Fredagsintervju - Nadja

Dags för ännu en fredagsintervju :) Idag är de NADJA.


Snabbfakta:
Namn: Nadja
Ålder:
29
Bor:
Ängelholm
Civilstånd:
Sambo/förlovad
Familj:
Min blivande man Patrik
Gör:
Arbetslös


Varför började du blogga?
- Min kusin frågade en dag om jag ville börja blogga och i samma veva låg jag inlagd på sjukhus. Så jag tänkte varför inte, så i början var det för att fördriva tiden på sjukhuset. Sen blev jag fast och så är det på den vägen. =)

Vad har du för syfte med din blogg?
- Syftet med min blogg är att berätta om mitt liv, hur det är att leva med en sjukdom och att jag har gjort en operation som heter Gastriq by pass.

Vad har du för skönhetstips?
- Mitt tips är att varje gång du badar så häll i lite oliv olja i badet så torkar inte huden ut. =)

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- En bra blogg är en varierande blogg. =)

Vilka bloggar läser du?
- Systrarna graaf, Leia, min kusins blogg och några till. =)

Hur många läsare har du per dag?

- ca 300. =)

 

Vilka är dina förebilder?
- Min förebild är min gammel farmor.=)

Kommentera här: