Fredag!

God förmiddag!
Idag får jag hem mina macarones! Har beställt från en hemsida som gör sådana och vad de ska bli kul att få smaka dem! Får väl se :) Idag blir de att bara ha fredagsmys :) Och imon ska vi göra vid pumpan vi köpte förra veckan. Och på söndag ska vi till svärmor en runda. Hon ska ha en ny soffa. Annars händer väl inte så mycket, kollar just nu på Våra bästa år.

http://1.bp.blogspot.com/_Me3RK3AFpuA/TJeCgoyNikI/AAAAAAAABK8/ZjA4G7X7_B8/s320/macaron.jpg
Bild från google
1 Susanne:

skriven

Åh,var har du beställt dom från?



2 Wictoria:

skriven

Jag jobbar på OKQ8 och sen extra med administration på ett annat företag. Kram

3 linaa vikken pina:

skriven

Tack raring! Just såna där spontana kommentarer värmer faktiskt!!!

Ha en toppen helg!

4 Linnea:

skriven

De är rätt goa va?

5 I väntan på Liten - Gravid i vecka 30:

skriven

Tack så jätte mycket och detsamma önskar jag er :D

6 JOSEPHINE:

skriven

SV: DETSAMMA!

7 Johanna - mamma till Leia:

skriven

sv: Jag vet faktiskt inte :) självdå ?

8 Jossie:

skriven

sv: jag jobbar lördag och söndagen blir nog bara lugn :) självdå?

9 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]:

skriven

sv; han pluggar något som heter IB. Natur på eneglska! :D

jotack min dag har varit jätte bra. Hur har din dag varit då? ;) kram

10 Hanna:

skriven

Tack så mycket och detsamma! :)

11 Frida:

skriven

Hejhej, sorry om jag är seeg på att svara!



min mail [email protected]

12 Millaaa:

skriven

sv; så bra :) har varit i skolan och ikväll ska jag bara vara hemma och ta de lugnt :) sj?

13 Linnea:

skriven

sv; ja precis så sant så =) joda i dag är allt bra med mig sj?

14 Elin:

skriven

Sv: Tack så mycket! =)

Hoppas du också får en bra helg!

Kram

15 Malin:

skriven

SV: Blir förmodligen ett par utgånger då jag inte varit ute och dansat på 4 veckor nu! Ska även hinna med ett släktkalas och lite pyssel här hemma :) själv då? :)

16 My Pettersson:

skriven

sv: har varit i skolan, ikväll vet jag inte vad som händer. själv då? :)

17 Amanda Rieem:

skriven

å macroner är gott :D

18 emelie:

skriven

svar: tackdetsamma.

19 Lovisa:

skriven

sv: Vad bra :) Tack så mycket sötnos!

20 Aurora:

skriven

sv; Haft en fin shoppingdag :D sj då?

21 Susanne:

skriven

Jo,tack har haft en bra dag.. Skönt att du känner dig bättre. Kram

22 By Linnea Isabelle:

skriven

Jaha okej vad trevligt! :)



Kollar på Idol.. och har fredagsmys. Är så jädrans trött men ska hålla ögonen öppna! Haha. Vad händer hos dig då?

23 isabelle:

skriven

Svar: Ja jag har haft en bra dag, hur har din dag varit då? :)

kram!

24 Bea:

skriven

Vad gott med macaroons! :D

25 CAMIE:

skriven

SV: Hehe, han är en riktigt sötnos :D

Härligt! ^^, Med mig är det också fint nu, förkylningen börjar lägga sig nu :)



Min dag har varit toppen =D Själv da? ^^,

26 Julia:

skriven

Sv; Spännande.. :)

27 sara:

skriven

heej allt bra?:)

28 ERIKA:

skriven

Trevlig helg på dig med!:)

29 LINDA:

skriven

SV: Idag ska jag nog mest ta det lugnt. Var ute igår :) Imorgon får vi se :) Själv då?

30 Clara - Guldhedsbrudarna:

skriven

åh såna vill jag också smaka... haha! ;)

31 Nathalie - nodresses:

skriven

SV: orange spännande, kanske ska satsa på det :) tack för tipset!

Hoppas macaronsen är goda, ska äta det i paris nästa helg :)

32 Nathalie - nodresses:

skriven

haha såg att jag läste fel kommentar du föreslog ju rosa eller brun, kan avslöja att jag jobbar på en modell i brunt med så det ska va påväg! trevlig helg :)

33 Miichie:

skriven

har faktiskt aldrig smakat såna,vad smakar dom? :)

Kommentera här: