Härlig dag!

Dagen började med prov
Vi hade ju fått 17 sidor att läsa till provet och de var ju inte så specifierat vad vi skulle kunna kände jag. Är van att få instuderingsfrågor och så. Men nejdå. Så skrev ner allting som jag trodde att vår lärare skulle vilja att vi ska kunna. Så idag när man fick provet - stämde allt! Blev skitglad, för de hade jag ju då verkligen övat på! Provet kändes som att de gick jättebra :) Hoppas bara att de syns de sen på resultatet!

Nu
Har inte mer tid än att säga att jag ska iväg på meditationskväll denna kväll igen :) En vecka sen sist och ska bli riktigt kul att gå idag med :) Mycket på teve ikväll med:
- Halv åtta hos mej, tv4, 19.30
- Idol, tv4, 20.00
- Berg flyttar in - seriestart - tv4, 21.00
- Välkommen åter - seriestart - tv4, 21.30


Sånt här vi ska kunna lite ;)
1 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Okej, men man lär sig efter ett tag hur en systemkamera fungerar! :)

2 Emelie ♥:

skriven

Sv; Tack :) Ja, den har varit helt okej! Din då? :)

3 Anna:

skriven

svar: Så lite så :) jaa det är toppen , själv då? :D kram

4 FIONA - en ointressant vardag:

skriven

ja det har jag, själv?

5 Gabriella:

skriven

sv: jodå, din dag då? :)

6 Elin:

skriven

jag pluggar lite (: ska översätta en engelsk låttext till svenska men har lite svårt att välja ;P finns så många bra!

7 elin larsson:

skriven

hejjsan.

följa varandra via bloglovin ? :D

8 sofia:

skriven

ja,jag har haft en bra dag. du med?:)

9 Yasmine:

skriven

Jaha :) vad trevlig :P hehe. Jag har precis flyttat från landet in till en små stad :) hehe. Jag tycker inte om att ha det för tyst jag :P hehe

10 Lena:

skriven

Åh, det var något humorprogram som kommer ikväll som jag vill se. Säkert det som börjar 21.30. Får väl slå mig ner i soffan och kolla om det är något att ha.

11 Anonym:

skriven

Svar: Märks att jag är dålig på det här med kommentarer!... Nå, tack! Jag hade en bra helg. Hur var din?

12 anja:

skriven

registrera dig helt gratis via den här länken. du får resentkort genom att samla poäng till H&M, Gina Tricot, nelly.com, Zara och många många fler.

registrerar du dig nu får du 50 poäng vid start så passa på och gör som mig, det lönar sig! :)



http://www.gratisklader.se/?r=3779

13 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

skriven

sv; vad bra! det är bra, hur är det med dig? :)



jag har just nu en fototävling på min blogg och skulle bli så superglad av lycka om du ville vara med! :D vinnaren kommer att få ett helt inlägg av mig här på min blogg, en kort intervju, länk till sin blogg och såklart sitt vackra foto visat för ca. 1000 personer :D kul va?

Kommentera här: