Jag ska bli moster! 1 advent!

Äntligen får jag skrika ut de
JAG SKA BLI MOSTER! Min älskade tvillingsyster ska få en liten bebis tillsammans med sin fästman! Så underbart kul! Fick veta detta förra fredagen då syrran och hennes man kom hem. Hon hade berättat för oss dagarna innan att hon hade en överraskning. Och då tänkte jag ju att de var någon present eller nått. Men att de var en bebis kunde man ju inte ana!

Överraskning
I alla fall så hade hon stickat en varsin mössa. På Stefans stod de bara 'Stefans' så när jag såg hans, så var de, 'ooh vad fint' och så väntade man på vad de skulle stå på min. Hörde sedan hur mamma sa 'mormor', de stod de på hennes mössa. Och när jag kollade på min rosa mössa med svart text, stod de 'moster'. Jag blev superglad och samtidigt 'skojar ni?!'. Jag och Stefan skulle ju åka samma kväll, men de var inte alls lätt. Så i juni, är de beräknat att de kommer en liten bebis.




Vi får ju inte glömma bort att de även är första advent idag!

http://monae.blogg.se/images/2010/frsta-advent2_22624461_62878159_119053705.gif
1 emelie:

skriven

jo precis :o



det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

2 LISOU:

skriven

Okej :) Jag kollade lite grann, dock bara när Olle uppträdde! haha

3 Mimmii:

skriven

ajdå :S jodå helt okej :) jadå i full julbak här oxå! sj?

4 Jonna:

skriven

Ajdå, det var ju inget bra! Hoppas att du kryar på dig då. Ja min helg har varit super bra! :) Din då?



Vad är julaskyltning för någonting? :P haha

5 Lena:

skriven

Grattis. Vad roligt. Här snöar det.

6 Zandra - Mamma till Thindra ♥:

skriven

Tack IGEN! :) KRAM

7 Susanne:

skriven

Grattis grattis Moster.. Vad kul.. Gud vad spännande... : )



Super fin mössa oxå.

8 Mia:

skriven

Oj, det var en svår fråga. Men jag tror det kan vara ca 30 mil. Vet inte redigt. Nej ingen julmarknad för mig, kom precis hem från jobbet så nu ska jag äta lite och andra tråkiga måsten. hehe dudå? :) kram!

9 Lovisa♥:

skriven

Sv; jadå sj?

10 Lovisa:

skriven

sv: Nej det har jag faktist inte sett, på sommarlovet är jag aldrig vaken tillräckligt tidigt för att kunna se det haha :D

Det är superbra! Med dig då? :)

Grattis till att du ska bli moster förresten, vad roligt :)

Kram

11 Julia:

skriven

Hej! Vad synd! Hoppas att det blir bättre! ;) Nej, ska du dit?



Grattis! :)

12 Felicia & Michelle:

skriven

sv; taack!

ja kolla sen och köp jättegärna ett smycke eller något för det behövs pengar!

Kram

13 queen:

skriven

max factor =)

14 Millaaa:

skriven

va skoj! :D



sv; okej, jo jag har varit där, har du? :)

15 Tina:

skriven

Grattis! Vad roligt att du ska bli moster. :) Själv är jag moster till två pojkar och en liten tjej! :)

16 Zandra - Mamma till Thindra ♥:

skriven

Aw, grattis! :)

Kommentera här: