Studentbal

Igår
Åkte till Olofström vid fem tiden. Då höll alla studenter på att anlända i de fina bilarna. Och i de fina klänningarna. Vi stod först och väntade på att kusin Emma skulle anlända och fick ganska bra kort. Sen gick jag och Stefan runt på andra sidan, då jag fick ännu bättre bilder på alla. Sen när vi var på väg hem vid halv åtta tiden, åskade de och blixtrade som f-n. Jag hatar åska. Och mamma stannade kvar med moster, då mamma skulle sova över hos dem och hjälpa dem med idag, då de ska bli studentkalas.


Kusinen anländer














































Vi fick kontakt med Emma.







1 Elin:

skriven

okej, lät kul det :)

2 tezza:

skriven

sv; va fina alla va=)

jag ska snart grilla och va med massa kompisar, är lite bakis idag haha. vad har du själv för planer ihelgen?

kram

3 Emelie:

skriven

sv: Hej hej det är bra här ! själv? :)

kram

4 liz:

skriven

hej, jorå det bara bra =) själv då?

5 Linda:

skriven

Hej! Ja tack. Själv? känner jag dig? :)

6 Annelie:

skriven

Sv; Jag har inte några direkta planer. Blev lite partajande igår, och idag ska jag väl ta det lugnt och bara njuta av helgen :)

Du då?

Krams

7 sarah:

skriven

sv; hej! jodå bara bra :) själv?

8 Susanne:

skriven

åh,vad fina klänningar. :) Jo,det var 10 års sen.. ha ha ha...



Idag har jag och min granne varit och kollat i lite affärer och sen blev vi bjudna på middag,så har nyss kommit hem.. Så ikväll blir det lugnt. Micke jobbar natt.



Kram

9 Katharina:

skriven

Fina bilder! Ja, det är nog det bästa att göra! Har uppdaterat bloggen nu, så det är bara att spana in det senaste inlägget för att se vad jag har gjort idag. Vad har du själv gjort idag? Kram!

10 AMANDA FALK:

skriven

gud vilka vackra bilder :D helt fantastiskt klänningar!!

Ha en fortsatt toppen lördag!

11 MyzaaN:

skriven

härligt ;D jag kollar tv själv då? :D

12 emelina:

skriven

så himla kul när folk är sådär finklädda :)

13 ♥Claaaudia ♥:

skriven

Kul ska köpa blommor till mami tror jag sj :)?

14 Maria:

skriven

Nu har vi fått kisse kattungar :) fyra st :)

15 Anonym:

skriven

oh vad fin klänning

16 Amanda Rieem - EN MASJÄVEL:

skriven

gud va fina klänningar alla hade!!



Kommentera här: