Torsdag eftermiddag

Uppdatering pågår!
Har vatt lite off nu känner jag. Igår blev de ju prov - tycker de gick jättebra! På kvällen åkte jag och en kompis på meditationskväll. Kom inte så långt, eftersom att vi körde på ett vildsvin. Helt sjukt. Anledningen var säkerligen att de växte majs på andra sidan vägen - dit den skulle. Vi klarade oss oskadda - förvånandsvärt egentligen! Änglavakt!

Idag
Har packat alla pandagrejerna och som vanligt är de alltid något som fattas. Fyra grejer fattades, så de kommer lite senare. Så de är klart och även lite fler julklappar är klara :) Nästan alla nu! Har bara enstaka kvar - härligt! Annars händer väl inget kul. Har sålt vår bil och köpt en ny :) En nyare bara, samma märke och allt, men nyare :)

1 Sandra:

skriven

Hej! Jodå, nu är det bättre. När man kommer in i nattrytmen ska man jobba en natt till sen ställa om till em. =)

Jag vill gärna ha en ny design. Vad behöver jag göra? Vill du ha ngt för det? =)

Ha det bra sålänge!

2 Z A N D R A :):

skriven

sv: det går asbra! :D

körkortet är inte långt borta nu ;)

3 camilla:

skriven

sv: jag jobbar som undersköterska i äldrevården :)

Jo tack det är helt okej, hur är de me dig då?

4 camilla:

skriven

Fan va läskigt o köra på nått bara sådär, men tur att ni klara er!

5 bea:

skriven

Sv: aa, hur har din dag vart då ? :)

6 Anonym:

skriven

sv: hm, min dag har varit helt okej! hur har din dag varit då? :D

7 sandra:

skriven

fin :)

8 Nadja:

skriven

oki vad bra. =)



Jag har tränat och städat. Vad skoj, har ni köpt för ny bil? =) kram

9 WilliamMarklund:

skriven

hihi tycker du ? :D

10 Li:

skriven

Sv: Okej :) Jag har tagit det lugnt och knappt gjort något alls eftersom jag är sjuk :/

11 carolinakarlsson:

skriven

tack så mycket men jag har inte fått den, jag har gjort den ;)

12 Nadja:

skriven

Nu har jag svarat på dina frågor i ett mail. =) kram

13 malin:

skriven

Gud vad jag älskar din blogg!! man blir så glad av den :))

14 Jeanette:

skriven

Jo, min dag har vart bra :) din med?

Nae gillar charlie och mattias mest, men men :)

man väljer väl sig :D

kram

15 Malin Holst:

skriven

sv: åh gud, har du redan hunnit med julklappar? :o shit! duktig du :D



hmm nej de har jag inte sett. när gick de programmet?

16 emelie:

skriven

sv: tack, kul att höra :) ja allt är bra med mig, sj? :)

17 Susanne:

skriven

Nej,men oj vad otäckt att köra på ett Vildsvin.. Dom e väl ganska stora?



Tur att det gick bra.

kram

18 Nadja:

skriven

hur väljer du sen? =)



Jo jag har haft en toppen dag sj? =) kram

19 Nadja:

skriven

Vad skoj. =) Har du ordnat med vinterdäck? =) kram

20 Aurora:

skriven

sv; Kan säga till dig om jag hittar den =)

Ska sova nu, själv då?

21 bea:

skriven

Sv: ska åka och shoppa med mina kompisar nog, själv då ? :D

22 Artan:

skriven

Det är bra med mig tack :)

23 Anonym:

skriven

gnatt!

24 mimmi:

skriven

som vanligt :D sj då visst är det kallt nu!!!!

25 emma:

skriven

sv. ja jättebra? lönt att kommentera när man inte läser inläggen. ha det good!

26 f:

skriven

OM jag är intresserad av en bloggdesign. JAAA! Vill du hjälpa till? :)

27 jonna:

skriven

Tack så mkt :) kanske ska ta o göra så med håret då :)



Jo de är fint :)

Ha en underbar Fredag!

28 ebbas dagbok♥:

skriven

Allt bra idag?:)

29 carolinakarlsson:

skriven

hehe okej ;)



dagen igår var okej, bara jobbigt att jag var så trött! själv? :)

30 williammarklund:

skriven

hihi jaha :D

31 Jennifer:

skriven

sv; hehe okej ^^ tack då :)

igår var dagen sådär, bäst i början. idag är det nog lite bättre :)

självdå? :)

32 malin:

skriven

Sv; Ja älskar att göra folk glada :)).. Jo allt är bra med mig, pojkvänen kommer hem ikväll så allt ligger på topp just nu. Hur är det skälv? kraam

33 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

sv: idag är det skolan som gäller och ikväll ska jag hem till min pojkvän:) själv?

34 - M a r i a ♥:

skriven

sv; ikväll vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att gå på bio:) vad ska du själv hitta på?

35 Duojagbloggen.blogg.se:

skriven

SV: Hej Jennie! Det vore kul om man kunde få lite hjälp av din angående design, är totalt värdelös när det kommer till den delen! Hör gärna av dig om det :)

36 Malin Holst:

skriven

Aaah okej, ja jag får ta och göra det då :D Tack för tipset!



Jotack dagen har varit underbar men intensiv. har varit på stan från 11.30-19.00 :P Hur har din dag varit då?

37 cherie:

skriven

Vill du ha mer läsare till din blogg?

kolla in min blogg! Kolla efter kategorin 'cherie tipsar' :)

det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor!

Det för för din egen skull! :)

Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)

38 angelina:

skriven

det var bra :D mkt folk bara men kul:D finns så mkt att shoppa:P hittade endel julklappar med så:D



vi har ca 5 timmar ner :D du då?

39 CAMIE:

skriven

SV: Ja man måste förnya omgivningen lite ibland ;D Då får man lite nya krafter ^^,



Jag tittar faktiskt inte på idol! :/

40 Yasmine:

skriven

Okej :) Vad trevligt :)



Ja, det låter ganska vanligt de där, jag uppfattar de också som att lärarna inte brydde sig. grr. hatar sånna lärare.

Kommentera här: