Drar på student

Ska snart gör mej iordning
Och Stefan vet ännu inte om han ska med eller inte. Jag hade gärna velat att han följt med, men han har jobbet att sköta. Han fick dock ta ledigt, så vi får se hur han gör.

Kommer bilder
Imorgon är fredagsintervun tillbaka, och för er som vill vara med är de bara att kommentera inlägget :)

1 hannah frelin:

skriven

sv: Oj, student så här tidigt? I maj? :)

2 Amanda:

skriven

Idag så jobbar jag hela dagen. Får aldrig riktigt njuta av det fina vädret.. :(



/A

3 Mallan:

skriven

Vad skönt:)

Jodå, dagen är inte så svår att fylla i med en liten tjej på ett år, så det har tvättats o städats o lagats mat o sånt där hemmafru göra;)

Nej tack, jag är inte intresserad av bloggdesign för tillfället:) men jag vet ju vart jag ska höra av mig isånnafall:) Men tack ändå!

Kram

4 MyzaaN:

skriven

ha det så kul :D

5 Amanda Rieem - EN MASJÄVEL:

skriven

hejsan! :D



det är bara bra!:D hur mår du*?

6 Emelie:

skriven

sv; jag är väldigt intresserad. =) Men gör du bara headers ? =)



Jadå, allt är finfint.. Med dig också? =) Kram!

7 johanna:

skriven

sv. jo det förstås...ja jag hoppas det blir bättre :)

kram

8 Bloggar24.:

skriven

bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Vi har även intervjuer med stora bloggerskor. Vi söker just nu en modebloggare som ska bli skribent hos oss, sök in idag! / bloggar24

9 Hanna ♥:

skriven

Jag ska bara ta det lugnt, ha födelsedagsmiddag, fyller år ^^

Du?

10 Anonym:

skriven

söt blogg du har:)

11 Fanny:

skriven

Har du haft en bra dag hittills?

12 Irma:

skriven

Jag vill vara med :)

13 LOWA:

skriven

Jag kan vara med. Vad ska man göra? :)

14 Mischaa:

skriven

inte så mycket, sj? :)

15 Frida:

skriven

Vad bra. Just nu är inte vädret så bra här. regn i mängder :( så blir inte att göra så mycket idag faktiskt. själv då?

16 Ida :- ):

skriven

Hæ? Fredagsintervjun? Hva er det? Haha, jeg vil sikkert være med :DD Hihi :)

Foresten, er litt sen til å svare på kommentaren! Så bra at alt er fint med deg også :)

Gjør ingenting idag, slapper av!



Klem, Ida : )

17 Jenan:

skriven

sv: ja det blir nog skönt, men jag ska inte bo där förän bröllopsdagen haha :P

Ah så kul, ja alla tar den olika, jag har två studentfester att gå på också :P

18 matilda:

skriven

Sv: tackar:)! Det är bra idag:D! du sj?

19 Lena:

skriven

Hepp!

20 tezza:

skriven

sv; härligt=) haha här regnar det, blir inte så mycket gjort då! självdå?

kram

21 Annelie:

skriven

Sv; Det är bra med mig :) Med dig?

Kramis

22 Evelina:

skriven

Svar: Hej! Det är toppen här :) Själv?

23 Johanna (::

skriven

sv: Hejsan, det är bara bra, själv då? :D

24 Elin:

skriven

hejhej, allt är bra med mig :) sj?

25 Bloggarmaja:

skriven

inlägget ovan går inte att kommentarea, skulle bara säga tt det var kul :D

Kommentera här: