysa med sambon haha! sj då?



vad har du för planer för midsommar?

8 Alina:

skriven

händer ikväll sötnos? =)

9 Emma:

skriven

Sv: Hej hej!

Jodå här är allt bra, själv?

Kram

10 Sofia:

skriven

Jag har haft en jättebra dag :)

GRATTIS!!!

11 Nikolina:

skriven

sv; jaha okej. Jadu, det blir nog att vara hemma med familjen och ta det lungt och grilla och ha det allmänt mysigt! Själv då? :)

12 Alina:

skriven

Ha en fin kväll! =)

13 Anonym:

skriven

fin blogg :)

14 Sabine:

skriven

jag skulle också behöva klippa mig lite :/

15 I d a:

skriven

Hej. Du har hjälpt min syster med hennes header, jag har gjort en egen header nu men jag kan inte få in den på bloggen, jag fattar verkligen ingenting!:( och min syster sa att du kunde sånt, så vill du hjälpa mig?:) bara om du vill. (du kanske kommer ihåg mig? vi har haft kontakt innan på msn)

Kram!

16 carro:

skriven

oki! :) låter bra! kollade också nya wallander idag, fan va bra den var!! Jadu på midsommar blire lugnt, tråkigt nog ;( men jobbar från 7 på möran tills 9 på kvällen ;/ så aah ;/ inte kul, men moooney! :D ska du göra?

17 Johanna:

skriven

hej hej :)

Jo allt är bara bra med mig.

Hur är det med dig då?

kram

18 linda: Mote, shopping og livet:

skriven

hatt en bra dag?

19 Carro:

skriven

Sv: hejsan. :)

Nä, tyvärr har det varit lite dåligt med både bloggningen och bloggläsningen nu ett tag. Mycket som hänt.

Men nu är jag förmodligen tillbaka igen :)



Det är bra här. Hur är det själv?

Kram

20 Millah:

skriven

Hej =) det är kanon med mig, hur är det med dig? Ha en trevlig midsommar..Kramar

21 Johanna The Dreamer:

skriven

(sv) jaha okej.. mm det lät inte dumt :D



Idag kommer min lilla kusin på 10 månader hit! sj?



Å hoppas du får jobbet då!



Kram

22 d:

skriven

på midsommar så ska jag till min mormors sommarstuga med mamma pappa och min pojkvän:)

23 MODE MED MILNE:

skriven

SVAR: Jo, det kan vi! :) jag hittade en design som va på bloggdesign.nu (tror jag) med Louren (från The Hills) som header. Den skulle jag vilja ha. Hittar den inte nu .. :P

24 Susanne:

skriven

Vi ska till Mickes pappas stuga och grilla och bara mysa på. :)

Så det blir härligt.. Andas in lite lant luft.



GLAD MIDSOMMAR.



Kram

25 therese:

skriven

sv: Jaa det är skönt, eller det är provanställning typ. :P På en lokaltidning i stan :)



Håller tummarna att du får ett jobb snart :)

26 Linnea Isabelle Photo:

skriven

Hejhej! Jotack, det är fintfint :) Hur är det själv?

27 Elin Stenbäck:

skriven

Hejsan! är du intresserad av hår och allt som har med det att göra? Då är min blogg bra för dig. Jag visar frisyrer, produkter och även hur man gör en hel del frisyrer. Kram

28 Ida:

skriven

29 Ida:

skriven

>Deen va bra ,filmen asså ..

Kommentera här: