Mors dag

Åkte till Linda på middag
Stefan
och pappa hade planterat innan dess och sen runt halv fem tiden körde vi mot systers lägenhet. Hon bjöd på potatiskroketter med kött, kall sås/beasås och sallad. Mums. Och vitlöksbröd. Till efterrätt blev de Almondy tårta, den med maräng. Mycket gott. Smakade också de ugnsbakade chipsen som kommit ut. Supergoda! Mamma fick presenter, av både Stefan och mej fick hon en ljudbok; Familjegraven som är uppföljaren till Grabben i graven bredvid. Av pappa fick hon en massa presentkort till mosters blomsteraffär och av oss tre barn fick hon blommor och choklad från Åre. Mums.














Mammas present


Mammas present, lite av de iaf.


Vad ska hon heta?


Deras mamma har ingen mjölk kvar, är så här varje år, så då får man ta fram den lille matflaskan som jag köpte på Grizzly.


Vad ska han heta?




Vad ska han heta?



1 Liza:

skriven

Sv: Man tackar :)



Idag är de jobb som gäller. Tråkigt att behöva jobba då de är fint väder :(

2 Linda:

skriven

sv; okej, vad kul. Spelar du fotboll eller kollar du bara :)? Inte så mycket, ska snart dra ut o köpa mat och sedan hämta solglasögon och fixa ett pass. Själv då:)? Grymt söta kattungar btw, kram. :)

3 Emelie:

skriven

sv: okej härligt! :) söt kattunge!

Jag ska träffa en kompis snart bara :)

Händer annars idag?

kram

4 Natalie:

skriven

Låter som du har haft en toppen helg! :) jätte söt kattunge! :) ja men precis vill få den mer personlig, så som din presentations logga! Hur gör man? :) om du har några frågor angående hud el hudtyp så fråga gärna, jobbar som hudterapeut. :) alltid kul! Ha en bra dag!

5 lovisa:

skriven

sv:men hej:D allt är bara bra, själv?:) SJUKT söt katT:D

6 lejla:

skriven

svar : allt är bara bra med mej tack ! :)

hur är de med dej då ? =)

grymt söta katter !

7 Anonym:

skriven

svar: det är bra med mig själv?:)



btw söta katter! :D

8 emelie:

skriven

hej, det är bara bra med mig hur är det själv? =)

9 SANDRA-EN BRA BLOGG:

skriven

söta katter :)

10 Erika:

skriven

Åh, vilka söta små kattungar! =)

11 - Alexandra!:

skriven

Kall beasås ska det vara, allra helst Lohmanders - äkta beasås! :D



Vitlöksbröd är grejer det, bland det godaste jag vet.



Den där Almondytårtan har jag aldrig testat, har bara testat den med Daim - riktigt god!



Ja visst är de ungsbakade chipsen super? Jätte jättegoda. :D



Jag vill också gosa med de där håriga småttingarna!

12 d:

skriven

idag har jag vart iskolan sprungit och sen bara segat hehe:D vad har du gjort?:)))

13 lovisaa :):

skriven

Sv; naae inte , slappa bara, själv? :)

14 S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE:

skriven

FETT SÖT BLOGG DU HAR:D

15 R e b e c c a:

skriven

sv: Hej hej :) Det är bra med mig, sj? :)

Kram

16 sabina:

skriven

Svar; Jo det är jätte bra med mig :)

17 Inesita - means Happiness:

skriven

Ja det var ett tag sen :D Vilka SÖTA bilder! :D Följas via bloglovin??

18 Heddaaaa:

skriven

SV: TackTack!



Jag kom nyss hem efter att ha vatt på golfbanan! ;D sj?

19 sarah:

skriven

sv; okej roligt :)

20 ella:

skriven

god mat=)vilka sötis missar=)

21 Alexandra:

skriven

Jag har vart med en kompis och hjälpt honom att shoppa, skitkul! :D

22 Mikaela:

skriven

Jadå, med dig? :)

söt katt :D

23 Anonym:

skriven

gud vilken söt katt! alvilde tycker jag, älskar det namnet! spec om de är en kisse, dom brikar alltid vara såna vildar!:)

24 Michelle:

skriven

naaaaw så söta kattungar! hade inte syrran varit allergisk så hade vi haft kvar våra två sötisar :/.. naaw!



sv. idag har jag bara solat solarium och kollat på film! hoppas att du har haft en kanon dag! :) kramkram!

25 Anonym:

skriven

helt köär i katten. sinnessjukt söt

26 LOWA:

skriven

Hoppas du får en fin dag och är uppladdad för den första sommarmånaden:D

Kram!

27 J U L I A ♥:

skriven

Fina bilder!

28 Rosanna:

skriven

sv: Tack så hemskt mycket! :D Allt är bara bra med mig :) sj?

29 Amanda Rieem - EN MASJÄVEL:

skriven

va sööööööööööööööta kattungar jag tror jag dör!!! :D



tycker du om gårdagens två outfits?

Kommentera här: