Lördag :)

Tog sovmorgon
Klockan halv elva gick vi upp och åkte till grannbyn för att lämna den sista pandapåsen. Nu är allt klart :) Snart kommer min premie - en systemkamera! Härligt :) Köpte två nya blommor till vårt rum hos moster i hennes blomsteraffär. Träffade även söta Ville :)

Nu kollar jag film
Köpte julkalendern Pelle Svanslös - älskar julkalendrarna från förr. Vilken tycker ni är bäst?




Macaronerna kom hem igår. Var inte riktigt min grej :/


Chipskyckling till middag igår.






Snygg va?
1 Yasmine:

skriven

Det är väl så där.

hur är det själv då? :)

2 Johanna - mamma till Leia:

skriven

sv: dagen har varit bra! din då?

3 Susanne:

skriven

Nej,vad trist att det kommit tillbaka.. jag känner mig svullen i halsen,och att jag typ har svårt att andas ibland.. Ska till en kompis nu och äta middag och sen kanske vi går ut på krogen.. :)

Spännande,kanske beställer.. Hur tyckte du att dom var?



Chipskyckling?? ;)



Kram

4 Clara - Guldhedsbrudarna:

skriven

sv; okej :)

bara bra, glad för jag har höstlov :D

själv då?

5 Emelie:

skriven

svar: Okej härligt !:) Idag har jag varit hos pojkvännen och så . Hänt ikväll ?



kram

6 Britta Bloggar:

skriven

Vilka fina pumpor!

7 Aurora:

skriven

sv; Fyndade inte så mkt grejer, bara några jeans typ :)

8 Julia:

skriven

Sv; Japp, finfint, hur äre själv? :)

9 michaela :):

skriven

förlåt för segt svar, har varit sjuk och är fortfarande det, så bloggen glöms bort..



sv : tack! idag har jag bara legat och sovit hela dagen, själv då? :)

10 Amanda Rieem:

skriven

snygg pumpa!

11 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]:

skriven

sv; jadu, jag sitter i soffan och kollar på barnprogram! :) Små systrarna tog tvdosan . haha Hittar du på för skoj då? :)

12 Millaaa:

skriven

sv; okej :) jorå dagen har varit bra, hittills, sj? :)

13 Elin Gabriella:

skriven

Hihi det har öppnat en butik på vår gata som sälher såna där maccarones :) Har var sugen på att köpa några, men kanske ska skita i det nu då... Hoppas allt är bra med dig! kramkram

14 Linnea:

skriven

sv; aarå hittills har den varit bra hehe din dag? =)

15 ERIKA:

skriven

Mysigt:)

16 - M a r i a ♥:

skriven

sv; vi såg Saw i 3D:) roligt:)



joda, det är bra med mig! hur är det själv då?

17 julia:

skriven

följa varandra med bloglovin? :D

18 aww:

skriven

allt bra? :D

19 LINDA:

skriven

SV: Hehe, eller hur?! :)



Med mig är det tipptopp :) Hur är det själv?

Kram

20 Hanna:

skriven

sv: Jotack, riktigt bra :) Din då?

21 stina:

skriven

sv: förlåt för sent svar!

skönt att inte ha så långt till ullis. åh, jag vill dit nu nu nu! men det är höstlovs vecka och alla åker väl dit kan jag tänka mig ^^



vart i småland bor du? bor numera också i småland, mariannelund. annars bor jag utanför jönköping :)



kram

22 JOSEPHINE:

skriven

SV: ja, den var jätte bra! :D Vad gör du idag?

23 Karro Bieber :):

skriven

Hey, jag har just precis startat en frågestund på min blogg.

Har inte särskilt många besökare, så skulle vara jätte roligt om du ville fråga någon/några fråga/frågor i min frågestund :)



Ursäktar om du inte gillar detta!

24 Nadja:

skriven

Bara bra. =) haft en bra helg? =)

25 Lovisa:

skriven

sv: Det är superbra med mig :) Hur är det själv? Kram

26 Lena:

skriven

Mysiga pumpor!

27 gessica:

skriven

hihi söt blogg ;P

28 Lena:

skriven

Är det någon sorts kakor som är i olika färger på bilden? Ser ut som hamburgare eller munkar. Ja, det var trevligt att pratas vid.

Kommentera här: