1 Emelie Talvis:

skriven

svar: ja, det var riktigt skönt! :) ja, igår var det soligt på kvällskvisten :)

2 s s a n d r a e s s:

skriven

svar: japp det är typ mitt favoritprogram :D

jo allt är bra :)) hur är det med dig då?

3 Madeleine:

skriven

Kattungen heter Lilla My. :)

Tack, det är bra här. Rygg -och knäont. Hur är det själv?

4 Malin, mamma till Jamie!:

skriven

Tack!

Japp, allt är bra här, själv då? :)

5 Anonym:

skriven

Hej!

ja jag skulle hemskt gärna vilja ha en blogg design :D

KRAM

6 katta:

skriven

jo tack allt e bara fint me mej :) allt bar me dej?hur hittade du till mig?

7 l o v i s a:

skriven

sv: Hihi, tack :)

Det är bra, själv?

Kram!

8 Linn:

skriven

sv: Väldigt :D

Ja, det är bra. Hur är det själv?

9 sofiaa:

skriven

Sv: tack så jättemycket! :D

10 Viktoria:

skriven

sv. det är bra med mig, själv? Är det du förresten som gjort designen? :)

11 T,:

skriven

sv: Hejsan, jo allt har bara varit bra, tackar som frågar! ^^

12 Hanna i Norrland.:

skriven

Hej.

Självklart vill jag ha en personligare design. Kan du fixa det?

Det är bara bra här. Sj?

13 Linnea:

skriven

Jag <3 the ark

14 torun:

skriven

sv: själv hade jag aldrig varken smakat eller hört talas om den ^^ men god va den :)

kram

15 Jaana:

skriven

S. Allt är bra här :) hos dig då? Har faktiskt aldrig lyssnat på The Ark, bara en låt, den som var med i melodifestivalen :)

16 Cornelia:

skriven

sv: aa jätte snällt, men en annan vän hjälper mig med de :)

17 Anna:

skriven

Ja, min med, och presentpappret är också roligt :)

Det är bara bra med mig, själv då?

18 Matilda:

skriven

Sv. Jag har precis kommit hem nu så just nu händer de inget här vad händer hos dig?

Kramar

19 Anna - Gravid ♥:

skriven

Ja du jag vet inte! ler



Men bättre sent än aldrig då iaf! :-)



Jag mår bara fint! Själv?



kramen

20 Hanna i Norrland.:

skriven

Är intresserad, men jag känner inte att jag måste ha det så mycket att jag är villig att betala just nu.. :( Kanske lite dumt, men så känner jag.

men jag kan absolut höra av mig om jag är villig att betala senare! :)

21 Lydiaa:

skriven

nja den var sådära , har du sett den?

kram :)

22 sofie:

skriven

ja visst är det lika gott :)

Det är bara fint :) hur är det själv? Kram

23 stina:

skriven

sv: haha, nej man blir inte präst om man går bibelskola. inte det jag går iaf. jag går ngt som heter bibelväxa och det går ut på att jag utvecklas i min kristna tro, typ :)

24 Elisabeth:

skriven

Svar: Ja visst är det.. Har precis flyttat så tänkte att det kunde vara kul att se :)

Allt är bara bra här, hur är det med dig?

25 Erika(jyringen):

skriven

sv.hej hej å tack för tipset,vill def ha ny bloggdesign men jag hade tänkt jag ska prova på att göra det själv först..kanske kontaktar dig(om allt går åt skogen ;) )

hoppas du får en härlig fredag!

26 Anna:

skriven

underbara! såg dom på peace and love, helt fantastiska och då är jag egentligen inte något the ark fan ;)

27 kicki:

skriven

hoppas jag med.. Läget med dig?

Kommentera här: