Torsdag

Vaknade vid halv nio
Gjorde mej i ordning och sedan drog vi till byn. Mamma skulle handla och jag följde med. Körde först inom min mosters blomsteraffär, där vi först köpte en ros med 'brudslöja' och gick sedan till minneslunden på kyrkogården och satte den där för mormor. En jättefin ros som hette 'sweetness', en vit ros med lite rosa i sej. Sjukt fin!

Handlade
Köpte tidningen Klick! där man fick en Eclipse tidning. Allting inför nya filmen den 29 juni - längtar! Får se om jag får med mej Stefan eller inte. Jag har inte så många Twilight fans i min krets ;) Sen köpte jag en klänning och även skickade bud till syster som är i Ullared idag att köpa två linnen, så ett rosa och ett blått köpte hon till mej.

Nu
Ska vi äta middag, bakad potatis. Syster tittar in senare. Sen ska vi nog se på Wallander - indrivaren.
Imon är de midsommar! De blir som sagt med bekanta, lördag Mellbystrand och hälsa på mammas kusin och sedan sova hos svämor, söndag bio!


'Jordgubbsnipparen' som mamma införskaffat




Härligt med närproducerat! Kanske är grannens mjölk? haha


Akilles


Findus


Alla kullarna vi haft är nyfikna på denna ljuslykta. Athena tar sej en titt.


Akilles


Amadeus


Amadeus


Akilles


Amadeus


Athena


Akilles


Akilles
1 alexandra:

skriven

Svar: Hejsan!

Det är bara bra med mig. Solen är framme också! :)

Själv?

2 Carro:

skriven

Sv: Okej, va bra. :)

Jag ska på fest på midsommar.

Själv då?

3 - Alexandra!:

skriven

Nej nu är det verkligen dags för mig att äta bakad potatis med någon god röra!



Åh, smidig jordgubbssnippare! :D



sv: Ja den måste jag också testa! Funderar på att gå förbi en Ben & Jerry's restaurangbar för att testa en skopa Cherry Garcia först, i stället för att köpa en hel burk för 50 kr och sedan kanske inte tycka om den.



Tro mig, jag längtar som tusan till Breaking Dawn! Alexander har läst den och retades hela tiden under tiden han läste och sa "oj shit, nu händer det något VÄRSTA värsta". Han är dum. :P

4 Madeilene:

skriven

sv: jag har inte sett de senaste tyvärr så jag kan inte uttala mig om dem hehe men svenska polisfilmer är faktiskt rätt bra :) jag gillar de bäst av svenska filmer iaf :)



nej vet inte vad det är för kön tyvärr men jag tror det är en kille medan sambon tror att det är en tjej. skönt att någon av oss kommer ha rätt iaf hahhaha. åh nice med ikea... skulle kunna gå där varje dag, man hinner liksom inte kika igenom allt när man väl är där för det är så mkt och man har inte tid eller vad det nu kan vara :) hoppas du får tag på ett par kuddar ;)



jag och sambon ska åka lite bil och sen ska vi bara ta det lungt eftersom man inte vet alls när bebis tänker komma ut hehe.. hoppas du fr en trevlig dag :)

5 lovisa:

skriven

sv: allt är bara fint, sjdå? :)

6 I d a:

skriven

okej.. du kan göra en design till mig för du är mycket bättre än mig:D men får man några dar på sig att ta nya bilder och bestämma hur den ska se ut? för jag är ändå inte hemma i midsommar och jag har inte någon tillgång till en dator:(

kram!

7 d:

skriven

detsamma sötnos!

vad ska du göra på midsommar föresten?:)<3

8 Denise:

skriven

sv: Hah okey. Ååh, härligt ! :) Joo det är sol här med, men det kommer ju lite moln då och då och förstör :)

9 therese:

skriven

sv: Joo jag hade verkligen tur som fick just det här jobbet. Själv vill jag inte bli journalist, men gillar foto och layout. :)



Hoppas du blir journalist till slut, håller tummarna. Då får börja skriva insändare eller något :)



Till midsommar har jag inga planer alls! Vad ska du hitta på? :)

10 sofia:

skriven

grattis för att du får gå på jobbintervjuven :)

Kanske inget man grattar men det ksulle jag tycka var kul :D

11 E M M A:

skriven

sööta



sv: ska njuta av ledigheten :P du då?

12 Emma:

skriven

Sv: Idag ska jag dra ut med killens brors båt och fira. Vi lägger till vid någon ö och firar där. Själv?

13 Johanna The Dreamer:

skriven

(sv) jaha okej, det lät härligt :D



Söta katter!



Kram

14 Nikolina:

skriven

sv; Ja, jag har haft en väldigt fin dag. Har grillat med familjen och snart ska det ätas tårta. Hur har du haft det själv?



Önskar dig en glad midsommar! :)

15 ingrid:

skriven

okeej, men kostar dina designer nåt?

jovisst, bra med mej! , hur äre meed dej själv då?



Jag har tyvärr inte kunnat svara på komentarer snabbt.. jag är ju i stugan.. och vi har ingen dator här, just nu lånar jah kusinens..

men ska försöka att göra det oftare! '



hare bra.

16 elinn:

skriven

hätligt! :)

jag får se vad som händer, själv då?

kram

17 therese:

skriven

svar: hej! :) allting är bra, lite små trött men annars så! ;) själv? detsamma. :D



gör du gratis designer?



18 d:

skriven

var i mormors sommarstuga!:)

19 E M M A:

skriven

sv: jag tänkte ut o springa :P du då?

20 Sofia:

skriven

Min midsommar var jättebra :D

21 elinn:

skriven

okey så härligt, min midsommar var helt okey! :)

händer senare då?

kram

22 Linnéa Isabelle Photo:

skriven

Så bra! :) Jo, det var bara bra igår. Själv?



Såå söta kissemissar!

23 PHOTOS BY NATALIA.:

skriven

Gud så fiiiiina kissemissar!

24 Emma:

skriven

Sv: sitter hemma och vilar upp mig lite efter båtturen på midsommar.

25 lovisa:

skriven

sv: först kalas med släkten, sen grillning med kompisar :) sj?

26 Tilda:

skriven

Smart sak till jordgubbarna!

27 carro:

skriven

okey, det låter bra! :)

28 Sandra:

skriven

Ååh gud så söta.

29 anna:

skriven

ååååh, gud vilka sötnosar!

Allt är toppen med mig, med dig?

30 Nela:

skriven

MY god Vilka söta kattungar. AWW!

Kommentera här: