Lördag

Inatt åskade de
Kom ett par rejäla knallar. Jag som hatar åska -.- Men de slutade ganska fort igen. Vaknade sedan vid halv nio ungefär, då vi skulle äta frukost. Sedan in i duschen, på med kläder och sen iväg mot vår grannby (som är en stad, men vi säger by).

Först lämnade vi blommor på mormors minneslund
Och sedan åkte vi till min mammas kusins loppis. Köpte faktiskt en film. Har alltid tyckt att Anki och Pytte var roligt, så jag slog till på den filmen. Ha ha. Bra att man har barnasinnet kvar! Mamma hittade med lite och sen hade hon köpt en liten handväska till mej, se bilden. Helt oanvänd. Sedan hjälpte jag och Stefan syrran med att installera hennes mobila bredband, iväg till Maxi en runda och sen då till mosters blomsteraffär. Hektiskt förmiddag.

Nu är vi hemma
Stefan vilar - och jag ska nog med göra de snart - svärmor kommer ikväll. Vi ska ju till Växjö imon och shoppa lite, men så gick inte bussarna som vi förväntat oss, så de fick bli såhär. Trevligt ändå ju!


Blommorna till mormor <3


Väskan mamma köpte, gillade inte formen sådär mycket, men ska definitivt använda den!


Fyndet




Våra katter ska alltid vara på bilarna... haha
1 natalie:

skriven

sv: den är bara ett tag där. hur fick du en bild ovanför kommentar rutan då?

2 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Ska och fira min lilla kusin som fyller 7. :) Du då?

3 Nathalie:

skriven

Svar: Det är okej, jag har lite problem med mina öron bara:/ Hur mår du?

4 Emmi:

skriven

Haha jag minns anki&pytte! Jag älskade det programet förut! :D

5 Ida:

skriven

Ja men det är nog så tror jag med ;D haha.

Bara det att dom ska vara så himla "duktiga". Lite broder duktig över dom ;P jaja.



Det är bara bra med mig, hur är det med dig då?

6 elin hallman:

skriven

sv: Det låter härligt! Myskvällar är behövliga dom med ibland ;D

7 Angeliqa:

skriven

sv: okej bra! ;) min dag har varit ganska bra, hur har din varit då?



kram

8 FlizanLizan:

skriven

sv: vad görs? :)

9 Rebecca:

skriven

Sv; Ja, absolut! Haha, kul med sånt gammalt ju. Jadå, dagen har varit okej, din också? & Tack så jättemycket :):)

10 sandra:

skriven

aah shit va duktig du är. skulle behöva en nya header jag men jag är asdålig på sånt :p

jotack, men massa i-landsproblem som vad jag ska ha på mig ikv gör mig stressad haha :) sjävl?

11 Emmie Viding:

skriven

tack du med :)

12 Fanny (tiefling.blogg.se):

skriven

Tack ^^ Jag ska nog kolla på film tror jag, elr vara med en kompis, själv då?

13 Tanja:

skriven

ja då :) själv då?

14 alicia:

skriven

Ja det kanske det är, men tror det beror lite från skola till skola. Från skolor i sverige jag har gått på har vi aldrig fått läxor i stort sett men stora prov att plugga till, här är det ungefär 4 läxor om dagen.



Jag bor i usa som utbytesstudent, så jag bor bara här i ett år :)

15 sofia jahnke:

skriven

kul att du är med, kolla ikväll om du blev vald:) det är ju även lördag idag, så hoppas du mår bra idag:

16 ellen&steffie:

skriven

sv: tack!

åh kul att höra :D njaa, har varit en lugn dag faktist! har inte känns mig så bra idag :)

kram

17 Elina - DALKULLA:

skriven

Ja dagen har varit bra hittills :)

Din?

18 natali:

skriven

Super brah ! sj då (:

19 aad:

skriven

sv: haft en skitbra dag! & nu blir det utgång, kan ju nästan inte bli bättre. Själv?

20 Susanne:

skriven

Snygg väska. :)



Jo,har haft en bra dag. Men fryser dock som ett ispaket.. :(

har varit på H&M idag,och hittade mig en tröja,så det var roligt.. :)



Nu ikväll blir det bara att softa..

Var som sugen på popcorn,så kanske poppar mig lite.. :)



kram!!

21 Sara:

skriven

Jahaa :P njäe sånt tror jag verkligen inte på, :)

22 Elin:

skriven

Sv; Det blir hemmakväll för min del. Själv? :)

23 Madelein:

skriven

Sv: Ja precis :)

Jadå, det har jag haft. Själv då ?

24 Mli -:

skriven

Kanon dag :) din med?

25 ida:

skriven

Tack så mycket ,<3

Ha det bäst !

Kiss and hugs /Ida

26 Sandra:

skriven

Sv: Min lördag har varit bra :) Avslutar den i soffan med en film. Hoppas du har haft en bra dag också :)

Kram

27 Lena:

skriven

Åh, jag tycker det är mysigt med åska. Här har det regnat sen igår kväll mer eller mindre.

28 sara:

skriven

Jadå :D den har varit jätte bra,sj?



Kram!

29 Madde:

skriven

Sv. så lite så :) Nja den har väl vart upp och ned :P din då ?

30 Malin:

skriven

Sv: Tack desamma :)

31 Amanda:

skriven

Japp! Varit på Ullared en sväng. Kolla in för att se bilder imorgon :D

32 Hanna Engstrand:

skriven

Sv; Tack detsamma :)

33 ericafallkvist:

skriven

sv: Jadå, själv? :)

34 Michael Cresté:

skriven

Mm gillar inte heller åska, men det var bra mycket värre innan jag flyttade tillbaka till sverige... Maltas åskväder är inte att leka med... dånar så man tror det är jordens undergång haha!

35 SARA:

skriven

usch för åska!!! :O

36 Olivia:

skriven

Sv: skulle du vilja göra en header till mej? :)

37 HelloNicki:

skriven

Vad tycker du om min blogawards outfit?



Kram!

38 Linn (http://rumpetrollens.blogg.se/):

skriven

svar - jo gick typ på tvåan förut!

39 linaa vikken pina:

skriven

tack helgen har vart lugn o skön.

Allt bra me dig?

40 - M a r i a ♥:

skriven

sv; joda, min helg har varit ganska bra faktiskt:) hur har din varit? :)

41 isabelle:

skriven

svar: hemma men har haft en sån otrolig bloggtorka!

42 Anni:

skriven

hejhej, allt bra?

43 ASIAT:

skriven

sv: igår tog jag det bara lugnt, kände mig sjuk :/



vad händer idag då? :)

- ASIAT

44 FILIPPA:

skriven

ursäkta för sent svar

gillar du the ark? JAG ME! såg dom i skellefteå i somras!

gjort i helgen=)?

45 ♥pinkypiercing - the one and only♥:

skriven

svar: I'm back! Och jag mår en aning bättre :)

46 OLIVIA - FOTOBLOGG:

skriven

sv: Jo det hoppas jag med! har du röstat? (a)

ja klart jag kan :D det är bara o ha en bra bild som jag accepterar så ska det nog ordna sig:D

47 Elin:

skriven

Sv: ja, jo, har glömt bort hur man gör, så lite hjälp skulle uppskattas... haha.

48 emelie:

skriven

sv. jaså varför inte de då? :P de e lite kul att vara full serru :P

49 anette:

skriven

Är smålänning från början de känner jag till väl ;) uppvuxen i gnosjö, bodde i alvesta förut å pluggade i växjö.. Nu bor jag i sthlm sen 5-6 år tillbaka.. Kram

50 Sundaboet:

skriven

oj, hur många besökare har du?

Kommentera här: