Duktiga jag

Dagen började vid nio
Gick upp och såg dagens avsnitt av Salve ni vet den där sommarlovsmorgonsprogrammet som gick på 90-talet :) Älskar verkligen de. Sedan började jag städa hela lägenheten. Johanna kom sedan på besök, då vi gick en runda på stan. Köpte presenter till min kompis Mia som fyller 21 i helgen :) Sen så gick vi hem och åt frallor och sedan glass. Kollade även på Big Brother från 2004 :)
Avslutade dagen som förra gången :)

1 Josefine:

skriven

Jag ska fira med några vänner och sen såklart familjen också (:

Själv?

2 Mikaela:

skriven

allt är toppen. själv?

3 jojjo:

skriven

sv; åh jag vet inte riktigt, blir väl det vanliga, med familjen. annars så ska jag bara vara med vänner, ta det lugnt osv. själv? :D

4 lovisa:

skriven

sv: det är mulet:/sJ+

5 Tora:

skriven

sv; inget speciellt. Själv då? :)

6 Karin ♥:

skriven

Svar: 3e maj :) Ska ner till göteborg en sväng, själv då?

7 Rebecka:

skriven

Sv: Jadu, inte mycket alls faktiskt. Ska äta massa gott med familjen och bara mysa :D själv?

8 EMELIE ♥:

skriven

okej ;D ja det är hyfsat väder här, lite molnigt ba ;) Ska till danmark imon,sj?:D

9 jennie§:

skriven

Dagensblogg vinnarna är uppe !

Kolla om du är en av dom :D

10 valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.:

skriven

Jag har ju dessutom bytt bloggadress! :) Jag har lärt mig designa lite själv nu och tycker det är roligare och personligare! =) Kram

11 Anna:

skriven

sv; det blir att åka upp till mormor och hälsa på släkten där. vad ska du själv göra? :)

12 tessan:

skriven

ni var inte alls lika :P jahaa, så hette det :P



ska bara ta det lugnt och sedan ska jag bara träffa släkten lite :P och käka lite påskmat..

hoppas att du får det kul under påsken.



allt bra med dig annars? kram

13 Linnea Isabelle:

skriven

Okej, det lät härligt!

Japp, solen har skinit(säger man så? skinigt? skint?) på mig hela veckan, väldigt underbart :)



14 Tea:

skriven

SV: Här händer nog inget speciellt, umgås med nära & kära :) Vad händer själv i påsk? Kramkram

15 Anonym:

skriven

Ja riktigt god! Påsken firas med familj och släkt :) själv? kram

16 jennie:

skriven

Ja riktigt god! :) Påsken firas med familj och släkt, själv? Kram

17 . Pjumas . ♥:

skriven

Svar: Låter väldigt mysigt :)

18 elin:

skriven

förlåt för världens segaste svar!



sv: okej. Inget speciellt, själv? :)

19 stina:

skriven

sv: ja, jag minns att vi har skrivit till varandra innan :) kul att det börjar igen :) är allt bra med dig?



jag ska "fira" påsken mest på lördag kväll. annars blir det att ta det lugnt och ha det gött :) men inget godis för mig inte.. och du, vad ska du göra?



kramar

20 Linnea:

skriven

SV; i påsk så ska jag va me kompisar & familjen sj? :)

21 Cassie :):

skriven

blir nog bara att vara hemma :) sj?

22 Jessica:

skriven

Sv; Njaa vet faktiskt inte riktigt, blir nog att vara hemma med familjen ;) själv då ?

23 CH:

skriven

sv: jag åker ner till malmö för att träffa mina systrar oså och sen åker jag vidare till tyskland hehehe :D hr du några planer ? :D

KRAM :)

24 annsoh:

skriven

mys :D

25 Anonym:

skriven

sv; Jag ska bara ta det lugnt och plugga. Har dugga på tisdag. Själv?

26 susanna':

skriven

sv; inget speciellt, bara vara hemma med familjen, och börja måla om mitt rum :) vad ska du hitta på? kram

27 Sarah:

skriven

jättefin bild! är det du som har tagit den? :)

28 sofie - kampen mot monstret.:

skriven

glad påsk på dig vännen!:) ♥

29 Yasmine:

skriven

Jaha :) Vad roligt :)

Ja, solen skiner och är vacker :)

Hos dig då? :)

30 Karin:

skriven

Härligt med en sväng på stan!



kram

31 ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]:

skriven

sv; Alltså åh, jag har blivit så seg på att svara på bloggkommentarer :) Förlåt mig! Men med mig är det bra, njuter av den fina solen! (: Kram

Kommentera här: