Dålig uppdatering har sina anledningar

De har hänt igen
Jag är den som egentligen inte tycker om att man ursäktar sig för att man inte uppdaterat, så de tänker jag inte göra. Men att uppdatering har varit dålig, kan jag absolut hålla med om. Dels så är jag sjuk och dels så gick sladden sönder i förrgår.

Kom till Halmstad igår
Och idag har vi varit på Rejmes för de hade en sådan dag där. Så jag utnyttjade min systemkamera till max. Linda Bengtzing befann sig på scenen vid två tiden och jag knäppte av ett par kort. Tog sedan hennes autograf, som jag dock inte tog kort på, men de kommer nog upp en annan dag :) Köpte en ny sladd också :D Nu ska vi snart äta - tacos - och sen ska vi nog bara ta de lugnt. Kurera mej.









1 O L I V I A:

skriven

Tack detsamma! :) KRAM

2 LISOU:

skriven

ska titta på harry potter nu haha :) dudå?

3 GUESS WHO?:

skriven

- mysigt värre!

4 LINDA:

skriven

SV: Allt är tipptopp med mig! Hur är det själv? :)

5 m a j a n:

skriven

Sv: Okej. Nja, jag vet inte. Är nog inte hemma, men det vore kanske skoj för lille sonen. Men då får hans mormor och morfar ta med honom på det eftersom de ska passa honom :)

6 Nilla:

skriven

Oj, ja det var ju lite närmare än vad jag har. 90 mil ner så det tar nog upp mot en 12 timmar eller nåt sånt :)



Usch sjuk är aldrig kul att vara. Hoppas du kryar på dig och det försvinner snabbt.



Ja om jag orkar och det inte blåser som själva fan så kommer jag och killen gå ner och kolla läget en stund. Själv då?



Kram

7 kajsa:

skriven

sv: Jag vet inte riktigt än faktiskt.

Vad ska du hitta på imorgon då? :)

kram

8 Linnea:

skriven

Hoppas du har en trevlig Lördag:)



Vad är Advent för dig?

9 Miichie:

skriven

okej, aldrig kul att vara sjuk :/

jadå det har jag :D

10 Felicia & Michelle:

skriven

hej!

Är du intresserad av välgörenhet?

Vi behöver DIN hjälp!

Vi håller på att fixa en konsert till förmån av hjärt&lungfonden.

KOnserten kommer vara i folkets hus i landskrona den 26/2 2011

Kanske du vill vara lite generös och hjälpa oss att hjälpa andra?

Köpa ett smycke för 75:- eller bara bidra med en 10 till vårt konto!

det betydet extremt mycket om du vill hjälpa oss!



Kram

11 emelie:

skriven

jo det har jag, och då var det jätte mycket folk med! :o

12 Millaaa:

skriven

sv; ja usch, de är inte skoj :(

okej, jo helgen har varit super hittills, sj? :)

kram

13 Mia:

skriven

Oja, jag har vart där många gånger! :)

Ok vad skönt för er. Kul att kunna shoppa loss lite ibland :)

14 Nadja:

skriven

usch vad trist, då får du krya på dig. =)



Vad händer idag? =) kram

15 Sofie Torebo:

skriven

Nu få du ju ta kortt på mössan och lägga ut.

16 Mimmi:

skriven

ajda :S

bara bra tack :D sj?? kram

17 ERIKA:

skriven

Mysigt:)

Kommentera här: