1 ♥ p i n k y p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: ja, det var roligt att jag vågade :D

kul :)



nu ikväll kollar jag på DVD film och äter pringels :D

2 Nettan:

skriven

sv: Jo vi såg att det var premiären sen men det tänkte vi inte på när vi skulle se den, haha.

3 SOFIAS:

skriven

oooh i see, vilken färg:)? ingen aning:D

4 XOXO, LANAH:

skriven

Sv: Haha, njaaa, sådär!

5 ♥ p i n k y p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: det blev guldkompassen :D

6 carolinakarlsson:

skriven

Men det är det värt! :D



jag chattar med bästa emma, själv+ :)

7 ellie:

skriven

sv: åh gud va snällt!!!! :D Jag skrev in min mailadress där det står att man ska göra det :P

8 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

sv: tack! :)

9 sandra:

skriven

han är bra!

10 aww:

skriven

ska plugga matte. dudå?

11 rebecka:

skriven

tack så jääätte mycket! det har behövts. allt bra med dig då? (:

12 Malin Holst:

skriven

Nej vi är särbo :) vi har bott ihop men de funkade inte så då tog han min gamla lägenhet.



Va kollar du på för film? Nått att rekomendera? :)

13 Queen:

skriven

tack de e bra sj?? take care

14 Leia ♥:

skriven

Härligt! :)

Igår kväll var jag på middag. Själv då??

15 FIONA - ja, som hon i shrek:

skriven

jag ska rida ;)

16 annamedhs = annahs:

skriven

sv: ja imorgon blir det skola, själv? :)

17 Ena:

skriven

tjena igen :), jag gjorde en ny msn alltså [email protected] för att min andra inte funka. nu verkar de som att ja inte kan logga in på den nya heller :/ Om de går bra kan vi chatta på facebook ? Ena Gafurovic kram

18 isabelle:

skriven

Sv: Det lät mysigt :) Ikväll ska jag väl mysa med min familj och kolla på film och sånt :) kram!

19 bea:

skriven

Sv: tack ! :D Allt bra med dig ? :)

20 Zandra - Mamma till Thindra:

skriven

Ja, efter att jag hörde den på reklamen, så har jag nött den! ;)

21 Jennifer:

skriven

ted gärdestad är verkligen nostalgi :)

22 emelie:

skriven

sv: okej, idag har jag spelat innebandymatch, sj? :)

23 Linnea:

skriven

Min klasskompis ser EXAKT likadan ut som honom!

Haha, helt sjukt.

24 MissCM:

skriven

sv: okej! :) låter jätte trevligt! vilken film såg du?

ja, visst var färgen fin! :D

25 malin:

skriven

Är det du och din pojkvän på headern? :)

26 malin:

skriven

Sv: Ni såg så söta ihop men jag tänkte att ni kanske inte ens va ihop så lite pinsamt om jag bara hade skrivit de ;) haha. Jo allt är bra här, hur är det själv?

27 ebba:

skriven

SVAR:Va bra! :)

Idag har det varit en heldag ute vid stallet, mycket mysigt. Kram

28 Jojjoo:

skriven

Fin blogg. Allt bra??

29 emma:

skriven

ingen aning, själv? :)

30 stina:

skriven

sv: precis, jag tror att folk hittar ännu en anledning att åka dit när tv är där. sjukt! hur många fler tror du åker dit när de sett det på tv då? ganska många fler tror jag ;)



ja, det är bra med mig. lite huvudvärk bara, men det går nog över :) kram

31 Hedvig:

skriven

Okej, ja självklart har jag de, den är super bra! :D

32 Artan:

skriven

Hejsan hur mår du idag?

Kram!

Kommentera här: