Då blev jag rädd

Ja, en del av er vet vad som hände innan idag
Jag råkade radera bloggen. Ha ha. Skulle skapa en fanblogg för Ashlee Simpson och Lauren Conrad, då jag inte var nöjd med namnet. Tog då bort bloggen, men det visade sej vara min egna blogg som jag tog bort. Hörde snabbt av mej till Blogg.se som är superschyssta! De fixade detta på kanske flera timmar - men värt det!

Så nu är jag tillbaka
Och alla inläggen är kvar - yäääy! Dock är de kommentarer som jag fick under då jag hade den 'nya' bloggen som jag skapade direkt efter i samma namn, finns inte kvar. Lite synd. Så ni som undrar varför jag inte svarar, så vet ni nu svaret :)

Hämtade posten
Och fick en hel del själv :) Varför ska det var så kul att få post? Ha ha. Jag fick ett efterlängtat brev från min vän Therese, en skiva som min gamla mentor från gymnasiet spelat in ny nyligen, ett brev från min bank och ett brev från att jag har ett paket att hämta på posten... Undrar just vad JAG har beställt. Jag har ju The Hills boxen, men då borde ju säljaren kontaktat mej?


Skivan som min gamla mentor spelat in :)
Till deras MySpace
1 Carro:

skriven

Usch, gud va hemskt att råka radera bloggen. Jag hade fått panik. :P

2 Anonym:

skriven

aha, krya på dig . jag har vart meed kompisar :)

3 Julia :)):

skriven

SV; oj, krya på dig !

inte mycket, vart i skolan och nu lyssnar jag på musik :) du själv ? :)

kram

4 sarah:

skriven

okej, kryyaaa på dig!! :)

idag gör jag inte så mycket faktiskt. :p ska nog mest plugga, kolla csi och sen vet jag inte :D självrå?

5 A n n A ♥:

skriven

Sv: Å vad tråkigt med förkylning, du får krya på dig!

Inte så mycket har ju varit skola och så..du själv?:)

6 Melinda:

skriven

okej, jobbigt :/ kul att det ordnade sig iallafall! :)

7 Sofia:

skriven

Åh tack så mycket. :) men går det bra om det blir efter helgen? ;D Måste plugga ikväll och imorgon ska jag vara med vänner.

8 Emma:

skriven

Oh vad spännande med paket när man inte väntar sig något. Vad var det i, något roligt?

Just nu har jag precis kommit hem, har flängt runt hela dagen och alldeles strax ska vi börja laga mat. Mums!



Själv? Dumt med förkylning, du får krya på dig!



9 Anonym:

skriven

åhhh vad tur!

10 jossan:

skriven

sv: jo, ja brukar gå i kyrkan. Jag beundrar dej stort och inte äter godis på ETT år!! Jag skulle knappt klara mig 1 månad utan godis :)

11 CAMIE:

skriven

Stackare :( Aldrig kul att vara förkyld >.< Hoppas du frisknar till snart :)



Just nu gör jag inte så mycket :) Kom precis hem!

Själv da? =)

12 Linnea:

skriven

Tack så super mtk! Dte blev ju skit fint :)

TACK!

13 Förvirrade Morsan:

skriven

sv; låter som en lagom soft dag=)

i påsk tar jag med mig pluttas och åker hem till min mamma och min syster och äter massa mat och umgås=) vad hittar du på?

14 K I T T Y ♥:

skriven

sv: allt är bra med mig!



Vilken hemsk upplevelse! Usch, bloggen börjar ju bli mitt liv, hahah ;D Inte riktigt, men nästan.



Din bloggdesign och header är superdupetfina!



Kram på dig ♥

15 Snookie - Perfection since 1992:

skriven

Hejsan!

Vad tycker du om otrohet?

http://snookie.blogg.se/2010/march/otrohet-medfott-manligt.html

16 Danielle Hansevall':

skriven

Sv: Vad jobbigt att du är förkyld, det är inge kul alls ''/.

Jag skriver på min berättelse, vad gör du då? :)

17 mary:

skriven

neej vad tråkigt att du råkade radera din blogg=( hoppas det ordnar sig!

kraam

18 Nilla:

skriven

hejsan, allt är bra med mig, själv?

Tack detsamma!

Kram

19 Nilla:

skriven

vad är du arg för?:o /;

20 Sara:

skriven

Kompisar, dudå? =D

21 nikela.blogg.se:

skriven

Sv: Det är bra, själv du?(:

22 Elin:

skriven

Glad Påsk :)

23 A:

skriven

Härligt! :)

Jag gör inte så mkt, dudå? :)

24 Angeliqa:

skriven

svar: mm, det är igentligen inte deras ensak..

annars är det bra, lite trött bara ;p själv?

25 carro [fotograf]:

skriven

hej, med mig är det bara bra.. själv då?

26 Kim:

skriven

vad snällt av dem att fixa till det.

visste inte ens att det gick



btw, så har jag bytt blogg från Kimilla till den i länken.

kram

27 Carro:

skriven

Sv: Okej, tur det.



Det är bra. Hur är det med dig?

28 ebba:

skriven

Okej :) Jag gör inget speciellt idag, mest skola :P vad gör du då? :)

29 Julia:

skriven

Vilken tur du hade att de kunde återställa det åt dig, riktigt shysst av dem :)



Riktigt fin blogg du har för övrigt. Headern och bakgrunden är så himla våriga och fina :)

30 Julia:

skriven

Jodå, med mig är det bra. Hur är det själv, har du blivit lurad någonting idag? :)

Kommentera här: