Mina första bilder med kameran

God förmiddag!
Nu kollar jag på Hem till gården och har sett ännu ett avsnitt av Tre kronor, tänk att man kan få se den återigen :) Ska ni eller har ni köpt boxen? Nu har jag hämtat ut mitt kort till min systemkamera och ska nu visa mina första foton med den :) Detta är inget nytt för mej!

Vann dessutom en länkning hos Miichie för att jag ställde en av de bästa frågorna i hennes frågestund!







Hon satt och tittade på skärmsläckaren till dvdspelaren :P


Min älskling!


Precis när han mjauade.


Haha


Findus <3


Anna-Lisa (pappa som döpt henne)
1 Tanja:

skriven

haha det kommer jag inte heller ihåg! :P jag mår bra jag! :) själv då? Kram

2 Nilla:

skriven

Fina kissemissar :D Är dina lika godtrogna med kameran som min är? :p Han bryr sig aldrig längre att jag kan stoppa upp kameran i ansiktet på han.



Ja jag ska nog kolla första avsnittet fast jag är 33 bast för att se om det är sevärt :p



halvbra start på dagen men det går väldigt upp och ner från timme till timme. Hoppas du haft en bra dag själv?

Kram

3 Mia:

skriven

jag skrev dit den nu i rutan över :) Jo det är bara bra med mig tack. Själv? :)

4 carita:

skriven

Det är förträffligt med mig! tre kroner boxen så trevligt jag vill också ha den känns otroligt underhållande

5 Sandra:

skriven

VIlka fina bilder du tagit. Söta katter!!



Svar: Hihi ja man ger det alltid en chans. Vet inte, det var ju så sjukt mycket bättre förr iaf.



Bra med mig, hur är deet själv?

Kram

6 malin:

skriven

jag har haft det bra :)

åh jag skulle också vilja ha den där boxern med Tre kronor :D kollade jämt på det förut.



kram

7 Julia:

skriven

8 Julia:

skriven

Ja, jag mår lite bättre nu. :)

Ja, jag tycker att det är roligt att blogga. ;)

Kram!!

9 Nadja:

skriven

Bara bra. =) Vad händer ikväll? =) kram

10 Mimmi:

skriven

fin blogg! :) allt bra med dig? kolla gärna in denna länk vore supergulligt om du la en röst, http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=73882 :)

11 Grodan:

skriven

Aaaw, vilken gosig kissekatt! :)



sv: jodå, jag har haft en rätt bra dag. Skrivit tenta som jag tror gick bra och lite sånt :) själv då?

12 Linnea:

skriven

sV; vad kul =) vad bra :) jodå det är bra här också i dag :)

13 Emelie:

skriven

Svar: Min dag har varit super, själv ? :)



kram

14 Millaaa:

skriven

sv; så bra :) jo min dag har varit bra, sj? :)

kram

15 Emelie:

skriven

Svar: I helgen ska jag antaligen ut på krogen :) själv ?



kram

16 Sandra:

skriven

Svar: I helgen åker jag till Göteborg och festar emd mina tjejer :) Själv? Kram

17 LISOU:

skriven

Tack detsamma. Jag har inte gjort några planer ännu förutom att jag måste plugga lite! Vad ska du göra?

18 sannaaa:

skriven

sv:tack,men blev tyvärr förlust:(

19 Stephanie & Sannah:

skriven

åhh vilken myysig hårboll:D

20 Miichie:

skriven

sv; Jadå!

allt är bra :D

Själv?

21 Evelina:

skriven

SV: Tack tack! I helgen ska jag på IKEA och Skopunkten - allt för att förstöra lite pengar! Fick lite ångest när jag loggade in på mitt konto nu.. Har försvunnit 1500 kronor sen löningen i måndags ... Men å andra sidan har jag handlat en hel hög med julklappar!

22 d i a n a : D:

skriven

sv: tack så mycket ! :)

vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen än haha :)

sjdå?

23 Mimmi:

skriven

härligt! jodå bara bra tack :) oj vet inte riktigt än :d vad har du för planer sj? kram

24 Jasmin:

skriven

sv: jadu det blir nog fest skulle jag tro :) själv?

25 Britta Bloggar:

skriven

fina bilder!

26 Fia:

skriven

Nä men ska definitivt köpa den! Trots att slutet så serien gjorde mig grymt besviken :P

27 Nilla:

skriven

Tack så mycket. Men bara en tillfällig som jag hafsa ihop tills jag byter till lite mer julkänsla :)



Det är iof sant att man aldrig kan bli för gammal för julkalendern. Men gäller att dom är bra om man ska orka titta :p



Kram

28 Mia:

skriven

vad kul att höra! :)

Jadå, nu ska jag snart åka till jobbet. Sen är det äntligen helg. hur ser din dag ut då? :)

Kram!

29 Johanna:

skriven

Så fina katter! :)

30 m a j a n:

skriven

Sv: Tack detsamma :)

Vet inte riktigt vad som händer i helgen. Vad ska du hitta på då?

31 josefine:

skriven

gud så söt Anna-Lisa är :)

32 lovisa:

skriven

sv: Tack desamma:)

33 Lizy:

skriven

Vad mysigt!:D

34 ebbas dagbok!:

skriven

Sv; Tack så mycket :) Och detsamma!

Jag ska inte göra så mkt eftersom jag inte kan stödja på hela min vänstra sida av kroppen, så det blir väl att ngn vän kommer ut till mig och sen ska jag passa min syster, en ganska lugn helg :) Vad ska du själv göra?:)

35 Fanny:

skriven

En personligare bloggdesign skulle vara trevligt, och som du såg i min blogg så har jag ingen aning om hur man gör, därför är allt rosa.. :p

36 Nadja:

skriven

Igår kväll blev det träning och tv. =) Sovit gott inatt? =) kram

37 FINI:

skriven

sv: jadå! sj då?

38 Matilda - smilinggirls!ッ:

skriven

Vilka fina bilder! Söt katt :)

Kommentera här: