1 Jeanette:

skriven

OK :)

Jo, det är okej, mensvärk bara :( så blev hemma idag från jobbet.. själv?

2 Williammarklund:

skriven

hehe joo allt är bra sj ? :D

3 Li:

skriven

Sv: Vad bra! :)

Sitter hemma och försöker bli frisk ;)

Vad ska du göra idag?

4 Miichie:

skriven

sv; Okej,tack :D

5 carolinakarlsson:

skriven

:'(



okej härligt! vad händer idag då? :)

6 anna:

skriven

va bra :) ska ner på stan snart och käka med en kompis ;)

7 Jennifer:

skriven

sv: tack så väldigt mycket :)

idag är det bra, trots tråkigt väder :)

allt bra med dig då?

8 Tova:

skriven

Sv: Är med kompis :) Sj?

9 becca:

skriven

sv: jo då bara bra :D

va har du hittat på idag då?

10 Artan:

skriven

Samma här, hur mår du idag då? :)

11 matilda:

skriven

Sv: Jajemen, själv då? :)

12 leia:

skriven

joo, allt är jätte bra! själv?

13 michaela :):

skriven

sv: idag ska jag packa, plugga och så kommer en killkompis hit. själv? :)

14 malin:

skriven

Sv: Vad bra :) Idag ska jag ut på restaurang med familjen, vad händer själv??

15 T:

skriven

sv: hos mig händer det inte så mycket :) hos dig?

16 nesrin:

skriven

inte mkt, ska lata mig. räknar timmar ocd sekunder tills de blir fredag xD

vad ska du göra idah då? :D

17 Soffi:

skriven

SV: Härligt! :) Jo, det är rätt så bra, själv?

18 sandra:

skriven

sså bra!

19 Ingrid:

skriven

haft en bra dag? :)

20 bea:

skriven

Sv: Skola och tv ikväll, själv ? :)

21 Anonym:

skriven

Gick i skolan till 12, sedan har jag bara varit hemma och varit lat! Hehe.. Kollat på tv, läst, suttit vid datorn osv :)



Har du haft en bra dag?

22 Nette:

skriven

Gick i skolan till 12, sedan har jag bara varit hemma och varit lat! Hehe.. Kollat på tv, läst, suttit vid datorn osv :)



Har du haft en bra dag?

23 aww:

skriven

har varit hemma dag. sj?

24 camilla:

skriven

sv: okej, tack! :D



kram

25 ebba:

skriven

SV: jag har gått och blivit förkylld så det är väl sådär"/



Vilken skön låt:)

26 Linnea:

skriven

Fin!

27 LINNEA:

skriven

visst skicka länk? ;)<3

28 LINNEA:

skriven

visst skicka länk? ;)<3

29 LINNEA:

skriven

visst skicka länk? ;)<3

30 LINNEA:

skriven

visst skicka länk? ;)<3

31 SANNA:

skriven

Hej sötan! :)

Vad händer hos dej? :):)



Kram

32 Malin Holst:

skriven

sv: aha, vad har du prov i då? hoppas det går bra för dig!



I veckan kommer en kompis som bor i norge som jag inte har träffat på snart 2 år hit och sedan ska ja jobba typ.

33 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]:

skriven

sv; här är min melj andress : [email protected] :D

Allt bra annars ? :)

34 isabelle:

skriven

sv: idag har jag bakat plättar, pluggat (lite grann) och suttit här vid datorn :) Vad har du gjort idag då? :) kram!

35 Julia:

skriven

sv; Så bra, nä nu blir det och sova.Inte gjort något mke idag.Vart hemma,sjuk. Själv?:)

36 emelie:

skriven

sv: första året går jag :)

37 angelina:

skriven

ha en bra onsdag! _:D



kram

38 camilla:

skriven

sv: idag eller just nu gör jag inte mycke, men senare ska jag iväg o jobba en stund, vad gör du själv idag då? :)

39 Yasmine:

skriven

Allt är bara bra :)

Hur är det själv då?



ja visst är mobbing ett viktigt ämne?

Ja, där ser man, vad gjorde lärarna åt de då?

40 Millaaa:

skriven

sv; så bra :) inte mycket alls, skolan och plugga ;) sj?

41 By Linnéa Isabelle:

skriven

Förlåt för supersent svar!



Okejokej! Jadå.. Fast jag är sjuk IGEN! Men jag hopps det blir bättre snart. Allt bra med dig då? :)

42 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

sv: åh vad roligt, haha! ;) jo det är bra med mig! själv?

43 stina:

skriven

sv: ja, boris är ju säkert super nöjd. hur rik tror du att han är? han är säkert superrik. men vem vet, han kanske inte bryr sig så mycket om pengar? fast han ser rik ut :P



smart att stanna över natt där. då blir det en liten utflyckt också. hur långt har ni till ullis?



ja, det är bra med mig. skönt att sitta vid en dator faktiskt :)

kramar

44 matilda:

skriven

Sv: Jajemen, själv då? :)

45 Miichie:

skriven

frågestund på bloggen!

Passa på och ställa din fråga, den som ställer bästa frågan vinner 1 månads länkning!

KramaR!

Kommentera här: