Fredagsintervju - Anna

Återigen fredag!! Och ännu en gång dags för fredagsintervju, denna gång Anna.
Om du vill vara med, kommentera inlägget och ge mej din mejladress!

Snabbfakta:
Namn: Anna Karlsson
Ålder: 23
Bor: Uppsala
Civilstånd: förlovad
Familj: Sambo och katten Nova.
Gör: Jobbar som boendeassistent.

 

Varför började du blogga?
För att jag flyttade till uppsala för ett par år sedan och min syster ville hålla lite koll på vad jag sysslade med.


Vad har du för syfte med din blogg?
Från början var det mest för min familjs skull, men även för att jag tycker det är roligt att få skriva av sig lite.

Vad har du för skönhetstips?
Det gamla vanliga: Sov, frisk luft, drick vatten, motionera och ät bra mat. Dölj inte ditt ansikte bakom en massa smink!

Vad gör en blogg till en bra blogg?
Snygg design, lagom med text och bilder, bra innehåll, någon som kan vara sig själv!

Vilka bloggar läser du?
Oj, kissies, amir, paow, kenza m.fl sen ett par vänners bloggar.

Hur många läsare har du per dag?
Inte många alls. Som sagt så bloggar jag mest för min familj, men dom har blivit väldigt dåliga på att kommentera!

Vilka är dina förebilder?
Min mamma, självklart! Världens finaste människa.

 

Kommentera här: