Nu är vi hemma!

Nu var det dags att fara hemåt
Har varit hos svämor i sex dagar och de var riktigt trevligt :) Har ju varit i Ullared och sen har vi befunnit oss i Halmstad och haft de trevligt. Dock var jag inne på vårdcentralen igår igen... Har ju haft penicillin, men den hjälpte inte mot min urinvägsinfektion, så fick en annan sort. Hoppas de hjälper nu då :)

Hemresan gick bra
Men snön låg kvar ändå mer här i Småland än i Halmstad. Men jag tycker bara de är mysigt med snö! En månad kvar till jul ju! Och nu har jag gjort iordning alla julklapparna och jag har packat upp allt vi köpte i Ullared. Det blev hygienartiklar, lite kläder, ny ljusstake i svart smide, lite julklappar och annat smått och gott.


Jag i husvagnen i Ullared :)


Här uppe kunde man bada badtunna - och sedan rulla sig i snön ;)


Campingen


Vår boende för natten


Här sov jag och Stefan. Sjukt mysigt!


Älskling och svärmor


Aldrig mer en lördag - de var alldeles för mycket folk!




Jag och Stefan avnjöt årets första glögg - mycket mandel i ska de vara!


Såhär såg de ut inne i centrala Halmstad


Köpte denna gigantiska kasse på Ullared. Samlar som ni ser, alla julklapparna där i.


När vi nu är tillbaka i Smålandet, så är alla julklapparna klara :D


Mamma hade hängt upp julgardinerna, surprise! Och jag satte dit min nya ljusstake! Underbart fin! Köpte en ny
i Ullared. Ska dock inte tända den förrän söndag!


Såå fin! Bytte ut de vanliga ljusen till dessa :)



1 Tanja:

skriven

ja då förutom att jag är sjuk så har den varit bra! :) själv då? kram

2 Tanja:

skriven

tack så mycket! :) kram

3 LOWA - En musikblogg:

skriven

SV: nejdå, kolla i inlägget nedan

4 ebba:

skriven

Sv; Min dag har varit bra :) Din då?:)

5 LISOU:

skriven

Härligt!



Jo den har varit bra! Din?

6 Mimmi:

skriven

ja okej ser det :D jodå bara bra, sj? :D kram

7 emelie:

skriven

ullared är ju helt underbart! :)

8 Mia:

skriven

Ok härligt att höra. åh vart på ullared. KUL!

Köpt något fint? :)

kram

9 Yasmine:

skriven

Jaha :) vad roligt, för mig är det typ 40 mil dit :P hehe. Så det är ganska långt :) hehe.

10 Nadja:

skriven

Jag är sjuk sj? =( kram

11 Miichie:

skriven

sant men man vill ju ändå veta :p

det är bra, sj?

12 CAMIE:

skriven

Åh jag vill också åka till Ullared! :D Älskar att shoppa där ^^,

13 Evelina:

skriven

SV: Så härligt att ha alla klappar klara då! :) Jag har endast en kvar! Känns toppen :D



Okej! Då ska jag hålla koll på min mail :)

Kram!

14 Nilla:

skriven

Vilken fin ljusstake! Vill med åka till ullared men det är ju en sån lång bit att åka :)



Kunde va bättre, för mycket värk och stress plus nervositeten håller på att ta kål på mig.

Hur är det själv?

Kram

15 Jonna:

skriven

Ja, allt är super bra med mig idag! Självdå? =)

16 m a j a n:

skriven

Sv: Jotack det är fint. Själv då?



Ser ut som ni haft en mysig tripp :)

17 ÅSA:

skriven



Kul o va på Gekås ^^ Dit skulle man behöva åka nu o köpa klappar :)

18 Angelina:

skriven

sv: det lät kul :) fina bilder :)

19 Julia:

skriven

Jaså, vad kul! ;)

Ja, det är bra!

Jag ska bara ta lugnt i helgen. Hur e det med dig då??

Kram

20 kajsa:

skriven

sv: Vad bra då :)

Jodå min dag har varit ganska bra!

kram

21 JOSEPHINE:

skriven

SV: vad bra! :D ja, vekrligen. Åhhh, vilka minnen jag får ifrån att jag var i Ullared i somras :D trevligt! :D

22 kadi:

skriven

Ohh det skulle vara underbart, ja det var hon som tipsade miig om dig :) du kan nå miig på [email protected] kramar

23 - M a r i a:

skriven

sv; det är lugnt!:) jadå, det är bra med mig! hur är det själv?



dit skulle jag också vilja åka!

24 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

skriven

sv; tack vad gullig du ör! :D

25 Frida:

skriven

roligt med ullared, men förstår att de måste varit endel folk ;)

26 Fia:

skriven

Trist att du inte hörde av dig när du var här:P

27 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]:

skriven

sv; min förra helg var jätte bra ! :) kram

28 Pia:

skriven

Låter som ni haft det bra! :)

29 Lovisa♥:

skriven

Sv; jadå sj?

30 Marie P:

skriven

Halloj!

Jo, jag är fortfarande intresserad av att du designar min blogg. Du kan nå mig på msn

[email protected]

31 Millaaa:

skriven

sv; jorå de är bra, sj? :)

Kommentera här: