1 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Jag vet faktiskt inte :) Har det regnat något hos er de senaste dagarna då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2 Maddiz - ett liv i flera delar ♥:

skriven

Grattis på födelsedagen sötnos!

Hoppas du får en underbar dag! :)

kram! <3

3 Elsa:

skriven

Sv: Åh, tack:D Idag blir det att vila lite, imorn är det ju valborg och då händer det lite mer...



Grattis förresten!

4 jessica:

skriven

härligt :)



nej jag vet inte vad jag ska göra idag faktiskt, får se om nån kan va med mej :/ själv då?

5 fanny:

skriven

Grattis! (:

sv: joo men det förstår jag! var tråkigt!

6 elin:

skriven

grattis :)



sv: inte mycket, själv?

7 Susanne:

skriven

grattis grattis.

8 Anonym:

skriven

Grattis!!

9 ladymuffin :):

skriven

lika ni var !:)

Grattis!

Hoppas du haft en fin valborg! :) Kram

10 Elin:

skriven

Hade du en trevlig födelsedag? :)

11 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Grattis i efterskott! :)

12 selma:

skriven

sv: allt är jättebra :) själv ?

13 JohannaFoto:

skriven

Grattis! :D

14 fatimaswary:

skriven

grattis till henne :D

15 Linnea Isabelle:

skriven

Grattis! :)



Ja min påsk var bra, var din?

16 CAMIE:

skriven

SV: Just nu praktiserar jag på en förskola men ska snart börja sommarjobba :D

17 Frida:

skriven

Grattis! :D



svar. Jodå, :)

Men det låter bra det! Blir skola, plugg, dans och spelning :)

18 Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]:

skriven

Grattis i efterskott :)



sv; åh tusen otroliga tack :) Och inte helt nöjd med designen. Men snart kanske. :) (Förlåt för sent svar). Firar dock inte Påsk. Men hade en bra och trevlig helg då. :) Imorgon ska jag till Växjö och springa VårRuset. För om jag minns rätt bor du la i Växjö? :D kram



19 Yasmine:

skriven

Din blogg också?

Va fan är det här?

Hela Maj borta för dig med.

20 Johanna:

skriven

Jo jag har haft en hyffsad helg du då?

Kommentera här: