Lugn dag

Har vatt upp sen nio
Har inte gjort mycket, men nu ska jag skriva klart min novell. Och om jag inte är nöjd med den innan jag skickar den på fredag, så skiter jag i de. Kan ju inte skicka in en novell som jag inte är nöjd med. Vi får väl se hur de går...

Helgen kom och gick
Och helgen har vatt jättebra tycker jag - förutom att jag vatt sjuk. Men nu är jag bra igen. Hostan är kvar något, men jag har ingen feber längre. Och vädret har vatt strålande.

Har inte så mycket mer att säga
En bild får avsluta dagens inlägg.

1 Erika:

skriven

sv: jo allt är bara bra med mig :) med dig ? :)

2 Petra:

skriven

Körsbärsträden och blommorna är helt underbara. Vi har ett sådant träd här hemma, men det har redan blommat över.. så nu är det bara grönt. :(

3 Jess:

skriven

Hejhej :)

Jotack, allt är bara bra, varit på konfirmation i helgen.

Själv?

4 Ammi:

skriven

ja, den har vart kanon! :) din då

5 Anonym:

skriven

heejsan:)

allt är bra med mig:D, själv?

kram

6 Ida :- ):

skriven

Herlig bilde! Lengter skikkelig til sommmer nå!

7 emelie:

skriven

så bra:D jo min helg har varit helt okej

8 Daniella:

skriven

Svar: Heejsan ! Med mig är det toppen. Hoppas det är bra med dig med :)

9 Jasa:

skriven

Hejsan! Jag har addat dig på msn nu så vi kan prata vidare där när du är online:)

10 PHOTOS BY NATALIA.:

skriven

sv: Aha ;P Gran canaria :)

11 Erika:

skriven

sv; först skola, och nu ska jag göra lite läxor.

själv då?

12 Sanna:

skriven

Hej !

Allt bra med dig ? Haft en bra helg ?



Du har nu chansen att välja ett helt valfritt pris ifrån Chique.se och vara med i utlottningen av just det du önskar. Vad vill du ha ?

Skriv vad du vill ha här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



Så är du med i tävlingen ! Lycka till!

Kram Sanna

13 SOFIA:

skriven

SV: jaha okej. Va kul med en elgitarr :)

14 www.nikela.blogg.se:

skriven

Ett sånt där körsbärsträd va?(:

15 Hanna:

skriven

Åh vilken härlig bild!

16 frida:

skriven

sV. hejsan jo allt är bra med mig :D med dig?

kram

17 LOWA:

skriven

Hoppas du har haft en toppen helg och fått en bra start på denna vecka!

Puss och kram!

18 Neha:

skriven

Med mig är det bra, hur är det själv?=)

19 Bloggarmaja:

skriven

Sv: jodå allt bara br amed mig :) har precis vaknat så väntar med späning på kaffe! själv då?

20 Anonym:

skriven

skönt att du mår lite bättre

21 Susanne:

skriven

Fin bild.. :)

22 Medina:

skriven

Jag har tävling på min blogg, in och tävla:)!

23 Emelie - EmeliesPlace:

skriven

underbar bild :)

24 Lena:

skriven

Vacker bild!!!

Kommentera här: