1 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

sv: tack detsamma!



haha läskigt, satt just och lyssnade på låten när jag skulle in hit och svara på kommentaren ^^

2 Malin Holst:

skriven

sv: aah okej. väldigt klokt av er faktiskt. hur blev rummet då? :D

3 Amanda Rieem:

skriven

ja det är bara bra!! :D

4 emy:

skriven

sv: tusentack! :)

5 josefine:

skriven

den är jätte bra! :)

6 Camilla:

skriven

Det samma. :)

7 flingas mamma:

skriven

ja flinga är väldigt ovanligt och fint :) precis som hon själv ;D

8 Nathalie:

skriven

Tack så mycket, jag har haft en superbra dag! Rätt mycket att göra dock men ialf haha :)

9 emma:

skriven

tack detsamma!

10 Anna-Gravid:

skriven

Ja det är väl det jag tänkt göra med den..Alternativt lampa! :-)

11 Jeanette:

skriven

tack själv :) allt bra??

12 Erika:

skriven

Grymt bra låt:)

13 Nettan:

skriven

sv: Det fick jag tack :) Hur har din dag varit då?

14 aww:

skriven

aah de har jag! sj? :)

15 ♥In my pink heart♥:

skriven

svar: jag hade en bra, men lite halv jobbig dag, hade du en bra dag idag? :)

16 MissCM:

skriven

sv: åh okej! :)

17 angelina:

skriven

tqack :)



jo allt är bra med mig :D med dsig med hoppas jag!

18 FIONA - ja, som hon i shrek:

skriven

ja det har jag!

19 kajsa:

skriven

kör dagensblogg på min sida, gå in och anmäl dig vetja!

20 Moa :):

skriven

Hej, hur mår du idag?

Kika gärna in på min blogg om du har tid :)

Ha en trevlig eftermiddag! Kram

21 Laila♥:

skriven

så bra låten är =)

22 Cissi:

skriven

så bra! :)

Kommentera här: