Kvällen räddad!

Nytt i menyn
Jag är bloggdesigner, men även jag kärvar ihop ibland med alla dessa kodmallar. De jag vill ha i menyn är en liten minneslund av min mormor och Stefans mormor. Fint va? Så nu har jag provat själv, men nehej. Så får se om jag får tag på någon som kan hjälpa mej.

Provade den nya chokladen
Hade en gräslig huvudvärk idag ju för igår och nu är den borta. När Stefan kom hem, hade han med sig Marabous nya sensation Cookie Dream och jag älskar ju sånt. Dock kan jag inte säga att de är Cookies? Ska väl vara Oreo dream i så fall? Ha ha. God var den i alla fall!


Stefan häromdan!


Han är för söt!

1 VERONICA!♥♥♥:

skriven

Inte smakat den chokladen. Inte smakat Oreo heller. Vilken gullig misse :D din`?

2 josephine- VA MED I DESIGN TÄVLINGEN!!:

skriven

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :D

3 MOLLY BERGSTRÖM - EN BLOGG FRÅN UPPSALA:

skriven

Den där chokladen såg god ut :D

4 emy:

skriven

sv: allt bra här ja! :) hur är det med dig?

5 LINDA:

skriven

SV: Med mig är det toppen!

6 Sara:

skriven

Jasså :) Jodå det har jag! Har din dag varit bra? :)

7 Fanny (tiefling.blogg.se):

skriven

Tack :D Allt är bra, själv då? Kram

8 nicole:

skriven

sv: kollar idol , dudå ? :)



fråga mig gärna något i min frågestund

/Shoppaholly

9 Anna:

skriven

svar: Så mysigt =) en toppendag har jag haft! :P

10 Ackelina ♥:

skriven

Sv; härligt, jag mår jättebra :)

11 Victoria ♥:

skriven

sv. Vad är en minneslund? hahah :P

12 Ida:

skriven

jodå ,varit sjuk i dag .

så det var ju inte så bra .

I morgon flyttar vi ;) sjukt roligt !

13 FIONA - en ointressant vardag:

skriven

blir la lite fest och ltie plugg hehe. själv?

14 By Linnea Isabelle:

skriven

Allt är bara bra med mig! Med dig? ;)

15 Angeliqa:

skriven

sv: okej! vad har du tittat på då? :D jag vet inte vad jag ska göra just nu, tror jag ska byta om till pyjamas =)



kram

16 Lena:

skriven

Den där polkagrisen såg väldigt god ut! Vilken söt min katten har.

17 amanda rönnqvist:

skriven

har lagt till dig nu ! lägg till mig ? :)

18 JULIA KORECIC:

skriven

jodå det är bra, sj ? :)

19 elin hallman:

skriven

sv: Låter super ju! :)

20 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

skriven

sv; ska träffa kompisar och min pojkvän :) vad ska du göra? ;d

21 emelie:

skriven

sv. jo de e bra ^^ hoppas du får en riktigt fin helg.

22 emelie:

skriven

sv. går tyvärr på medicin annars hade ja supit :P själv då?

23 patricia:

skriven

Gud vilken söt katt!!=) allt bra ? ha en bra dag!

24 linn:

skriven

men lite god klubban såg ut dåe :P

Kommentera här: