Fredagsintervjun - Cherie

Jag valde att intervjua Cherie som är en Kristen Stewart liknande kopia :)


Snabbfakta:
Namn:
Cherie Mårtensson
Ålder: 21
Bor: Hörby, men om en vecka i Kristianstad
Civilstånd: Singel
Familj: Min hund Charles
Gör: Studerar

Varför började du blogga?
Jag ville skriva av mig och samtidigt få lite respons på det jag skriver.

Vad har du för syfte med din blogg?
Det började som en dagbok och är fortfarande det men jag tycker det är roligare att skriva saker som kan nå ut till folk. Jag hoppas ju att jag kan vara en förebild för någon som läser bloggen

Vad har du för skönhetstips?
Alla duger precis som de är, och jag menar det! Man ska klä och sminka sig precis som man känner för och som man tycker är bekvämt.

Vad gör en blogg till en bra blogg?
Att man känner sig delaktig och att man kan sätta sig in i bloggen.

Vilka bloggar läser du?
Stina-Lee, Linda Blom, Spark i Baken, Blondinbella och Tävlingsryttaren.

Hur många läsare har du per dag?
Allt mellan 32-135 stycken

Vilka är dina förebilder?
Jag har ingen direkt förebild. Isabella Löwengrip (Blondinbella) är dock en person som ag tycker är en förebild. Hon går sin egen väg och hon lyckas med det hon vill göra. Det tycker jag är bra!


1 Anonym:

skriven

inte mycket sj?

2 Förvirrade Morsan:

skriven

sv; tack så mycket=) jodå, det är okej bortsett från förkylningen ;D själv?

3 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Svar: Okej :) hoppas det uppskattas av dina läsare ;) Jodå det är sådär, hade en febernatt inatt så sömnen har inte varit den bästa men det blir bättre :) Ha så skoj i helgen :) Kram

4 EMELIE - hobbyfotograf:

skriven

sv: oki, vad mysigt:)

är det mycket vårkänslor hos dig?



kram

5 Liz:

skriven

Sv: Precis det är ju alltid en början iaf ;)

Hmm jag vet inte... Förändring är ju alltid kul... Vad skulle det kosta i så fall?

Hur är det annars då?

Kram

6 a.alijatic:

skriven

jo det är bra!

själv? :-)

7 Em - Mamma till Malva, 090925.:

skriven

Kul med intervjuer, man kan hitta många nya bloggar på det sättet :) Tack för din kommentar förresten, allt är bara bra med mig. Tycker det är skönt att det börjar kännas lite mer som vår och mindre som vinter nu, äntligen! :)

8 LOVISA SAND:

skriven

sv: men det är för att t.ex. deras bakgrundsbild i stilmallen heter väl typ "http://jennsiiii.blogg.se/blablabla..", fast din testbloggs namn, alltså för att bilderna dom har på deras blogg kommer från din testblogg, och om den är lösenordsskyddad så blir dina saker från den sidan (bilder och sånt) också lösenordsskyddade, och då blir det så på dens blogg!



okej, är det trevligt där då? :)

okej :) ha så kul, kram :)

9 Hanna:

skriven

sv; okej :)

allt bra, själv?

10 Fia:

skriven

Jag tycker inte det var särskilt likt, inte på den bilden i alla fall:P

11 Anahita:

skriven

Shit va hon liknar Kristen Stewart!!:o

Skiit fin blogg btw:)<3

12 micha:

skriven

Oj vad mysigt! då hoppas jag att du fyndar ngt fint!

13 Lexie:

skriven

allt bra med mig :) själv? :)

14 Liiv:

skriven

Sv: Okej :) Jo det är fint, själv då? :)

15 Sofie:

skriven

Gud så fin blogg!

Allting bra?

16 Sara:

skriven

Superfin blogg! :)

Hur ar din dag varit?

17 It´s you and me ! - Smyckes tävling pågår !:

skriven

Kul inlägg :)

18 Linnea:

skriven

kan du sätta in designen snart eller????

19 YAKIE LOGRELL:

skriven

Heej ska du göra nåt kul ikväll? =)

20 E h l i m a n a [ e h l i s . b l o g g . s e ]:

skriven

Sv: Hej där!



Förlåt för otroligt sent svar, haha! Missade visst din kommentar :(



Jag har också alltid gillat jurasic park sen jag var liten... (Y) Den är ju askul ju ! Haha..



Tack så jätte mycket, och din blogg är ju riktigt fin den med ju!

21 ida myrin ♥:

skriven

sv: jadå, det är bra :)

själv då? ♥

22 Linnea:

skriven

Jaha okej.

Väntar

Kommentera här: