100 årskalas igår

Klockan sex vankades det kalas
Det var min moster och hennes man som fyllde 50 år var, alltså 100 årskalas :) Det bjöds först på välkomstdrink och sedan blev de mingel innan maten serverades. Det blev lax med potatis, romsås (mumma!), sallad och en massa andra tillbehör. Riktigt gott! Under kvällen blev de sång och en lek för födelsedagsvuxnarna. Sen blev de godis och annat snacks och sist ostkaka, sylt och en chokladtårta. Mums. Hade en mycket trevlig kväll!


Stefan gillar inte att vara med på bild så ofta ;)
1 sarah:

skriven

Svar : Tackar :) Ska se om jag kan flytta den lite till vänster är inte så jätte bra på att fixa med designen på blogg.se :P

Ja här är det jätte bra :)

2 ebbas dagbok♥:

skriven

Sv; Ja det har jag :) Själv?

3 SHMS - Sarah ;):

skriven

ja det har jag, har du? :)

4 Aurora:

skriven

sv; Japp :) Har bara haft en liten tråkig helg eftersom killkompisarna inte kom i helgen, men annars har det varit bra.

Själv då? :D

5 Sanna Hyvärinen:

skriven

Jag har inte fått ngt ;o Men har mailat allt igen och mitt inlogg är det som vart förr. ( står också i mailet. ) :)

6 Linnea:

skriven

SV; har bara städat :/

7 LINDA:

skriven

SV: Allt är tipptopp! :D

8 Becca:

skriven

sv: det va överdrivet sjukt mycket folk!! jag har ungefär typ 45min dit bara ;) sj då?

några planer för veckan? :)

9 vickan:

skriven

sv: är sjuk:S kram

10 mimmi:

skriven

inte mycket ska städa och handla :) sj da :)

11 Millaaa:

skriven

sv; så lite så :) jodå helt okej :) har du haft en bra helg? :)

12 Jennifer:

skriven

sv: i helgen har jag varit internet & mobilfri med min lillasyster, umgåtts med henne och myst och så :)

vad hgar du gjort? haft en fin helg? kram

13 Zasu:

skriven

Sv: Nja, en väldigt seg helg =P Inte så jättekul, haha. Själv? :)

14 sara:

skriven

sv: Joda helt ok :) sj?

15 Anonym:

skriven

SV: Ja den är verkligen bra :)



Hur har söndagen varit :)?

16 Therese - Colins mamma:

skriven

Tack, den har varit bra med tanke på omständigheterna :) ha en fin söndagskväll!

17 Ronja:

skriven

sv: jadå, är lite förkyld men annars har den varit kanon! själv då? kram

18 isabelle nilsson:

skriven

Sv: Jajamensan, min helg har varit bra med Halloween-kalas och träning ;) Själv?

19 Johanna - mamma till Leia:

skriven

sv: helgen har varit bra, din då?

20 Malin:

skriven

Sv: Jadå, själv? :)

21 Emelie:

skriven

allt bra ? :)

22 sophie:

skriven

Sv: Gör du bloggdesigner då? För en personlig hade inte varit fel att ha.

23 isabella:

skriven

har haft en helt okej helg faktiskt :) hur har din varit då? kraaam

24 Felicia:

skriven

Sv: Tack :)

25 Hanna:

skriven

Hejsan!



Japp jag har haft en helt förträfflig helg! Tack för att du frågar! Din helg ser också ut att ha varit bra:).

26 millie:

skriven

Sv; Filmen handlar om Jen (Katherine Heigl) och Spencer (Ashton Kutcher) träffas under en semester i Nice där dom blir kära. Spenscer jobbar då som 'yrkesmördare' men det är något Jen får reda på först när dom varit gifta i 3 år. Jag tyckte den va bra, men hade nog förväntat mig lite bättre. :)

27 Malin, mamma till Jamie!:

skriven

Jadå, helt okej!

Själv då?



Kram!

28 florianda:

skriven

Sorry lite sen med komentarerna..



Idag har jag varit på väla, sen bara hemma och tagit det lungt.. Allt bra med dig?

29 Camilla:

skriven

HAr haft en toppenhelg, sj då?

Tack så mycket :D

30 Evelina:

skriven

hehe skönt att jag inte är ensam om det då :) jodå bara bra har varit på bio sen har det mest blivit skolarbete. Hoppas du också haft en bra helg :)

31 My Pettersson:

skriven

sv: Tack så mycket! :)



Allt bra idag? :)

32 Caroline:

skriven

Sv: Har haft en bra helg! Tack för att du frågar! =) Du verkar oxå haft en bra helg med 100 års kalaset!

33 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

sv: låter toppen!

i helgen har jag umgåtts med min pojkvän och även grattat min bror:) själv?

34 Ida:

skriven

Att ha Ola Salo i headern är ju inte fel ;D

35 Amanda Rieem:

skriven

det är ju bara att skrive ett inlägge med bild och inlägg och sen tyo två rader med enmotivering.. jag tycker inte att det är nån tävling annars... fick mail om att min tävling va sen bästa! :P men ja jag får ju iaf bra bidrag vilket ärkul! :D



läget då?

36 Julia:

skriven

Sv; Ja det har jag! Tack så mycket :)

37 Wictoria:

skriven

Hej!!



Ja det är bara. bra med mig. Tack =)



Hur är det själv? Kram

38 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]:

skriven

sv; vilken tur jag hade! ;)



läste in din meny att du kommer ifrån småland! :) vart i småland bor du ? :)

39 Miichie:

skriven

åh så gott det läs med ostkaka!

Berätta gärna vem du hade föredragit på min sex,gifta,döda-sak :)

Kram!

40 aww:

skriven

fått? ;) jag har gjort. haha :D

41 Josefine:

skriven

S v a r: Har haft en toppenhelg :D Dusjälvdå?

42 sara:

skriven

svar: ja, men visst. lite tidigt men ack så mysigt! :)

43 SANNA:

skriven

SV: Okej :) Jag ska kolla på film tänkte jag ;)

Är allt bra med dej idag? =)

44 Nadja:

skriven

Jag var på kalas hela dagen igår. =) Gick det bra med provet? =)

45 Jossie:

skriven

sv: jodå det är bara bra med mig :) haft en bra helg?

46 LOWA - En musikblogg:

skriven

Hoppas att du har haft en bra helg!

Kika gärna in på min blogg och skriv i senaste inlägget vilken parfym du använder och vilken du gillar mest.



Big hugs!

47 Soffi:

skriven

Förlåt för sent svar! Har varit upptagen med annat.



SV: Jo, min dag har varit helt okej :) Själv?

48 emelie:

skriven

sv: okej , låter roligt :)

49 isabelle:

skriven

Låter som du hade en trevlig dag/kväll!! :)

Svar: Ja min helg har varit helt okej, hur har din helg varit då? :)

50 Linnea:

skriven

svar; Jo det är en jämthund! :)

51 Yasmine:

skriven

Men nu såg ni inte glada ut på bilden :P Jag ser bara ett litet leende från dig :)



Allt är bara bra :)

Hur är det själv då?

52 Ida:

skriven

Ja det har jag haft, en helt OK helg! Dudå? :D 100års kalas ser ja ;) inte dåligt de e ;) Kram

53 Michaela :):

skriven

förlåt för sent svar, men är sjuk så har inte orkat med bloggen. Plus att min kompis har bloggat åt mig några dagar eftersom jag var i London. Så, har ingen aning om vad ni skrev om :)

allt bra med dig?

54 angelina:

skriven

aha okej :D när & bra jue :D



fin bild på er!

Kommentera här: