Måndag

En helt vanlig dag
Inget roligt händer idag. Ska öva på prov och kolla på de dagliga programmen som man ska se varje måndag :) Kanske händer något oväntat, de vet man ju aldrig :) Men något längre inlägg blir de inte än så här :P

1 anna:

skriven

va bra :) jo det är bara bra :) själv då? :)

2 Li:

skriven

Sv: Ja, förutom att jag är sjuk så är det mesta bra ;)

Hur är det med dig? :)

3 bella:

skriven

kika in och få chansen att bli veckans blogg (:

4 Williammarklund:

skriven

Fin blogg :D

5 Amanda Rieem:

skriven

haha jag vet :D många säger det...

vill du rösta på min outfit om du inte redan gjort det!

6 camilla:

skriven

sv: jo det är bara fint, me dig då? :)

7 Nette:

skriven

Än så länge varit en underbar dag.. Åkte till utbildningen och fick veta att jag skulle få sluta 12 istället för 4! Så är redan hemma och ledig. Känns superskönt :) Sj då? Vad hittar du på idag? Ska svarar på frågorna innan torsdag! :)

8 Artan:

skriven

Härligt! hur har helgen varit?

Kram

9 Amanda Rieem:

skriven

aha okej jag förstår!

10 annamedhs = annahs:

skriven

sv: jaaa. men super trött helg sj? :)

11 Sandra:

skriven

Jag råkade nog maila två mail, men det borde vara den första där fotot är med. =)

Du får jättegärna hjälpa mig med en design och en header, jag är helt, totalt ute och cyklar när det gäller sånt! Ett under att jag ens fick in denna på bloggen! Hahahaha! Tror det tog runt en halvtimme innan jag ens fattade hur jag skulle göra!

12 Millaaa:

skriven

sv; jo de har jag, du? :)

tack, men nej tack, kram!

13 Nadja:

skriven

oki då anmäler jag mig till intervjun. =)



Här är det bara bra sj? =)

14 michaela :):

skriven

sv: jadå det hade jag :) själv? TAck!

15 SANNA:

skriven

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram

16 ebba:

skriven

SVAR: Tack:) ♥ okej, va duktig du är!

17 Malin Holst:

skriven

sv: ja, de är mysigt att man håller kontakten på de "gamla" sättet. självklart skypear vi också o så men det är alltid trevligt o få brev hem i brevlådan :)



Hipp hipp är grym :D Va händer för dig då i veckan?

18 T:

skriven

sv: jadå, allt är bra :D sj?

19 Soffi:

skriven

SV: Tackar, jag har haft en toppen helg :D Själv?

20 Tova:

skriven

Sv: Jadå allt är bra :D Sj?

21 sandra:

skriven

nja..sådär! dd?

22 malin:

skriven

Sv LÅter bra :)) Jo idag är det bara bra med mig, hur är det själv?



Btw super fin bild!!

23 Jennifer:

skriven

sv: åh, tackar :}

den färgen jag har i headern är någon varm brunröd färg (det var förra hösten) nu har jag ännu rödare, fast lite blekare :)

24 Jeanette:

skriven

Hejdu, hoppas allt är bra! :)

Ställ fråga till mig i min frågestund :) kramar

25 bea:

skriven

Sv: aa :D jupp allt är bra med mig, själv då ? :)

26 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

sv: ikväll ska jag inte göra något annat än att ta det lugnt, kanske ta mig ett varmt bad och lägga mig tidigt :) själv?

27 Linda Olofsson:

skriven

sv; härligt att höra.



det är bara bra med mig, hur är det med dig då? =)

28 kristin:

skriven

heeej!

du stör inte:)

De skulle jag gärna vilja ha:)

29 Carro:

skriven

Sv: Förlåt för sent svar, men jodå, min dag har varit bra.

Händer det något skoj i veckan?

30 becca:

skriven

ett tips på tvn ikv: digest looser ;) hihi

fin blogg du har.. allt bra med dej?=)

31 Cajsa:

skriven

Sv: Okej, men jag är med :)

I interjuven :D

Allt är superbra här :)

Hos dig då?

32 Julia:

skriven

Sv; allt är bara bra, själv ?:)

33 ingrid:

skriven

fin bild :)

34 camilla:

skriven

hej, du har gjort en design år mig, men nu har jag ändrat och fixat den själv, men jag vet inte hur man tar bort design by jennie?

35 matilda:

skriven

Härlig blogg :)

36 rebecka:

skriven

härligt! jo det är jääätte bra med mig! :D hur är det själv? (:



i rymden finns inga känslor :D

37 emelie:

skriven

sv: jag går stylist på gymnasiet :)

38 isabelle:

skriven

Fin bild :)

svar: jodå min dag har varit helt okej :) Hur har din dag varit? :)

Kram!

39 Miichie:

skriven

rösta på vilken hårfärg du tycker om bäst på mig och så kanske du vinner 1års länkning!

Vem tar inte den chansen lixom :o

Kram!

40 angelina:

skriven

fin bild!



jo det är bra h'r ::D:D:D

41 aww:

skriven

de e bra! sj?

42 Sandra:

skriven

Känner mig överkörd av en lastbil eller nåt. Inget ovanligt på nattveckan. =) Hoppas du själv känner dig piggare!

Kommentera här: