Break

Nej jag ska inte ta ett break från bloggen
Men imon tar vi ett break från fredagsintervjun. Känner att jag behöver vila upp mej lite.

ANMÄL ER TILL NÄSTA VECKA, GENOM ATT KOMMENTERA INLÄGGET!
1 Olivia, the one and only:

skriven

Är det en tävling man ska anmäla sig till? :)

2 emelina:

skriven

Svar: hej hej jo det är bara bra med mig :) hur är det själv?

3 ida:

skriven

Jag vill, för en gammal barndoms väns skull =) Så får jag ta en intervju med dig någon dag allt. =)

4 Anonym:

skriven

ville egentligen inte anmäla mig nu.

mest bara säga hej och tjing tjong!

Hur står det till?

vad gör du nu förtiden?

var ett tag sen jag snakket med dig på msn bare. eller ett tag sen o tag sen.. men ett par dar då! ;)



så ska ni på fotbollen imorron kanske? A laget som lirer.

Funderar kanske kanske men bara kanske på att åka dit.

Ha det fint i solen min vän!

kram nicolina

5 Emelie:

skriven

sv: allt är bara bra här! :) själv?

Kram

6 Thilda:

skriven

ah okej det är ingen fara :) men det kan jag vara. [email protected] så har du den :)

7 Olivia, the one and only:

skriven

Aha nu förstår jag precis! :)

8 Michelle:

skriven

Sv; Okej, det var inte bra!

Jag ska inte göra så mycket i helg tror jag.

Krya på dej!

Kram

9 emelie:

skriven

krya på dig! idag ska jag plugga, imorgon ska jag på disco sm och på söndag ska jag plugga :D du då?

10 - Alexandra!:

skriven

sv: Tack så jättemycket, Jennie! :D

11 LOWA:

skriven

Sv: nej vad tråkigt, du får krya på dig!

12 Paulina Müller:

skriven

sv: Låter helt underbart :D

13 Anonym:

skriven

i am in :D

14 JULIA - fashionbyjulia:

skriven

SV: Idag var jag i skolan som vanligt och sedan badade jag med ett par vänner :) Vad har du gjort idag?

15 Bloggarmaja:

skriven

I'm in :)

16 ida:

skriven

ja, de låter kanon ;) Säg till när du vill intervjua bara =)

17 emelina:

skriven

svar: jasså men du får ta och krya på dej då!

idag har jag mest tagit det lugnt och så men i morgon väntar stranden, sedan ska jag ut med familjen och ännu en familj och äta på restaurang och kolla läget i larnaka för är ngn festival där :) själv då? Kramar

18 SOFIA:

skriven

SV: tack så mycket! du undrade ju vad jag har fått. Här kan du se: http://sofiaaaaa.webblogg.se/2010/may/because-your-love-your-love-your-love-is-my-d.html#comment



Ha en fortsatt bra helg, kramar!

19 Emelie:

skriven

sv: Okej vad tråkigt :/ krya på dig!

Jag ska på fest idag :) själv ?

Kram

20 Ida:

skriven

Hejsan!

I helgen (idag) är det cruising som vi ska på. Massa bilder kommer dyka upp i bloggen senare (imorn) från cruisingen och allt annat roligt som vi ska hitta på idag!

Håll utkik!



Vad ska du hitta på i helgen då?



//Ida..

21 Anahita:

skriven

hej allt bra med dej? KRAM:)

22 Jennifer:

skriven

Sv; förlåt för sent svar. Men har haft fullt upp osv. Men med mig är det fint. kram

23 Ammi:

skriven

hoppas du haft en bra dag! :)

24 www.nikela.blogg.se:

skriven

Sv: jaa, än så länge, haft en bra helg själv?(:

25 PHOTOS BY NATALIA.:

skriven

Hoppas allt är bra med dig! själv kom jag hem igår, tog en långpaus ifrån bloggandet när jag åkte ner på semester hos papí i Spanien :)

Kommentera här: