Julskyltningen

Nu har jag slutat med mitt penicillin
Så jag hoppas innerligt att de försvinner nu för alltid!!

Här nedan kommer bilder från julskyltningen
Befann oss alltså i Halmstad. Mycket mysigt! Och snö på de hela också! Matade även änderna, som gick på ens fötter, så gulligt.










Fanns en affär som hade en tygkanelbulle och andra bakelser i just tyg.











1 ÅSA:

skriven



aha okej. jag har aldrig sett programmet om Gekås. Men ja, jag har varit i köpcentret 2 ggr. En gång innan serien började gå o en gång efter. Men tyckte det var ungefär lika mycket folk :P

2 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Svar: Tack, nä det kan inte alltid bli perfekt ;)

3 Zandra - Mamma till Thindra ♥:

skriven

Sv: Tack så mycket! :)

Ja, kan förstå att du är glad! :) När ska ni ha bebis då? :P



Allt har varit jätte bra idag, vi har varit hos min mormor och morfar hela dagen. Dom har tagit hand om Gumman medans jag tog en 1.5timmas powernap :)



Själv då? :) Kraam!

4 ÅSA:

skriven



Jepp jag ser det mer som ett köpcenter än en butik, eftersom de verkligen har allt där :P Men vet att det är 1 butik egentligen.

5 Millaaa:

skriven

sv; ja, vi har typ 30 cm i umeå ;)

jorå min helg var bra :)

kram

6 Linnea:

skriven

sv. ja verkligen, själv då? :)

7 Julia:

skriven

Ajdå, vad synd! :S



Det var väl okej. Det var vikarier nästan hela dagen idag..

Kram!

8 Zandra - Mamma till Thindra ♥:

skriven

SV: Jag var faktiskt in på henne sida idag på morgonen och kollade! Jätte fint, du är så duktigt! :)



Jo, de gjorde det för Thindra fick för sig att kliva upp halv fem och ville inte somna om fören en timma efter :) Så nu är man pigg igen! Fast känner att de kommer bli en tidig kväll!



Bebis på G? :)

9 MOA:

skriven

följ min blogggg

10 josefine:

skriven

jätte fina bilder :)

11 Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3:

skriven

Svar:

Var med iaf..behöcer inte riktigt komma på nu vad du ska skriva ^^



Ah ja jo den har dugit din då? :)

12 Hannah:

skriven

Sv; härligt :) jag har haft en bra dag jag med :) lite trött bara! Haha

13 Joanna:

skriven

sv; ja tack, själv då? :)



aa goda blev dom, men lite för hårda :p

14 Mia:

skriven

Ok, är det inte din stil kanske? Det passar ju inte alla :)



Med mig är det bara bra. själv då? :)

Kram

15 Emma:

skriven

Åh, tack ska du ha :}. Såg att du också varit på julskyltning, mysigt!

16 Frida Rosqvist:

skriven

Det är fintfint, sj? (:

17 linn:

skriven

japp allt är bra, men de är superkallt ute :(

haha, med dig?

18 Love Oliwers mamma:

skriven

Tack i efterskott och right back at ya :D

kram Love

19 camilla:

skriven

Oh vilka härliga julbilder :)

20 Love Oliwers mamma:

skriven

Hej!



Ja jag hörde det..helt sjukt

Fan ingen är med någon längre :p

kram Love

21 Frida:

skriven

Härliga bilder! :)



sv, jag är fortfarande intresserad! Bara varit så mycket helatiden :s hade hoppats på att jag skulle hinna ta nya bilder. Men iof så skulle vi ju kunna lägga in gamla lika gärna! ;)

22 Emma:

skriven

ja, men man lär sig efterhand! träning ger färdighet!

23 Zandra - Mamma till Thindra ♥:

skriven

Sv:

Det är klart man har all tid i världen. Man behöver inte skynda sig de kommer när det kommer. Men man ska ju inte skaffa barn för att alla andra gör det heller! :) Precis den kommer! :) Kramkram

24 Linnea:

skriven

sv. härligt!

ikväll har jag bara tagit det lugnt, pluggat lite och kollat på tv :p själv då?

25 Hannah:

skriven

Sv; jag firar 2 dagar faktiskt :) dagen före julafton firar vi med pappas familj hemma hos mig o min pojkvän eftersom pappsen åker till Värmland sen :) sen på själva julafton så delar jag o min kille på oss & han firar med sin släkt och jag med min :) supermys! Du då? Kram.

26 Jonna:

skriven

Jaha okej, gud va mysigt det låter :) Nej vi har ingnenting sådant hos oss, men de hade varit väldigt mysigt om vi hade :D fast å andra sidan har våra butiken här alltid öppet till 7 på dagarna. Så hade nog varit roligare då om de varit öppna till typ kanske 9

27 josefine:

skriven

sv; tack så mycket :)

det är helt okej, själv då? :p

28 Frida Rosqvist:

skriven

Usch då, inte bra det. Krya på dig! (:

Jadå, varit hemma & myst. Är lite depp för att vi har så mycket prov & sånt. Så kände att jag behövde en dag hemma.

Själv? (:

29 linn:

skriven

Haha ja ovanligt kallt, hehe :p

ja det har jag, hittat massa julklappar, alltså är jag på toppen humör :D

30 Joanna:

skriven

sv; haha absolut, jag har lärt mig nu!



ja den har varit fin! din då?

31 Nadja:

skriven

Vad skönt. =)



Är ännu förkyld sj? =(

kram

32 Angelina:

skriven

sv: jo den har varit riktigt bra :) sj?

33 Petra:

skriven

Tack så mkt! Hoppas din var bra :)

34 Mia:

skriven

OK, men då tycker jag att du ska ta en praktikplats och sedan se vad du tycker. För det är ju stor skillnad på att vara ute och jobba med det än att "läsa" om det. Lycka till! :)

35 Elin Gabriella:

skriven

Hej fina!

Vilka underbara bilder :) ja, allt är bra här! Hur är det med dig?

Kramkram

36 sasha:

skriven

mysigt! :)

37 Liza |Gravid|:

skriven

Finns inget som är mysigare än julen :)

38 ÅSA:

skriven



Vad är det du tagit penicillin för?

39 ampelos:

skriven

hey hey :)

40 Anonym:

skriven

har ju ingen gravidmage ännu, så nu känns de bara som att jag ha gått upp en massa i vikt, och de känner jag mig inte alls bekväm med.

41 By Linnea Isabelle:

skriven

Ja, det är ju skönt! Själv har jag allt kvar.. Hehe :}



Allt är bra, lite små förkyld bara. Själv?

42 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]:

skriven

sv: härligt, det är bara bra med mig :D kram

43 josefine:

skriven

sv; hoppas du blir frisk snart :)

den har vart bra, din då? :p

44 Nilla:

skriven

Blogg.se verkar skummt. försökte svara på ditt senaste inlägg då får jag upp att din blogg har upphört eller är flyttad :s



Får se om du får detta meddelande då fast i ett helt annat inlägg :)



Det är jävligt jobbigt att ha UVI. Brukar få det titt som tätt med och jag hoppas att du blir av med skiten nu efter kuren.



Och tack det samma. Det är mysigt att ändra till jultema :D



Kram

45 Mia:

skriven

okej. det låter bra :) jadå jobb och fika med en vän. hur har din dag vart då?

kram

46 Zandra - Mamma till Thindra ♥:

skriven

Det går inte att kommentera ditt senaste inlägg.



Sv: Ja, de är klart. De är så skönt att bo själv. :)



Allt är jätte bra, fast lite trött så ska gå och sova snart! :) Själv då? :)

Kommentera här: