Tack för alla fina kommentarer!

Ni anar inte hur glad jag blir
Har fått så fina kommentarer under dagen. Antingen tycker ni min design är fin eller så tycker ni att jag är vacker. Det var den finaste kommentaren jag fått idag. En tjej sa att jag var vacker :O Då blir jag lite rörd i ögat! Ni anar inte hur mycket detta värmer! Och jag bloggar som sjuttsingen nu tkr jag. Flera inlägg om dagen - men det är ni som gör så att det väller in inlägga :) Superkul med respons!

Hur gamla är ni mina läsare?
Vad tkr ni om min blogg?
T a c k s a m  f ö r  s v a r!

1 Förvirrade Morsan:

skriven

sv; tack=)

idag har jag haft praktik, så jag har spenderat dagen på ett dagis med massa busiga ungar=) nu tar jag igen mig lite ;) vad har du haft för dig?

2 Angeliqa:

skriven

svar: haha okej, du kan ställa frågor nästa gång :)

det är bra, men sur på det som jag skrev i ett inlägg

:(

3 My:

skriven

Sv: Haha jag förstår hur du har de :)

Jag håller faktiskt på att pilla med en design :)

4 E h l i m a n a [ e h l i s . b l o g g . s e ]:

skriven

Sv: Oj, jag visste inte att det finns en tredje film. Hur bra är inte det? Jag som inte ens har ett minne av att ha sett den andra får nu reda på att det finns en tredje. Dessa är ett måste att se! Haha! Vill verkligen se dem, men är det samma skådespelare i filmerna eller är det ombytta roller? ;)



Jodå, det är helt okej antar jag.. Hur är det med dig själv då? :)



Kram kram

5 Emilia:

skriven

fin blogg :) kram emilia

6 LOVISA SAND:

skriven

sv: nja, helt okej!

vill du ha min msn, eller vadå? :) [email protected] !

kram

7 Emma:

skriven

Godmorgon! Hur är det idag?

Nu har vi äntligen kommit hem från våran semester så nu är allt som det ska igen!

Har du några roliga planer för dagen?



Kram

8 Jennifer:

skriven

:( jobbigt med förkylning! hehe just nu sitter jag och äter frukost för att sen gå till gymmet innan skolan :)

Vad gullig du är! Jätte snällt!

jag är typ ny med allt som har med koder att göra :P Har läst lite och försökt pysslat med designen och så...men hittar ingen snygg header eller bakgrund....Kram :)

9 Linnea:

skriven

Vad bra, hoppas det.

10 Jennifer:

skriven

Jag är 21 btw och har inte följt din blogg i så många dagar, men den är jätte fin och verkar vettig, jämfört med många andra bloggar :) ...och du, du är jätte vacker! :)

11 Frida [hobbyfotograf]:

skriven

Svar: Vad härligt! :D

12 jenna:

skriven

Hihi så bra :) Varför ska de alltid lägga ner alla bra serier :(

13 Sofia:

skriven

Okej, det lät inte roligt. ;/ :)



Men skulle du kunna göra en åt mig? (A) :D Jag söker nämligen någon som kan hjälpa mig. :)

14 Hanna:

skriven

det är alltid kul med positiv feedback :):) och du är vacker!

15 simone:

skriven

Godmorgon jennie! Vaknat på rätt sida ? :) Ska snart till frissan (äntligen!) det piggar upp :)

16 It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !:

skriven

Jag är 21 :) Och jag tycker den är jätte bra :) (när skulle du skicka frågorna ? :) )

17 Jackiii:

skriven

Hejsan!

Allt är bara bra med mig, själv då?=)

kram

18 A:

skriven

Jadå, allt är bra med mig tack :) sälvdå?

19 CAMIE:

skriven

Hej ^^, Det är bara bra! =)

Själv sötnos? ^^,

20 Linn:

skriven

Hej!



Jag tkr att du har en riktigt snygg och trevlig design! :)

Jag är 13 år men fyller 14 i höst :P

Jag såg att du hade kommenterat på min blogg :)

Tack så mycket uppskatar det! (:



Kram

21 dezzi:

skriven

du skrev i min blogg e designen gratis

22 Jenny:

skriven

Hejsan, det är bara bra med mig med dig då?

23 A n n A ♥:

skriven

Hejsan :) Vilken söt design! :D Jo det är ganska bra, hur är det sj? :)

24 sarah:

skriven

allt är bra här =) hur är det själv? :D

25 Julia :)):

skriven

SV; Hejsan :)

Allt är bra, hur är det själv ? :)

26 Sofie:

skriven

Svar: okej låter nt så roligt för dig! Allt är toppen här

28 Grojt:

skriven

Jag är tolv och bukar läsa din blogg, den är bra!

Kommentera här: