God morgon

Så var det tisdag
Igår fick jag ett mejl från tjejen jag skulle egentligen till idag. Förra veckan hade hon sagt att jag skulle komma in den 30/3. Men i mejlet stod det den 30 april. Så jag mejlade och sa att det var tur att jag inte skulle in där som idag, eftersom att jag är så förkyld. Så ringer hon mej och frågar vad jag menar med mitt mejl. Jadu, sa jag. Det står att jag ska in till dej förrän den 30 april. Nej det stämmer inte, så förmodligen skrev jag fel. Ja, du gjorde nog detta. Så jag sa att jag kanske inte kommer, eftersom att jag är förkyld. Väldigt förkyld. Så vi sa hejdå. Och sen då, efter kanske två timmar, ringer hon igen och frågar om jag är säker på att jag inte kommer imon. Och ja, sa jag. Det är jag. Så dår fick jag en ny tid, den 8 april, då jag ändå skulle in på gruppinformation på samma ställe. Blev lite förvirrad av allt hon sa, för hon avbröt mej en massa och så. Ahja, det ordnar sej väl.

Tittar Voice
Gillar verkligen Vakna med The Voice som jag har berättat om innan. Idag var Måns Zelmerlöw där. Ska snart äta frukost. Vi sover hur skönt som helst på våra nya kuddar. Igår vaknade vi vid tolv på natten och var klarvakna, men vi somnade om efter en stund, så förmodligen var vi inte så vakna ^^. Och Stefan var pigg när han gick upp sen vid halv sju. Göttan.

Blir bloggdesigners idag
Även om jag är förkyld och hängig, så får jag ta itu med detta. Har nog fyra stycken kanske att göra.

1 EMELIE - hobbyfotograf:

skriven

sv: hah ja:P

2 Anonym:

skriven

krya på dig :)

jo det blir nån team dag i skolan i dag :)

3 A:

skriven

go morron! :)

4 agnes:

skriven

tack desamma:)

5 Angelica:

skriven

haha jag klarar snart inte av att gå in på din blogg mer (A).

texten du har överallt är den snyggaste text jag vet:D sen har du ju rosa och lite grått, svart. det är MINA tävlingsfärger oj oj:D

6 A:

skriven

allt är prima idag.

själv då? ;))

7 Elvira Eriksson:

skriven

Söt ju:)

8 Sara:

skriven

Det är bra med mig, sj då?

9 Malin:

skriven

Svar:

Jo precis, lite bilder och en ljusrosa bakgrund osv.. lite mer kul liksom :P Okej, har du gjort några som man kan gå in och titta på?



allt är bra med mig, sjdå?

hoppas du får en bra dag!

kram på dig

10 Susanne:

skriven

Kanske det är han.. han e ju lite skum.. Annars,ingen aning vem det är.... Spännande...

11 Sandra:

skriven

Hej!

Bara fint, själv då? Tack detsamma du!

12 Elin:

skriven

Tack! :) din var oxå jätte fin och vårig! Med mig är det bara bra, hur är det själv?

13 Sophy - What U See Is What U Get:

skriven

svar: jo d e bara bra, lite trött. Själv då?

14 Ebba:

skriven

sv; Allt är bra med mig. Påsklov ju!

Hur är det med dig då?

Snygg header! Har du tagit bilden själv?

Kram

15 Anahita:

skriven

sv: Haha okej! Allt e bra:) Krya på dej! haha gillar du twilight? x)

Kraam

16 Anahita:

skriven

sv: Haha okej! Allt e bra:) Krya på dej! haha gillar du twilight? x)

Kraam

Kommentera här: