Ännu en lugn dag

Vaknade vid halv tio idag
Gick upp och åt frukost och sökte sedan två jobb. Måste ju göra de då man har jobbcoach. Sedan gjorde jag en design till Jasa. Och tog in kattungarna en stund för att gosa med dem lite.

Stefan är nu sjuk
Men han är inte hemma. Tror han kommer att vara hemma imon eller åka med mej hem efter att jag vatt i stan med kvart över tolv bussen hem. Jag tror de, men jag vet inte, får väl se imon :) Nu kollar jag på Familjen Annorlunda som går i repris på fyran. Ska sen se på Beverly Hills som de också visar.

Imon
Då ska jag vara hos jobbcoachen vid halv tio. Och jag hade gärna sluppit de imon, men jag måste in till stan och fixa nytt ID-kort som gick ut nu i maj. Så kommer kosta en del imon. Hoppas bara fotot blir bra :) Ha ha.

1 Sanna:

skriven

hej !

Jo tack, det är bra med mig riktigt trött bara

2 Erika:

skriven

sv: jag ska göra det sista i skolan :) sj ?

3 Ida :- ):

skriven

Så søt (snygg?) du er på bilde :)

Alt er bra med meg, mye lesing til eksamen, men ellers topp! : D Med deg, er alt bra ? :)

Klem, Ida : )))

4 Erika:

skriven

sv; okej det låter härligt ;p

5 JULIA - fashionbyjulia:

skriven

SV: Okej, lycka till med novellen i alla fall! :)

Ikväll ska jag slappa bara, behöver inte plugga pga att jag gjort alla prov på terminen! Så det blir nog lite tv-tittande och softande ;) Ha en bra kväll!

6 - Alexandra!:

skriven

Oj, vilka ögon! Vilken färg! :O

7 LOWA:

skriven

SV: idag har jag varit i skolan och så har jag varit på träning :)

sj? :D

8 Bloggarmaja:

skriven

söt bild :)



sv: hm, aldrig sett beverliy hills :P

9 Ammi:

skriven

idag blir de va me en vän, sen kickoff på jobbet :) sj

10 Hanna:

skriven

Sv: Tack det är bara bra själv då? :)

11 Eve:

skriven

sv: ååh tack! :) jovisst, här är allt bra! själv då? =)

12 Johanna:

skriven

Hej själv! Med mig är det bara fint, med dig?

13 Sandra:

skriven

Hej hej!

Ja allt är bara bra, man kan inte må annat än bra i det här vädret :) Älskar värmen!

Hur är allt med dig?

Kram Kram

14 johanna:

skriven

det är både bra och dåligt....skolan slutar om 2 dagar, jag kommer sakna alla fina människor så grymt mycket, speciellt han med stort H :/



hur är det själv? :)

15 johanna:

skriven

nå det är lite svårt^^har varken hans nummer och kommer knappast se honom i sommar...:/ Men vem vet vem man möter på stan en vacker dag :)



idag har vi spelat in en låt i musikstudion med klassen, då har jag fått vara med honom :) Och imorgon ska vi göra en video till låten :)

16 johanna:

skriven

jo men jag är dålig på den fronten ^^

dessutom är han..ehm.. min lärare...#.# så det är lite sådär....alltså han är ingen 40+:are, han är bara 25 så det är ju inte såå stor åldersskillnad men ändå...:/ allt är bara så svårt

Kommentera här: