Vilken glad nyhet!

Ola Salo ska bli pappa!
Fick reda på idag att frontfiguren i mitt favoritband, The Ark, ska bli pappa för första gången :) Läste detta på Expressens hemsida. Dessutom kommer de e ny skiva :D Jag ska definitivt se dem i sommar!! De kommer ju till Halmstad :D

1 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

vad roligt =)

2 Malin:

skriven

Jo jag ser designen :) några andra har också sett den. Ser inte du den?

3 Nicolina:

skriven

svar: jo det är fint =) yes det har jag, har bara inte varit online så mycket på sista tiden. ha det fint!

4 EMELIE - hobbyfotograf:

skriven

varsegod:)

jag sitter på mattelektion och svarar på kommentarer;) själv?

5 CArin:

skriven

Hahah, min är bara 3 veckor gammal så praktiskt taget ny. Men tack ändå=)

6 micha:

skriven

gött! bara braa^^

heheh ja vem längtar inte! älskar dommaren<3

jag ser på sx and the city sj? :D

7 a.alijatic:

skriven

grattis till han! :)

okej trevligt :)

8 LOVISA SAND:

skriven

sv: förstår dig, asså jag vet ju själv hur jobbigt det kan vara med andras önskemål och att allt måste bli perfekt, att man måste lägga ner så mycket tid på det och så.

känner inte för att jag orkar göra bloggdesigner än på ett tag.. var säkert 5st som stog i "kö" för att få design av mig men jag pallade ingenting.. det är en del av varför jag gjort ny blogg också, vill börja om från början och göra det lite bättre :) kanske börjar med designer om ett tag igen när jag känner att jag orkar!



okej :) nej jag har inte varit där ^^ lite för långt bort för mig tror jag, haha :)

kram (och förlåt för världens längsta kommentar :o)

9 YAKIE LOGRELL:

skriven

Är allt bra med dig idag? =)

10 sofie:

skriven

sv: inte långt kvar ju :) skönt att kunna gå till systemen själv ;D Allt är bra :) hur är det med dig? =) Kram

11 Marika !:

skriven

sv: jag sitte här och pluggar och bloggar littee . sj ? :D

12 Anonym:

skriven

ne det har jag inte, har hörtalas om det mycket och vet hur det ser ut :)

allt bra denna dag?

13 Elvira Eriksson:

skriven

Är det jesus?:O

14 Jenny:

skriven

har fixat en egen header :D så ingen hjälp justnu :) men du kan ju kicka in och svara på dagens fråga i min blogg :)

15 Lexie:

skriven

solen sken tyvärr inte här! sken den hos dig? :)

kul att han ska bli pappa :)

Kommentera här: