Vad är detta?

Jag bloggar ju HÄR
Och idag är två av tjejerna på eventet på Hovet där Taylor Lautner och Kristen Stewart skulle infinna sig. Har haft kontakt med Therese och Lena som jag bloggar med på Twilightbloggen och de såg stjärnorna i en halvtimme och sen var allt slut.... Snacka om ett kort event. De hade köat i 7,5 timme tror jag och de började 18.00 och vet inte när stjärnorna kom dit. Jag vet inte alls om tiderna stämmer, men hur som helst, så var tjejerna där tidigt och fick inte se dem mer än i en halvtimme... Riktigt dåligt tyckte jag. Men så är de väl.

Är de bara jag som tycker att de var en kort stund de var där?
Dock hade tjejerna haft de bra - som tur var!


Bild från Posh24.se då Kristen och Taylor var på Grand Hotell i Sthlm.
1 Denise:

skriven

sv: Hej, det är super bra med mig :) Hur är det själv?

2 sarah:

skriven

Fy fan lite dålig stil lite längre kunde dom ju stått där:)

Hoppas du har haft en fin måndag.

kram

3 sarah:

skriven

ja okej men det är ju huvudsaken:)

jo allt är bra här:) själv d?

kram

4 Sandra :):

skriven

sv. hejj :))

allt bra med mig, du sj ? :D

5 Katja:

skriven

sv: hihi okej :)

låter roligt! :D

kram!

6 alexandra:

skriven

Svar: Hej hej! Bara bra med mej. Själv? :)

KRAM

7 Nikolina:

skriven

sv; Hej där! Jodå, allt är suveränt med mig! Själv då? ;) Haft en bra helg?

8 carro:

skriven

jaså? :D de låter ju som ett jätte bra sommar juue! :D

9 Alexandra:

skriven

Hej Hej! :)

Jodå allt är bara bra här!

Är allt bra med dig?

Kram

10 E M M A:

skriven

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

11 steffi:

skriven

Jisses! Skulle ha gått på det där, men gjorde det aldrig. Måste höra med syster min hur det var.



Sv: Ja, vi har ju hund i lägenhet. Men där är inte risken så stor att de hoppar ut från balkongen. En katt inne blir ju lätt rastlös. Så vi väntar;)



Ah, va mysigt!! Vi ska åka till vårat landställe på söndag. SKa bli såå skönt!



Jadu, jag gör inte så mycket mer än att plugga just nu!! Alldeles för mycket tyvärr! Meen, bara o ligga i;)



SJälv då?

Kram!

12 Erika ♥:

skriven

sv: jo.. Det är synd att det ska vara så dyrt och att jag inte sprat pengar..

13 Malin:

skriven

svar: Hej hej! Här är det bara bra, själv då? :)

14 Nathalie:

skriven

ok:) själv lagade jag lax curry gryta med ris!

allt bra idag?:)

15 E m e l i e | Mode och vardag:

skriven

sv: innerst inne vill man väl bara vara rik och slippa jobba, men så fungarar det ju tyvärr inte :D Så klart alla vill ha jobb! Man vill ju kunna göra saker, och köpa vad man vill. Det är bara söka på:) Lättaste sättet att få jobb är att vara villig att pendla eller flytta. Sthlm har en hel del inom butik just nu :) Fast du kanske redan bor där? :D

16 Johanna The Dreamer:

skriven

(sv) Imorgon ska jag shoppa pch på fredag blir det väl att fira midsommar :D sj?



Hade så gärna velat se dem!!!



Kram

17 lashnoblom:

skriven

de hade väl helt enkelt bättre saker för sig.. haha!

jo, nog är de bra med mig.. bara man kunde vara sjuk i en dag så skulle de vara mkt bättre.. :S

Allt bra själv då?

18 Anonym:

skriven

fin blogg :)

19 Anonym:

skriven

allt bra idag sötnos?:)

Kommentera här: