Nu är den min!

Som jag gått och väntat
Nu när man är arbetslös och alldeles för snål för allt, gick jag in på Tradera som jag brukar göra och kom undan med ett bra pris för min dvd box för The Hills säsong 3. Vann auktionen precis på 116 kr :) Yääy! Nu ska jag ta en promenad i det fina vädret!


1 Elin:

skriven

Jodå här i Stockholm är det fint. Vart bor du nånstans?

2 anette:

skriven

sv: ingenting, ingenting alls. man blir ganska trött efter jobbet. :) haha!

3 Jennifer:

skriven

Det är bara bra med mig! Allt bra med dig? Du, du har ju världens finaste header!

4 Susanne:

skriven

Upptäcker att vi ser många lika program.. jag ser oxå The Hills och Top Modell. Så kul med ny säsong.. :) Jag halkade i trappen,när jag var hemma,på väg till jobbet.. Så har haft gipset i 6 veckor nu.. men efter påsk får jag ta bort det. :) Längtar..

5 Danielle Hansevall':

skriven

Sv: Hejhej! Jo tack bara bra, sj då? :)

6 Sofie:

skriven

Åh! the hills!:D

Sv: haha vdet är bra. Sj?

7 - Alexandra!:

skriven

sv: Jag försöker plugga men det går inte så bra, haha! Du då? :)

8 Leila:

skriven

Åhh vilken fin blogg du har, den är så söt :D

Va lyxigt att kamma hem den boxen! The Hills är så otroligt bra och min favvo serie all times :)

Ha en fortsatt trevlig tisdags kväll

/Leila

9 Linnea:

skriven

Bra, kan du försöka sätta in dne idag/kväll?=)

kram

10 My:

skriven

Sv: Krya på dig :)



Pms:ar som fan idag så tar de mer lugnt idag haha :) Vad hittar du på själv ?

11 Sara:

skriven

Jorå!! :)

J&A sen inget, dudå?

kram

12 jenna:

skriven

Okey säg till när du sett att den är uppe och du lagt in mej:) Åhh älskar the hills!

13 celine:

skriven

tack detsamma :) hänt denna dag?

14 Förvirrade Morsan:

skriven

det bästa som finns är när man väntat på nåt och det äntligen kommer=)

15 Anonym:

skriven

aaaahhh vad jag vill ha den !

16 Jennie:

skriven

sv: Han är en trotsig unghund, tibetansk spaniel. Men helt underbar på sååå många sätt!



Jag har svårt att "tagga" ner som du sa, men nu ska jag varva ner iaf!

17 Sofia:

skriven

Åh tack så mycket. Din blogg är också fin! :)

Det är bara bra med mig, hur är det med dig då?



btw, gör du designer? =)

18 Hanna:

skriven

är det inte svårt att göra bloggdesigner? jag tycker det är hemskt när jag ska göra min :P



åh, den boxen vill jag med ha!!! ;)

19 Hanna:

skriven

är det inte svårt att göra bloggdesigner? jag tycker det är hemskt när jag ska göra min :P



åh, den boxen vill jag med ha!!! ;)

20 LOVISA SAND:

skriven

sv: vilken tur då!

okej, vad dåligt, du får krya på dig då!

jag har praoat på en pizzeria och sen mest vilat. dudå? :)

kram

21 julia:

skriven

sv: allt är bra, sjdå? :)

22 Elin:

skriven

Du får krya på dig :)

Jajamensan det är så härligt med barn, och det går jättebra. Ha en fin kväll. Kram

23 moa♥:

skriven

det är jätte fint där på sommrarna:)

vilade bara idag , själv då?

sov gott !

24 Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]:

skriven

sv; hejhej! det är bara bra med mig, hur är det med dig då? Tacktack :D

25 agnes:

skriven

älska the hills!:)

26 Erika:

skriven

Billigt är alltid bra =)

27 emelie:

skriven

lyx :D

Kommentera här: