Fredagsintervju - Linda

Så var de dags återigen för en fredagsintervju :) Denna fredag är de LINDAS tur.

Snabbfakta:
Namn: Linda
Ålder:
19 om en vecka :D
Bor: Utanför
Göteborg
Civilstånd:
Singel
Familj:
Mamma, Pappa och syster
Gör:
Är just nu arbetslös men hoppas på att börja plugga marknadsföring till våren

Varför började du blogga?
- Jag började blogga för att ha någonstans att lägga upp mina foton så att kompisar kunde se dom. Sedan började jag få läsare och då blev bloggen mer som en blogg och inte ett bildarkiv.

 

Vad har du för syfte med din blogg?
- Att inspirera och jag vill förmedla min kunskap inom foto och webdesign.


Vad har du för skönhetstips?
- Sömn. Om man inte får sova kan man inte utstråla skönhet. Det är ju faktiskt så att mycket av skönheten en människa har kommer inifrån genom utstrålning. Sen är bra rengöring A och O!

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Mycket bilder och många inlägg per dag. I bloggvärlden är ju kvantitet lite bättre än kvalitet faktiskt. Men majoriteten av inläggen borde ju kvalitetsinlägg.

Vilka bloggar läser du?
- Jag läser extremt många bloggar. Runt 40-100 per dag läser jag.

Hur många läsare har du per dag?
- Mellan 500-2000 per dag. Väldigt olika beroende på hur många bloggar jag kommenterar per dag och hur många inlägg jag slänger upp. På senaste tiden har det blivit lite färre.

 

Vilka är dina förebilder?
- Jag har egentligen bara en förebild och det är min moster som tyvärr inte lever längre.


Snabbfakta:
Namn: Linda
Ålder: 19 om en vecka :D
Bor: Utanför Göteborg
Civilstånd: Singel
Familj: Mamma, Pappa och syster
Gör: Är just nu arbetslös men hoppas på att börja plugga marknadsföring till våren

Varför började du blogga?
Jag började blogga för att ha någonstans att lägga upp mina foton så att kompisar kunde se dom. Sedan började jag få läsare och då blev bloggen mer som en blogg och inte ett bildarkiv.


Vad har du för syfte med din blogg? Att inspirera och jag vill förmedla min kunskap inom foto och webdesign.

Vad har du för skönhetstips? Sömn. Om man inte får sova kan man inte utstråla skönhet. Det är ju faktiskt så att mycket av skönheten en människa har kommer inifrån genom utstrålning. Sen är bra rengöring A och O!


Vad gör en blogg till en bra blogg? Mycket bilder och många inlägg per dag. I bloggvärlden är ju kvantitet lite bättre än kvalitet faktiskt. Men majoriteten av inläggen borde ju kvalitetsinlägg.


Vilka bloggar läser du? Jag läser extremt många bloggar. Runt 40-100 per dag läser jag.


Hur många läsare har du per dag? Mellan 500-2000 per dag. Väldigt olika beroende på hur många bloggar jag kommenterar per dag och hur många inlägg jag slänger upp. På senaste tiden har det blivit lite färre.


Vilka är dina förebilder? Jag har egentligen bara en förebild och det är min moster som tyvärr inte lever längre.
Svar från: Lindasara.blogg.se
1 LINDA:

skriven

Där är ju jag! HAHA :D

Kommentera här: