Söndag

Började dagen med en promenad
Gick 7 km tror jag den rundan är på. Härligt. Hade med oss vår drever Ina som är en riktig energiknippe. Efter detta färgade Stefan mitt hår. De blev en färg som hette Cherry Chocolate från L'Oreal. Jättebra blev de, valde att inte ta i slingorna. Sedan blev de middag, mamma hade gjort en liknande thaigryta. Till efterrätt blev de äppelpaj.

Nu blir de bilder från i onsdags som jag glömt lägga in.
Och kom ihåg:







Zeb var då med oss, passade honom då farbror och fru var på semester.





1 Li:

skriven

Fin blogg!

Och jättefina bilder :)

2 lejla:

skriven

absolut själv då? :)

3 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

sv: det är bara bra! själv? :)

4 Nathalie:

skriven

Svar: Ja det finns nog sånna världar :)



Vilken söt hund!:)

5 SELMA - MISS TURKIA!:

skriven

sv: jag har svarat på ditt mail nu :)

här är allt okej, hur är det själv?



tack för att jag fick göra den där intervjun förresten, det var kul :D

6 sandra:

skriven

fina bilder

7 Malin:

skriven

Sv: Åh vad gulligt :) Jag och min pojkvän har vart tillsammans ett halvår och några veckor :).. Jo allt är bra med mig med :) i helgen blev var det fest och efter den va man så trött så jag har sovit för det mesta. hur har din helg varit? :)

8 aww:

skriven

jo de har jag haft, sj då? :D

9 Zandra - Mamma till Thindra:

skriven

Sv: Ja, han är helt underbar. Förut tyckte jag inte om hans låtar.. :)



vad härligt med en sån lång promenad. Jag borde egentligen vara motiverad och gå ut och gå med vagnen, men är så rädd att halka med vagnen.. De är så isigt.



Skulle också önska att min kille kunde färga mitt hår, men jag gör det helst själv då vet jag att de blir bäst! :P

10 carolinakarlsson:

skriven

okej mysigt! :) jag sitter här och lyssnar på musik, haft en bra dag? :)

11 bea:

skriven

SV: aa har inte gjort så mkt ba, själv då :)

12 Leia ♥:

skriven

Så fina bilder! :)

Vilken färg blev håret då??



Nej, det har jag nog inte, tror jag iaf.

13 emelie:

skriven

sv: nä vi förlorade,

i veckan är de skola och träningar, sj?

14 josefine:

skriven

Hej!

Jaa jag vill gärna vara med :)

Kram!

15 Nadja:

skriven

önskar detsamma. vad innebär intervju?

16 Linda Olofsson:

skriven

den har varit toppen, don då?



Nje tack :)

17 camilla:

skriven

sv: jo tack min helg har varit bra :) din då? :) jag kan gärna vara med i din fredagsintervju :)

18 ebba:

skriven

SVAR: Tackar så jätte mycket! :) Jag har en jätte snäll vän som hjälpt mej med den nya designen så det ska jag inte ta åt mej äran för men annars jätte tack! :D Jag hoppas väl på att lära mej själv. Designar du allt själv? :)

Jo då, den har väl varit okej. Jätte bra saker har hänt men det är väl si sådär med förkylning"/ Annars själv? :) Kram

19 Julia:

skriven

sv : Desamma!:)



Nej är inte intresserad tyvärr ;)

20 Leia ♥:

skriven

Vad går det ut på? :D

Adressen står i menyn, under profilbilden! :)

21 Nette:

skriven

Jag har haft en toppenhelg :) Varit mycket med familjen, passat på när jag varit lite krasslig och inte orkat hitta på ngt. I lördags var jag hos mamma och pappa och idag var jag på tut-bingo med mormor! :) har hunnit med lite städning, bakning, tv, läsning osv också.. Sj då?

Absolut intresserad av det :)

22 Jennifer:

skriven

sv: jajamensan, allt är bra här :} med dig då? ha en fin dag!

23 Anonym:

skriven

hej. Vad är fredagsinevjuer förnågot? :)

24 leia:

skriven

jaa, det är jag jätte gärna! :D

25 Tova:

skriven

Jag vill vara med i din fredagsintervju :D <3

26 Cajsa:

skriven

Sv: Jag har haft en mycket bra helg, har du?

Jag är gärna med i den tävlingen :)

Kram!

Fin blogg förrsten :)

27 angelina:

skriven

jätte fina bilder! :D:D

28 Yasmine:

skriven

God Morgon

29 FIONA - ja, som hon i shrek:

skriven

ja det har jag, själv? :)

30 anna:

skriven

jadå den var bra :) dindå? :)

31 Z A N D R A :):

skriven

okej, jag anmäler mig! :)



sv: min helg va sådär, dindå? :p

32 meyav:

skriven

sv: jag är med :D

Ja allt är bra sj da?

33 elin:

skriven

jag skulle jättegärna vilja va med på fredagsintervjun om jag får :)

Kommentera här: