Pustar ut!

Igår fick vi tillbaka provet
Vårt första prov och de som jag nämde gick de jättebra - och de gick bra också på resultatet. 32 poäng av 35! VG fick jag. Riktigt härligt! Så då kunde man verkligen pusta ut, trots att jag var rätt säker, så var man ju ändå nervös. Gick lika bra för Stefan :)

Igårkväll
Dags för en meditationskväll igen. Härliga kvällar de där. Får så mycket ut av de! Har sagt att jag ska gå varje gång, eftersom annars får jag inte tid till de. Denna gång hade jag med mej två vänner. Kul att de vill uppleva de. En av dem fick kontakt med sin guide - sjukt häftigt, eftersom att jag inte ännu fått de. Fick dock en upplevelse som jag inte kan begripa mej på. Och drömmen inatt - hade med den upplevelsen att göra - gjorde inte saken bättre. -.- Härligt var de iaf :)

Idag
Ullaredstripp är bokad! Härligt! Kommer ske i november någon gång med övernattning :) Wünderbar! Dessutom blir de ju en tripp den 20-21 december med :) Idag ska Stefan kolla på ena julklappen istan och se om den blir bra. Jag har skrivit upp hur jag vill ha de, eftersom att jag inte hade tiden att komma in till stan. Och han ska ju med vara nöjd :)


Ringen jag beställde av Coco By Catrin, ursnygg!


Findus la sig och nanade i min Oriflame låda som kommit samm dag. Ha ha.


Mys-katt!


Fick fika på Stefans jobb igår, mumma!


Kommer att beställa hem varenda box! Igår kom den första :)
1 Elina - DALKULLA:

skriven

Ok, jo det är bra :)

Med dig?

2 Sanna Hyvärinen:

skriven

Ja jag ser skillnaden, det är mellanrum nu :) ska det vara så?

kram och tack

3 Rebecca:

skriven

Sv; Härligt att höra! Idag händer det inte så mycket kul, tvätt och städ och sådär bara.. Hos dig? :)

4 amanda dagens blogg tävling ♥:

skriven

kanon sj då :D

5 arnela:

skriven

sv: allt e super! :) själv?

6 Therese - Colins mamma:

skriven

Ja, just den var en av anledningarna att vi föll för huset :)

Ullared brukar vara kul! Ibland fyndar man lite.

7 Madelein:

skriven

Sv: Okej :)

Dom va jätte fina allihopa men det får duga med den jag har nu :)



Jodå, det är de, lite trött bara. Själv då ?

8 Emma:

skriven

Fin blogg :)



Ja, i Stockholm :)

9 Rebecca:

skriven

Sv; Ja, visst kan det vara skönt det också :)

I helgen har jag inget speciellt inplanerat faktiskt, kanske träffa någon/några vänner, får se! Själv? :P

10 sofie benneborg:

skriven

nej men åh, tack det samma =)

11 Nathalie:

skriven

Åh vilken fin ring!

Söt katt!:)

Vad mumsig våfflan ser ut!



Och Grattis till provet!:)

12 sara:

skriven

mysiga bilder :)



jag har bara tränat massor idag och ikväll blir det att ta det lugnt :) själv då?

13 felicia:

skriven

vem är finast



sebastian krantz,taylor lautner eller robert pattinson :)?



svara gärna tillbaka med ditt svar :)



kram- felle :)

14 Emmi:

skriven

sv: Skönt, min dag började så dåligt men sedan blev den skitbra :)

15 Veronica:

skriven

Ja men jag har väl skickad bilderna och allt??

16 michaela (gravid v 25):

skriven

Min mejl är knas så jag kan inte komma in på den...mycket irriterande!

17 sara:

skriven

ja den har varit super bra :D sj?

18 By Linnéa Isabelle:

skriven

Hehe, tack för din åsikt! Tycker som dig ;)



Ja, har pluggat för det mesta. Så jag vet inte om den har vart så bra. Haha! Har blivit sjuk IGEN. Så himla värdelöst. Hoppas din dag har vart bra iallafall?

19 natali:

skriven

jo då super bra har den vatt sj då :D

20 Anonym:

skriven

Kommer du ihåg att du deltog i veckans blogg på min blogg? Nu kör jag igång en ny tävling, men denna gång har du chansen att bli FREDAGSINSPIRATÖR, kika in för mer information!



Kram / http://photolens.blogg.se

21 Sara:

skriven

Jodå allt är bra med mig :) Självdå? Va fin ring!! :)

22 Catrin:

skriven

va fint =)



Jag har tyvärr inte fått hem materialet än, så kommer att dröja till mitten av nästa vecka minst

23 emelie:

skriven

sv. kommer du inte fram :S skumt.

24 Amanda:

skriven

ne inget spec sj då :D

25 - M a r i a♥:

skriven

sv; min dag har varit bra:) hru har din varit?

tackar:)



härligt med ett vg:D

26 Susanne:

skriven

Åh,vad fin ring.. Jag gick genast in och kollade på sidan,ska beställa örhängen :)



Kul med nått nytt.. :)



Trevlig helg.



kram!

Kommentera här: