Inget bloggande

Idag blir de inget bloggande
I alla fall inte mer än detta. Jag har ont i huvudet, men de har sina förklaringar. En av dem är att man har suttit i ett klassrum med dålig luft och de blev ingen riktig lunch idag :/ Men jag överlever. Efter skolan drog Stefan till jobbet och jag åkte hem med mamma. Har ett test imon som jag tidigare berättat om. Lite nervös inför detta, då man inte riktigt fått något att gå efter än att läsa från boken.
Ha de fint!


Google
1 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Tack! :)

Jodå, jag gillar 1000D, det är en toppen nybörjarkamera!

2 hanna:

skriven

Fin blogg ! :)

3 veronica:

skriven

Lycka till på testet!

4 Jeanette:

skriven

Jo det är okej.. :) ont i huvudet och magen dock.. kram

5 Yasmine:

skriven

Okej, Hur är det att bo där? :)

6 elin hallman:

skriven

sv: Haha jag vet inte riktigt om jag svarat på det här eller inte, kan inte komma ihåg? Men vi gör det ändå!

Jo tack, min dag har varit helt okey, slutade tidigt och så :)

Hur har du haft det själv då?

7 Petra:

skriven

Svar:

Nej nått fel måste det vara för jag kan inte öppna det :( ja det får du gärna göra om du har tid/ork till det :)

allt är bra med mig, andra dagen ledigt så det känns skönt med lite vila mellan varven!

Allt bra med dig?

Kram

8 sofia:

skriven

kikar in och önskar dig en bra dag:)

9 Elin:

skriven

jodå det har varit helt okej (:

10 Emelie ♥:

skriven

Sv; Härligt! Min dag har också varit bra, förutom att jag börjar bli lite förkyld :S

11 LINDA:

skriven

SV: Ohh.. Hoppas att det går över! Det har jag faktiskt också idag.. hmm..Undra om det har med vädret att göra :P

12 Grodan:

skriven

Sv: Jag förstår hur du menar och jag menade samma sak med mitt inlägg ;)



Kul att du är med - lycka till :D

13 Ruth Frida Marie:

skriven

Sv: Igår...hmmmmmm jag kommer inte ihåg vad jag åt igår. Men idag åt jag pasta. Bara pasta. Haha.



Ja det vore praktiskt, men jag föredrar vår valuta. Precis som du :) Kram.

14 Carro:

skriven

Sv: Ja, man kan ju hoppas.

Nja, jag hejade ju inte på moderaterna. Men annars tycker jag att det gick bra ju.

Va tycker du?

15 madde:

skriven

fin blogg! :D

16 Gabriella:

skriven

sv: tack :)

17 ASIAT:

skriven

sv: jag har varit och dansat i stan!

vad göru nu då? :)



- ASIAT

18 FIONA - en ointressant vardag:

skriven

nej de gör jag faktist inte :o



jadå, själv?

19 Johanna, Livet som student:

skriven

Sv: Ne här är de inte hemska och allt är frivilligt. Vi kör mest massa "lekar" och sen så har vi några fester. Vart är det du bor?

I helgen har jag tagit vart på mina sista nollningsakriviteter och tagit det lugnt. sj?

Kram

20 Alicia:

skriven

ja jag går i high school :)



det är precis som i alla filmer, men det är dock väldigt mycket plugg..

21 therese:

skriven

hej!

jag blev jätte nöjd med designen verkligen! tack för all hjälp:D

kram!

22 ice bästa thorslund ' §:

skriven

hej fin blogg.

besök min blogg ^^

komentera ;D?

23 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

skriven

sv; okej, lycka till :D kram

Kommentera här: