Tvättdag

Igår fick jag hem min film
Jag brukar köpa filmer på Tradera och jag vann auktionen på The Crow som är sjukt bra! Har ni sett den? Jag tycker de är hemskt att huvudrollsinnehavaren Brandon Lee dog på riktigt i filmen. Har för mej att de var ett vapen som var extra laddat eller nått. Hemskt. Sånt ska inte kunna hända.

Såg bakom kulisserna
Alice i Underlandet på Tv1000. Älskar Helena Bonham Carter. Hennes roll i filmen ser rolig ut, med stort huvud och allt. Jag har aldrig tyckt att Alice i Underlandet är nått att ha, men denna version ska jag verkligen se. Johnny Depp är ju skitbra han med!

Idag
Jag tvättar och igår städade vi. Jag ska nu se på Våra bästa år och göra en massa bloggdesigners. Ska även skriva på min novell och uppdatera min designblogg. Och min hosta kommer och går lite som den vill :( Hatar de. Är förkyld igen, men inte lika mycket som innan.






Naw, nannit!

1 M i c k a:

skriven

jag har med tvättdag idag, mindre roligt, men ett måste :D hehe vi ska flytta till en större lägenhet min sambo och ja, samma stadsdel och så, bara ett rum extra :D hehe ska bli riktigt skönt.

2 M i c k a:

skriven

Haha ja på bilden i headern är han sjukt lik en av mina kompisars bror ^^,

3 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

åh jag brukade alltid shoppa på tradera när jag bodde i sverige :)

4 simone:

skriven

otroligt vacker film det :d

5 Anonym:

skriven

va me kompisar, sj :)

6 rebecka andersson:

skriven

ajdå, du får krya på dig! Jaha, det var därför :) Söt är han i alla fall! Idag är jag hemma från skolan igen.. Har precis vart ute med vovven och nu tror jag att jag ska laga till mig lite thaimat, mums! Vad gör du själv? :)

7 rebecka andersson:

skriven

men du! kan du göra snygga headers? :)

8 Lisa:

skriven

sv: nej det är ganska stort, har varit där mkt och jobbat där med så det duger iaf :) kanske inte lika stort som Liseberg men det är ju mest till för de små.. :)



kram

9 Maria:

skriven

sv.

aa de är ganska så tråkigt att tvätta.

Såg med våra bästa år men va så trött så jag somnade på soffan haha.

Ja visst kan jag de :)

Kramar

10 Michelle:

skriven

Sv; Ledsen för det sena svaret.

Med mig är det bara bra.

Jadå, jag har haft en toppenhelg!

Hur är det själv?

11 SOFIA:

skriven

SV: jag fyller år idag så jag ska ha lite gäster här senare, dudå? :D

12 - Alexandra!:

skriven

Jag ÄLSKAR The Crow!



Du borde se Alice in Wonderland, jag älskar den också. ;)



Helena Bonham Carter är verkligen en fantastiskt bra person (vad jag sett) och en otroligt bra skådespelerska! Johnny Depp också, så klart.

13 sarah:

skriven

jahaa aa men då förstår jag x) hahah

jag följer via nätet så direkt när avsnittet har kommit ut i USA till exempel så läggs dom upp på nätet :) så följer jag :D

14 Anonym:

skriven

oh nu har jag missat något, gör du designer :) är det du som gjort den du har ? Väldigt fin iaf!

15 Angelina:

skriven

svar: jag går foto på mediegymnasiet. :)

16 soojoo!:

skriven

Va mysigt :) jag har varit ute i solen nhästan hela dagen!



kram!

17 Ida:

skriven

Hej!



Sv: Ja asså jag vet inte de där med design, hur jag än gör dom så blir jag bara less efter ett tag:P haha!

Men jag kan också göra designer, men jag orkar bara inte:P

Allt bra med dig idag?



//Ida..

18 emelie:

skriven

så bra:D jo allt bra med mig med dig då?

19 LOWA:

skriven

Hoppas du har haft en bra dag!

20 Emmelist:

skriven

nej jag har inte fått smaka på det i år. men i sommar hoppas jag .d

21 Thilda:

skriven

vad duktig du äör :)



ja det kan jag vara, vad ska jag glöra då :D

22 Erika:

skriven

sv; okej skriver ett inlägg senare ikväll och där blir du länkad. allt är bra, själv? :p

23 viki:

skriven

Tack så mycket!!

Det är bra med mig också!:D

Vad hittar du på ikväll??

Kramis

24 Paulina Müller:

skriven

Fan vilken gosig katt! :D



sv: Idag ska jag gå ut och parta med min dearest friend. :)

själv då?

25 M i c k a:

skriven

jag har ingen bild på honom. har inte träffat honom på flera år.

26 CArin:

skriven

Ja klart jag sett den.en av mina favvo filmer! Kan se den om och om igen. Ha de toppen fint

27 rebecka andersson:

skriven

tar du betalt? =)

28 lisa:

skriven

jasså. går det inte bra med en länkning? :) eller ett inlägg om dig. har tyvärr inga pengar..

29 Elin:

skriven

jag såg Alice i Underlandet i 3D, den är egentligen inte värd besväret, fruktansvärt seg och dålig, men eftersom Johnny Depp är med och gör en fantastisk roll så är den kanske värd besväret... :P och jaa, jag har en ny blogg, haha. inte för att jag skriver ofta. :P

Kommentera här: