Hemma från die schüle

Tidig morgon
Som vanligt dessa två dagar, är man uppe med tuppen. In i duschen, äta frukost och sedan iväg till skolan. Första 1,5 timmen hade vi medicinsk grundkurs. Gick igenom tumörsjukdomar och har ännu ett prov, vecka 41. Om två veckor alltså. De ska nog gå bra :) Imon får vi reda på hur de gick med provet i vård och omsorg :) Full pott hoppas jag på!

Håltimmen
Vi hade ju som sagt haft datakunskap, jag och Stefan, så vi åkte in till stan och uträttade en massa ärenden. Bland annat en av julklapparna som kommer bli sååå bra :D Riktigt kul! Ibland är jag bara för smart ;) Köpte lite grejer med; ny blomma i fönstret, rosa kuvert, plastfickor och en blomma till Nicco. Tyckte att vi skulle köpa nått fint och en blomma säger väl en hel del :) Finaste vännen!

Hemma
Nu är vi hemma och de blir raggmunk idag till middag, med bacon och blodkorv. Jag tar vegetariskt idag. Älskar de där :) Tror jag ska ta quornfiléerna :) Mumma! Tittar nu på Tjorven och Skrållan som går på tv1000 :)


Gjord i åttan/nian :)
1 Emmi:

skriven

SV: min dag har varit helt okej tack :) Själv då?

2 arnela:

skriven

sv: Mycket snyggare än innan dock!

kram

3 Madelein:

skriven

Sv: Jaha, vad roligt :) Har du läst länge eller ?



Japp det är de, är inte så hajj på det där så "tog" en gratis ist :p Okej, kostar det nå eller ?

4 Elina - DALKULLA:

skriven

Ikväll blir det bara lugnt :)

För dig?

5 sara:

skriven

det är toppen med mig :) själv då?

6 elin hallman:

skriven

sv: Den har varit skitbra hittills faktiskt, får hoppas det fortsätter på samma spår! :)

Hur är din tisdag?

7 amanda dagens blogg tävling ♥:

skriven

kanon :)

bara bra själv :D

8 Anna:

skriven

Sv: Tack så mycket :)



Jodå allt är bra med mig, sitter och väntar på att idol ska börja :) Själv då?

9 natali:

skriven

nicenice juh , jo då det är super bra :D sj då ?

10 Sara:

skriven

jassåjasså =)

11 Ida:

skriven

Ja då den har vart bra. Stressig dag men annars bra. dudå? :)

12 Ida:

skriven

Aaa såg nästa kommentar längre upp ;D sorry!

Jag har slappat i helgen. Karln drog på fest så då åkte jag och träffade en vän :)

har du haft en bra helg då? :)

13 Sandra:

skriven

Sv: Jag gillar min bloggdesign, men tack ändå :)

14 Linn (http://rumpetrollens.blogg.se/):

skriven

svar - jo men hela filmen gick inte.:)

15 ASIAT:

skriven

sv: idag har jag varit & shoppat, riktigt roligt!



haft en bra dag då? :)

- ASIAT

16 Rebecca:

skriven

Sv; Haha, det är lugnt! :) Min dag har varit helt okej, din också? Kram!

17 emelie:

skriven

sv. hehe ja visst ^^ ja tycker de e bra att man kan hålla sig ifrån att supa också :) men tycker de e ganska kul att bli full lite då å då med :P

18 Tanja:

skriven

ja då mycket bärande till nya lägenheten och så! :) hur var din dag då? :)

19 LINDA:

skriven

SV: Jajamensan! :D Hur är det med dig? :)

20 piichas blogg:

skriven

Hej!



Jag har just nu en tävling på min blogg där du vinner produkter ifrån Mexx.

Gå gärna in och kika och delta i tävlingen.

Det kanske blir du som vinner!



Kram/ Piicha

21 - M a r i a♥:

skriven

sv; roligt:) det är bara bra,s jälvdpå?:)

22 FlizanLizan:

skriven

sv: okidoki, jara :P

23 sara:

skriven

jadå,det e bra :) sj?

24 sanna:

skriven

Hejhej, jag tänkte bara fråga dig en sak angånde min design:) Jag skulle lägga in bloggsvar rutan i menyraden. Och då blev menyraden mycket bredare och det kom någon kant vid "sök i bloggen-strecket". Skulle vara jätte tacksam om du ville hjälpa mig med det, iaf med strecket som kommit. Kan du det? :/

KRAM

Kommentera här: