Helg igen!

Nu är de helg igen!
Idag ska vi käka bakad potatis tror jag om inte de blivit ändring - mumsigt! Imon ska vi på loppis hos min mammas kusin, Ann. Ska bli kul och se om man fyndar något :D Hos henne, är jag inte förvånad om jag gör de. Hennes lägenhet är ju inrett som en dröm! Hihi.

Söndag
Då kommer svärmor med åtta bussen och sedan åker vi till Växjö för att shoppa en aning och sen blir de fotboll, syrran spelar sin sista match. Ska bli kul! Längtar till onsdag, för då får vi veta på hur de gick i provet - spänd!


Ibland saknar man sina katter man haft, denna hette Plutten (tjej)
1 Maria - fashionstars ☆:

skriven

så söt kisse :)

2 emy:

skriven

sv: härligt o höra!

i helgen vet jag faktiskt inte vad jag skall göra.. får la se va den bjuder mig på :)

vad skall du själv göra?

3 SANNA:

skriven

Nu är det dags att anmäla sig till DAGENS BLOGG hos mig! Var gärna med och tävla, du har chansen att vinna ett inlägg om din blogg! :)

4 sara:

skriven

Ikväll blire och fira min moster som fyller år, sen se Idol. Imorgon blire nog fest :) Självdå?

5 Anonym:

skriven

Åh vilken bra helg du verkar ha framför dig! :)

6 Victoria ♥:

skriven

sv. Men det är bara att göra en bild med den texten och sen placera in i menyn. Du kan lätt göra det med hjälp av designadinblogg.se. Det är inget komplicerat som du måste ha hjälp av mig att göra. =)

7 LINDA:

skriven

SV: Inte mycket tror jag.. får se vad som händer. Ska nog jobba ganska mycket. Jag har några bloggdesigner att göra :) Vad ska du själv göra?

8 J O A N N A:

skriven

Sv: Tack så mycket! Jag har sett den, mycket bra film :) Värd att ses igen kanske? ^^

9 Pixie:

skriven

Ja eller hur :)

Haha va roligt jag gör bakpotatis just nu :D

10 FlizanLizan:

skriven

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

11 Angeliqa:

skriven

sv: okej, hur gammal är du då? :) har precis kommit hem från läkaren igen, och är ganska glad över resultatet ;) och lyssnar på mitt favvoband (gör nya låtar till 50-tals rockabilly!)



kram

12 I väntan på Liten - Gravid i vecka 25:

skriven

Oj, ska studsa in och kolla den med en gång :D

13 Susanne:

skriven

Omg,måste pröva den nya chokladen.. :)

Ser god ut..



Ja,åhh,vad mysigt det låter. :) Liseberg och allt,hotell ... :)



Jo,det e bra tack. Hoppas jag inte håller på att bi förkyld,känner mig lite snorig.. Men men.. får dricka mkt te.



Glömde att köpa mandlarna igår.. (Fiskminne)..



kram!

14 Hollie:

skriven

Tack detsamma :)



För mig blir det kanske hemmagjord pizza :)

15 Amanda:

skriven

svar: tack så mycket :)

16 Anonym:

skriven

Ja det är trattkantareller/höstkantareller.

Ja jag ska fixa och dona lite med gården hemma. Du då?

17 Amanda:

skriven

sv: ja det hoppas jag också :)

Jätte gullig katt på bilden! ^^

18 Pixie:

skriven

kycklingröra. fast ajg misslyckades totalt med den :D

19 josephine- VA MED I DESIGN TÄVLINGEN!!:

skriven

sv bara bra

20 EricaLundin:

skriven

man behöver inte pengar för att kunna träna:) du fixar det genom mycket promenader/löpning och hemmaövningar. jag är också fattig student haha.



men visst är det bra om nån vill sponsra till ett gymkort, då släpper ju liksom allting :)



Ja här är de bra! ska fixa lite mat men har ju typ inget hemma... Hur är de med dig? :)

21 Angeliqa:

skriven

sv : okej, hur är läget idag då? ;)



kram

22 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Vad kul! & lycka till.

Om du anmäler dig fler gånger är chansen större att du vinner. Trevlig helg. =)

23 liindblaads:

skriven

Hej vad har du för dig idag ?



//Liindblaads

24 Gabriella:

skriven

Sv: Jag var i New York i 2 veckor & i Chicago en vecka :)

25 emy:

skriven

sv: vad roligt! :D

26 VERONICA♥♥:

skriven

sv: okej! är du ute efter något särskilt på loppisen?

27 heidi:

skriven

svar; tycker du? tack hehe

28 fanny:

skriven

Ska bli såå skönt med helg :) Söt kisse! Ha en trevlig helg =)

29 simone:

skriven

otroligt söt :)

Kommentera här: