Dags för nya äventyr!

Jag har vaknat
Eller ja, jag har vatt uppe ganska länge nu. Vaknade runt halv tio tiden tror jag. Började dagen med att packa ner för både mej och pojkvännen. Vi ska ju till Halmstad ikväll. Och syrran kommer hem :) Hon bor ju flera mil bort! Synd bara att vi inte hinner ses mer än kanske några timmar. Men men.

Jag är kanske borta i helgen
Så bloggen kommer antagligen stå lite ouppdaterat. Jag nämner inte ännu vart vi ska, men de blir övernattning :) Kommer bli skitkul!


Nu har snön börjat komma!
1 Nadja:

skriven

som en stock. =) vad händer idag? =) kram

2 Anonym:

skriven

Tack! =) Snäll du är!

3 Linnea:

skriven

sv; aarå det är bra här sj? =)

4 josefine:

skriven

sv; det är helt okej, själv då? :)

5 ebbas dagbok!:

skriven

Sv; Det är min sjukdom som gör det ;)

Okej , vad trevligt :D

6 m a j a n:

skriven

Sv: Jotack det är bara fint :)

7 Jasmin:

skriven

sv: jorå har datakunskaps lektion självdå?

8 josefine:

skriven

hoppas det blir kul, vart ni än ska :D

9 m:

skriven

ja okej nice!

jodå helt ok, sj? kram

10 lovisa:

skriven

sv: jadu jag vet itne:) d udÅ?

11 FINI:

skriven

kolla spelning, mm sj då?

12 eellaaa:

skriven

Åå va roligt :D

Du får ha en toppen kul helg! :)

13 Jonna:

skriven

Okej, tack detsamma. Jag kommer nog bara att ta de lugnt i helgen plugga lite kanske & träffa mina gamla grannar och deras barn :) Vad ska du själv hitta på?

14 Miichie:

skriven

vad bra!

Inte så mkt :p

Själv?

15 Lovisa♥:

skriven

sv; taack dsm! ;)♥



Ehm jag ska nog inte göra nått speciellt sj?♥

16 Millaa:

skriven

din bloggdesign :)

sv: jadu, önskar dig med en bra helg! denna helgen sak jag va med kompisar och dansa! dudå?



glöm inte delta i dagens blogg!

17 MissCM:

skriven

sv: haha okej! :D det är kanon med mig, tack, själv?

18 LISOU:

skriven

Okej :)



Det är bara bra, med dig?

19 Artan:

skriven

Hej, var gärna med i dagens blogg om du redan inte är det!:)

20 Mia:

skriven

Ok, åh vad roligt! Hoppas ni får en trevlig kväll.

jadå allt är finemang med mig. själv? :)

Kram!

21 Julia:

skriven

Jag har en kompis hos mig hela helgen och så ska vi titta på harry potter på bio. :)



Så vad händer det i helgen för dig?

Kram!

22 Nilla:

skriven

Tack :)



Brukar avgöras på första eller andra avsnittet om jag gillar den. :D

Idag.. Nu ikväll ganska strax blir det att åka till vänner och sällskapa lite. Hoppas du får en trevlig helg :)

Kram

23 Evelina:

skriven

Okej! Skriver in den ifältet ovanför så kan du skicka frågorna dit ! :)

Har helgen börjat bra?

Kram!!

24 Marie P:

skriven

Halloj!

Såg din kommentar i min blogg ang bloggdesign, och blev nyfiken. Vad har du att erbjuda? :)

25 Linnea:

skriven

sv; veckans finalister är nu uppe på bloggen, kika in o se om du var en av de =) annars har du ny chans nästa vecka igen =)

26 Millaaa:

skriven

sv; okej så bra :)

27 angelina:

skriven

vad ska ni göra där borta då? :)

28 By Linnea Isabelle:

skriven

Jotack, den har vart bra! Har haft lite kalas, vi firade min syster, hennes kille och min mormor samtidigt :)

Vad har du själv gjort?

29 Evelina:

skriven

SV: Ja, julklappar är ju nästan ett måste!

I helgen lyckades jag spendera ALLA mina pengar... Och då menar jag ALLA. Känns sådär om jag ska vara ärlig...

30 ellinor.:

skriven

sv; härligt :D jotack det är fintfint med mig. kram

31 kajsa:

skriven

sv: absolut!

ja tack, det har jag haft.

har du haft en bra dag? :)

kram!

32 Jonna:

skriven

Hej (: Jag ville bara tala om att jag nu har bytt blogg till http://enmajflicka.blogg.se och hoppas att du kommer att forsätta kika in där ibland om du har gjort det tidigare! Hoppas du haft en bra helg i övrigt :)

33 Sandra:

skriven

Spännande.



Svar: Bara bra. Själv???

34 Martina:

skriven

Sv: Gud det var länge sedan man såg den :P Själv ska jag snart sätta igång med pluggandet! Kram

35 ÅSA:

skriven



Tack så mycket tjejen :)



Min helg var fin den. Både jätte bra o trevlig och lite må dåligt o va nervös. hehe



Din då?

36 ebba:

skriven

Sv; Ja :)

Ja då :) Sj?

37 valeria<3:

skriven

Gör du designer eller ?=) Det är jag intresserad av isåfall! KRAM <3

Kommentera här: