Äntligen!

Nu är det helg!
Eller ja, snart :) Men jag är redan uppe, för jag ska åka med bussen till stan vid halv tolv tiden. Ska in till Nicco. Stefan tog med sej väskan med alla kläderna i, så att jag slipper ha den med mej på bussen och så. Stefan ska med oss till vårmarknaden. Han ska äta lunchen ute idag ^^.

Sen tar vi bussen till Halmstad
Den går fyra och då när vi kommer dit, kommer vi att lösa ut hyrbilen vi ska ha dessa dagar. Ska ju till Ullared imon :D Äntligen. Skrev ju upp min lapp och den har blivit lite större :P Ha ha. Eller längre snarare ^^. Ska köra en runda när vi kommer dit och sen då kommer vi äta ute. Bara jag och Stefan. Äntligen får man ensamtid med honom. Antingen är mamma och pappa i närheten eller så kommer vi ingenstans bara för att vara med varandra.

Kommer inte ha datorn med
Jag valde att inte ta med mej datorn. Eftersom att jag dels får ha mkt packning och dels för att jag känner att det är dags att bara ägna mej till Stefan. Tolka inte det fel, haha, men datorn är inte mitt liv. Jag måste kunna få ha en helg utan den. Hoppas jag. Så ni som mejlar eller så och har frågor, får vänta till måndag för jag tror inte jag har den på söndag när vi kommer hem.

Arrivederci, Ses på måndag :)

1 - Alexandra!:

skriven

Skönt att få lite ensamtid med din kärlek. :)



Jag hoppas ni får det jättebra! :D



sv: Nja, utan pengar är det inte så lätt att köpa vad som saknas. ;P

2 moa♥:

skriven

sv; jag kommr också vara borta i helgen och måndag och tisdag. åh jag älskar halmstad , det är mitt favvo ställe ! ha en bra helg.

kram / moa<3

3 moa♥:

skriven

vilka ställen brukar du vara på i halmstad?

det finns ett jätte fint ställe lite utanför halmstad som heter steninge har du varit där? om inte så borde du det . Ha en bra morgon!

kram / moa

4 Elvira Eriksson:

skriven

Svar: vänner och så:) själv?:)

5 M I N I I Z Z A:

skriven

jaha okej :)

6 - Alexandra!:

skriven

sv: Tack så mycket! :D

7 A:

skriven

go morron! :)

Kommentera här: